AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:27 #61 Del Skrevet torsdag kl 19:27 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg bare lurer på hva legen din prøver å "dysse ned"? Hvorfor vil h*n ikke at du skal se hva som er skrevet der? Jeg tenker at så lenge du ikke får utskrift så er det ting som må dysses ned. Så får mælegen bevise det motsatte ved å gi deg utskrift. Hvis du blir nødt til å be om utskrift via Statsforvalter, kan fastlegen bli undersøkt og i verste fall risikere få advarsel fra Helsetilsynet. Og tro meg, det ønsker ikke legen din. Legen kan risikere å miste lisensen sin. Anonymkode: 58e6b...e73 Jeg også blir mer interessert i det. Hva skjuler de liksom? Anonymkode: cb29a...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:52 #62 Del Skrevet torsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville først ikke sende det, men nå sendte jeg inn en melding på Helsenorge Anonymkode: cb29a...923 Kjempebra. Dette er bra jobba! ❤️ Stå på. Anonymkode: 9da8b...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:07 #63 Del Skrevet torsdag kl 22:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke energi til å krangle eller kreve noe. Jeg nevnte det to ganger og jeg så hun leste notatene jeg ville ha men leste de ikke høyt og ville ikke printe ut, hun sa bare: du må forholde deg til det sykehuset skrev og leste det de skrev, men jeg har jo allerede lest det fra sykehuset Anonymkode: cb29a...923 Det er akkurat det legen vet. At du kanskje ikke klarer å kreve noe. Og det er å misbruke sin makt. Du trenger ikke krangle med legen din. Du ber om utskrift hos helsesekretæren. Jeg er så spent på hva du skrev i mld og sendte inn via Helsenorge. Vil du dele det med oss her på Kg? Kult at du gjorde det. Anonymkode: 58e6b...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #64 Del Skrevet i går, 07:16 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er akkurat det legen vet. At du kanskje ikke klarer å kreve noe. Og det er å misbruke sin makt. Du trenger ikke krangle med legen din. Du ber om utskrift hos helsesekretæren. Jeg er så spent på hva du skrev i mld og sendte inn via Helsenorge. Vil du dele det med oss her på Kg? Kult at du gjorde det. Anonymkode: 58e6b...e73 Jeg skrev bare en enkel melding: hei, jeg under utskrift av min journal fra dato ..-..-…. Og ..-..-…. Tilsendt enten her på Helsenorge eller per post. skrev ikke no mer, gjorde jeg kanskje feil? Anonymkode: cb29a...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:20 #65 Del Skrevet i går, 08:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev bare en enkel melding: hei, jeg under utskrift av min journal fra dato ..-..-…. Og ..-..-…. Tilsendt enten her på Helsenorge eller per post. skrev ikke no mer, gjorde jeg kanskje feil? Anonymkode: cb29a...923 Det var ikke feil! Anonymkode: 9da8b...075 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #66 Del Skrevet i går, 11:33 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skrev bare en enkel melding: hei, jeg under utskrift av min journal fra dato ..-..-…. Og ..-..-…. Tilsendt enten her på Helsenorge eller per post. skrev ikke no mer, gjorde jeg kanskje feil? Anonymkode: cb29a...923 Ikke feil☺️ veldig bra. Er spent hva de svarer da. Anonymkode: 58e6b...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:21 #67 Del Skrevet i går, 19:21 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke feil☺️ veldig bra. Er spent hva de svarer da. Anonymkode: 58e6b...e73 Fikk sendt de til meg på Helsenorge. Vikar legen hadde kommentert: Pas kommer idag på Legekontoret at hun har hodepine. Diffuse symptomer. FunnMen klinisk ikke smertepreget. Og hennes objektive symptomer samsvarer ikke med hennes klinisk tilstand pr. nå. MedikasjoneRp Ibuprofen Zentiva 600mg Tablett - Blisterpakning No 30 stk (Kur) DSSN 1 inntil x3 HODEPINE. DiagnoseHoveddiagnose: Hodepine N01 Hun fortellr videre at hun har hatt diffuse symptomer med svimmleht og vondt i hodet og senest igår har hun ikke orket å vær emed på sin søsters bryllips forbredlesne da hun er utmattet. Ingenting i forhold til hodepine som jeg nevnte. Eller stiv nakke, mørke ringer under øynene. Anonymkode: cb29a...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:33 #68 Del Skrevet i går, 19:33 Hei! Klagefristen er tre år fra da du tidligst har rett til å kreve oppfyllelse. Hvis det er mer enn tre år siden du var til fastlegen, så ville jeg tatt kontakt med advokat for å høre hvordan reglene om foreldelse skal forstås. Anonymkode: c270c...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå