Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriv gjerne hvilket fagfelt og firma eventuelt. Jeg ønsker å skifte jobb, men få jobber her i distriktet. Har høyere utdanning og lang erfaring i administrasjonen etc, men finner kun salgsstillinger på finn/nav. 

Anonymkode: c1946...3a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siviløkonom/konsulent. Internasjonalt firma, så de fleste møter er uansett digitale. 

Anonymkode: 81dcc...cbc

AnonymBruker
Skrevet

Digital markedsføring i en bank.

Anonymkode: 606c8...271

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Har jobbet fra hjemmekontor inne reiseliv, og telekommunikasjon tidligere. Begge jobbene var i ett annet nordisk land, og nå vil jeg gjerne finne meg en lignende stilling i Norge.

Anonymkode: 521f5...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Renholder. 

Anonymkode: b0426...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enten hjemmekontor eller er ute på reiser og kundebesøk. Ofte er jeg borte noen dager av gangen, og hjemme noen dager/1 uke av gangen. Mye oppfølging av kunder og interne møter gjøres også digitalt. Jobber med salg innen helse😊

Anonymkode: 56628...67d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skriv gjerne hvilket fagfelt og firma eventuelt. Jeg ønsker å skifte jobb, men få jobber her i distriktet. Har høyere utdanning og lang erfaring i administrasjonen etc, men finner kun salgsstillinger på finn/nav. 

Anonymkode: c1946...3a0

M65: Først et råd: De stillingene du vil ha finner du sannsynlig ikke på Finn eller NAV. Se deg ut virksomheter du har lyst til å arbeide i, skrive en god åpen søknad til disse virksomhetene og fortell dem hvorfor de mangler deg, de bare vet det ikke ennå fordi de ikke kjenner til deg. Fortell hva du er god på, hvordandu leverer best og hvordan du arbeider som del av en gruppe og når du presterer best alene. 
Jeg tar en hjemmekontordag når jeg en sjelden gang må lese dokumenter og ikke er avhengig av andre. 

AnonymBruker
Skrevet
Gentleman59 skrev (1 minutt siden):

M65: Først et råd: De stillingene du vil ha finner du sannsynlig ikke på Finn eller NAV. Se deg ut virksomheter du har lyst til å arbeide i, skrive en god åpen søknad til disse virksomhetene og fortell dem hvorfor de mangler deg, de bare vet det ikke ennå fordi de ikke kjenner til deg. Fortell hva du er god på, hvordandu leverer best og hvordan du arbeider som del av en gruppe og når du presterer best alene. 
Jeg tar en hjemmekontordag når jeg en sjelden gang må lese dokumenter og ikke er avhengig av andre. 

De i Nav har gjerne hjemmekontor🙃

Anonymkode: 19bf7...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...