AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Del Skrevet 7. april Hei! Noen som vet om butikker/nettsider som har jeans med vide bein, high waist OG har stretch? Alle jeg har prøvd hittil, og det er ikke få, er «vanlig» jeans stoff og er dermed uber ubehagelige over magen. Må også være mulighet for plus size. Anonymkode: 2c2e6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april Spørs hvor vide ben du vil ha, men jeg bruker denne fra Cubus. Jeg bruker 2xl i denne jeansen. Den har høyt liv og er stretchy 🙌🏼 ikke så tullete pris heller Anonymkode: a45c5...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april Mac Wide. Den går opp til 44 i vidde. Den er ikke som en vanlig str. 44, jeg bruker normalt 40/42 (evt. 30/31 i tommer) i bukser og i denne har jeg i vidde både i 36 og 38. Anonymkode: 2e349...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Jeg vet ikke om denne er vid nok, men jeg er veldig fornøyd med denne: https://www.ninepine.no/collections/bestsellers/products/wide-comfortdenim-jeans-midblue?variant=49001261662556 Myk og god, men ser ut som vanlig jeans. Anonymkode: c4073...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Noen som vet om butikker/nettsider som har jeans med vide bein, high waist OG har stretch? Alle jeg har prøvd hittil, og det er ikke få, er «vanlig» jeans stoff og er dermed uber ubehagelige over magen. Må også være mulighet for plus size. Anonymkode: 2c2e6...d9b Overalt... Sverger til zalando. Anonymkode: 98569...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april https://www.ninepine.no/collections/denim-line/products/wide-comfortdenim-jeans-midblue?variant=49001261662556 Da anbefaler jeg disse! Anonymkode: 9f7a3...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): https://www.ninepine.no/collections/denim-line/products/wide-comfortdenim-jeans-midblue?variant=49001261662556 Da anbefaler jeg disse! Anonymkode: 9f7a3...81a Takk har sett disse, men de er utsolgt i større og lengre størrelser! 😕 Anonymkode: 2c2e6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vet ikke om denne er vid nok, men jeg er veldig fornøyd med denne: https://www.ninepine.no/collections/bestsellers/products/wide-comfortdenim-jeans-midblue?variant=49001261662556 Myk og god, men ser ut som vanlig jeans. Anonymkode: c4073...a7c Takk har sett disse, men de er utsolgt i større og lengre størrelser! 😕 Anonymkode: 2c2e6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Overalt... Sverger til zalando. Anonymkode: 98569...7c8 Har trålet zalando, men finner ingen med vide bein, som er store OG lange nok, OG som er stretchy. Vis meg gjerne hvilke du liker Anonymkode: 2c2e6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.03): Mac Wide. Den går opp til 44 i vidde. Den er ikke som en vanlig str. 44, jeg bruker normalt 40/42 (evt. 30/31 i tommer) i bukser og i denne har jeg i vidde både i 36 og 38. Anonymkode: 2e349...0fe Takk! Fant ikke nettbutikk som har 44/34, men skal fortsette å lete Har hatt Mac bootcut jeans før, og de var behagelig stretch, men ønsker helst high waist. Anonymkode: 2c2e6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 20.06): Spørs hvor vide ben du vil ha, men jeg bruker denne fra Cubus. Jeg bruker 2xl i denne jeansen. Den har høyt liv og er stretchy 🙌🏼 ikke så tullete pris heller Anonymkode: a45c5...76f Takk! Vil ha vide bein heilt fra hoften Anonymkode: 2c2e6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. april #12 Del Skrevet 9. april Denne modellen brukar eg. Syns nesten jeansen er for mjuk. Kan velga beinlengde ONLMADISON Høy midje Wide Leg Fit Jeans | Lys blå | ONLY® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april Lois Palazzo. Dyr men verdt det. Anonymkode: 7f16a...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå