AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:31 #1 Del Skrevet mandag kl 17:31 Ikke mulig å oppdrive ÈN pyjamasbukse i mykt bomull/viskose med strikk i bena?? Nei, jeg ønsker ikke ha digre, svære seersuckrr bukser som glir opp på låret under søvn!! Til og med strikk i bena er blitt for dyrt for butikkene å produsere, så nå går det kun i enslengdede bomullsbukser tydeligvis..hos både h&m, kappahl og lindex.🥲 Anonymkode: e0959...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet mandag kl 17:38 #2 Del Skrevet mandag kl 17:38 Ellos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:18 #3 Del Skrevet mandag kl 18:18 Hvorfor ikke bare kjøpe myke joggebukser, og sove i? Cubus sine tynne joggebukser med strikk i beina er mykere enn de fleste pysjbuksene jeg har hatt. https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-svart-bukser-joggebukser-dameklar/7359434_F990 Anonymkode: 0b30e...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:05 #4 Del Skrevet mandag kl 19:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke mulig å oppdrive ÈN pyjamasbukse i mykt bomull/viskose med strikk i bena?? Nei, jeg ønsker ikke ha digre, svære seersuckrr bukser som glir opp på låret under søvn!! Til og med strikk i bena er blitt for dyrt for butikkene å produsere, så nå går det kun i enslengdede bomullsbukser tydeligvis..hos både h&m, kappahl og lindex.🥲 Anonymkode: e0959...868 Du har en butikk i Oslo, like nedenfor Anton sport, som selger Calida. Timarco selger også Calida. Der har de et hav av både pysjer og pysjbukser. Anonymkode: 7620b...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet mandag kl 19:08 #5 Del Skrevet mandag kl 19:08 Jeg bruker pysj fra Cubus og Spar Kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:16 #6 Del Skrevet mandag kl 19:16 Kanskje det er mindre utvalg i pysjer nå på våren, blir sikkert mer til høsten. Hjelper deg dog fint lite nå. Anonymkode: f46df...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:22 #7 Del Skrevet mandag kl 19:22 https://www.timarco.com/no/klær/nattklær Her har du pysjbukser i mengder. Bare fininnstilt søket mitt. Anonymkode: 7620b...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå