AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Skal hente den ut fra et halvt år i "vinterdvale" (lager) i morra, og gleder meg som en unge i disse "børs-tider". Flere som har? Anonymkode: 8c6ea...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal hente den ut fra et halvt år i "vinterdvale" (lager) i morra, og gleder meg som en unge i disse "børs-tider". Flere som har? Anonymkode: 8c6ea...803 Jahh 😃 Jeg har en "sommerbil"...BMW 320CI uten tak..Gleder med som en liten unge til å ta den ut !!! Anonymkode: 55b11...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Fiat Ritmo Abarth 130 TC - 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden O.K. Jeg har en -91 Mercedes 300 SL. Snart polering, oljeskift, og klar til å kjøre med taket nede! Anonymkode: 8c6ea...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Har Toyota model F ...1986 mod, veteran, og er fortiden i daglig bruk, og hatt den i 30 år. Desse bilene ble importert til Norge kun i år 1986, og hadde privatbil komfort , og ble så populere biler at mange bedrifteiere kjøpte dem og nytta dem til private foremål. Det førte til at myndigheten etterhvert endret kravet til bagasjeromet som var 10 cm for kort til å registrere dem som vare / kombibil. Anonymkode: ded6f...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå