AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #1 Del Skrevet mandag kl 18:51 Jeg og mannen har vært sammen i 25 år. Jeg er glad i han, ikke misforstå meg, men de siste årene har jeg kun latt han være her for at jeg trenger noen å dele regningene med. Ja jeg høres kynisk og kald ut, jeg vet det.. Nå orker jeg ikke lengre late som jeg vil ha han her, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Hjelp? (Nei, vi har ikke hatt sex de siste 10 årene, så jeg selger meg ikke!) Anonymkode: 8c6d2...19d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:53 #2 Del Skrevet mandag kl 18:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg og mannen har vært sammen i 25 år. Jeg er glad i han, ikke misforstå meg, men de siste årene har jeg kun latt han være her for at jeg trenger noen å dele regningene med. Ja jeg høres kynisk og kald ut, jeg vet det.. Nå orker jeg ikke lengre late som jeg vil ha han her, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Hjelp? (Nei, vi har ikke hatt sex de siste 10 årene, så jeg selger meg ikke!) Anonymkode: 8c6d2...19d Min partner og eksen hans hadde hverandre kun for det samme lenger enn dere. Min eks holdt på meg fordi jeg forsørget ham. Er dessverre mange som gjør dette. Anonymkode: 8f241...57f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:53 #3 Del Skrevet mandag kl 18:53 Det er vel bare å si at du har mistet følelsene? Anonymkode: caf25...c9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:03 #4 Del Skrevet mandag kl 19:03 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vel bare å si at du har mistet følelsene? Anonymkode: caf25...c9a Men jeg ønsker jo ikke at han skal bli lei seg Anonymkode: 8c6d2...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #5 Del Skrevet mandag kl 19:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men jeg ønsker jo ikke at han skal bli lei seg Anonymkode: 8c6d2...19d Fordi da føler du skam og får dårlig samvittighet? Slipp deg selv fri og mannen også. Han Fortjener en partner som elsker han, og det gjør du også. Trenger du noen kun for pengene kan du jo alltids flytte hjem til mamma, bestemor etc. Anonymkode: 8ce31...80a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet mandag kl 19:10 #6 Del Skrevet mandag kl 19:10 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men jeg ønsker jo ikke at han skal bli lei seg Anonymkode: 8c6d2...19d Du kan jo ikke bli med han fordi du ikke vil ar han skal bli lei seg? Samlivsbrudd er en (vond) del av livet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet mandag kl 19:10 #7 Del Skrevet mandag kl 19:10 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg og mannen har vært sammen i 25 år. Jeg er glad i han, ikke misforstå meg, men de siste årene har jeg kun latt han være her for at jeg trenger noen å dele regningene med. Ja jeg høres kynisk og kald ut, jeg vet det.. Nå orker jeg ikke lengre late som jeg vil ha han her, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Hjelp? (Nei, vi har ikke hatt sex de siste 10 årene, så jeg selger meg ikke!) Anonymkode: 8c6d2...19d Du er langt fra alene om det du gjør. Økonomien låser folk sammen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:10 #8 Del Skrevet mandag kl 19:10 Tror han blir mindre lei seg om du sier at følelsene er borte og at det er på tide å gi slipp, enn at du har brukt han pga av økonomi de siste årene men nå gått lei... Altså, sant begge deler, men en kan jo være litt empatisk Anonymkode: 9aa83...87a 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet mandag kl 19:17 #9 Del Skrevet mandag kl 19:17 ville lagt kortene på bordet. også dette med pengene. han har gitt deg og forholdet så mye av sitt liv så han fortjener å vite sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:29 #10 Del Skrevet mandag kl 19:29 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men jeg ønsker jo ikke at han skal bli lei seg Anonymkode: 8c6d2...19d Han kommer til p bli lei seg uansett. Anonymkode: a0ed7...23d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:33 #11 Del Skrevet mandag kl 19:33 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg og mannen har vært sammen i 25 år. Jeg er glad i han, ikke misforstå meg, men de siste årene har jeg kun latt han være her for at jeg trenger noen å dele regningene med. Ja jeg høres kynisk og kald ut, jeg vet det.. Nå orker jeg ikke lengre late som jeg vil ha han her, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Hjelp? (Nei, vi har ikke hatt sex de siste 10 årene, så jeg selger meg ikke!) Anonymkode: 8c6d2...19d Har han visst at du har utnyttet han i flere år? Er det tilfelle håper jeg du får oppleve hvordan det føles.. Anonymkode: 89050...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:37 #12 Del Skrevet mandag kl 19:37 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men jeg ønsker jo ikke at han skal bli lei seg Anonymkode: 8c6d2...19d Du har utnyttet han i flere år men vil ikke at han skal bli lei seg? Uffda, sikkert vondt for deg 🤮 Anonymkode: 89050...2e8 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:37 #13 Del Skrevet mandag kl 19:37 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg og mannen har vært sammen i 25 år. Jeg er glad i han, ikke misforstå meg, men de siste årene har jeg kun latt han være her for at jeg trenger noen å dele regningene med. Ja jeg høres kynisk og kald ut, jeg vet det.. Nå orker jeg ikke lengre late som jeg vil ha han her, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Hjelp? (Nei, vi har ikke hatt sex de siste 10 årene, så jeg selger meg ikke!) Anonymkode: 8c6d2...19d Så lenge du ikke er seksuelt utro kan alt aksepteres her på KG. Utnytte mannen på det groveste økonomisk over så lang tid er virkelig slemt! Anonymkode: 223d9...d72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:38 #14 Del Skrevet mandag kl 19:38 Kødder du? Ikke sett kukken hans på 10 år? Kanskje den har blitt større siden sist. Anonymkode: f1bdf...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:39 #15 Del Skrevet mandag kl 19:39 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men jeg ønsker jo ikke at han skal bli lei seg Anonymkode: 8c6d2...19d Men da er du kanskje likevel litt glad i ham. Jeg tror dessverre at mange tror at kjedelig forhold med en gang betyr slutt på følelser. Anonymkode: 9638a...acd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:44 #16 Del Skrevet mandag kl 19:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da er du kanskje likevel litt glad i ham. Jeg tror dessverre at mange tror at kjedelig forhold med en gang betyr slutt på følelser. Anonymkode: 9638a...acd Tror ikke det er den riktige formen for "glad i". Det er enklere å gå videre når smerten av å bli er større enn smerten av å gå. Anonymkode: 8f241...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #17 Del Skrevet mandag kl 19:52 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg og mannen har vært sammen i 25 år. Jeg er glad i han, ikke misforstå meg, men de siste årene har jeg kun latt han være her for at jeg trenger noen å dele regningene med. Ja jeg høres kynisk og kald ut, jeg vet det.. Nå orker jeg ikke lengre late som jeg vil ha han her, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Hjelp? (Nei, vi har ikke hatt sex de siste 10 årene, så jeg selger meg ikke!) Anonymkode: 8c6d2...19d Jeg har det helt likt som deg. Han er ikke steinrik eller noe. Men han betaler sin del av regningene derfor blir jeg. Jeg orker ikke bo i leilighet. Ikke enda i allefall. Dette er noe jeg ikke sier til noen. Det er heller ingen som vet hvor lite jeg trives. Anonymkode: c7a29...c51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:02 #18 Del Skrevet mandag kl 20:02 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror ikke det er den riktige formen for "glad i". Det er enklere å gå videre når smerten av å bli er større enn smerten av å gå. Anonymkode: 8f241...57f Det er faktisk viktigere slik jeg ser det. Forelskelser går over stort sett over. Men når man er så glad i personen at man ikke vil såre, Tom når der gjelder egen lykkefølelse, da er det noe. Jeg vil heller ha noen som bryr seg virkelig om meg og mine følelser, enn en som er forelsket og vil bare ha sex, og ikke klarer å tenke på mine følelser. Anonymkode: 9638a...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:06 #19 Del Skrevet mandag kl 20:06 Hvis dere ikke har hatt sex på 10 år har han helt sikkert en elskerinne eller fler. Er ikke sikkert han blir så lei seg som du tror. Anonymkode: 54c7c...fd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:08 #20 Del Skrevet mandag kl 20:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dere ikke har hatt sex på 10 år har han helt sikkert en elskerinne eller fler. Er ikke sikkert han blir så lei seg som du tror. Anonymkode: 54c7c...fd5 Har han elskerinne er hun i så fall her når jeg sover, for jeg og mannen er sammen 24/7 👀 Anonymkode: 8c6d2...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå