AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Del Skrevet 7. april Leste at på full styrke varer de i va 5 timer, lenger på lavere styrke. Er litt lei av alt som skal lades. Så kanskje vi angrer på enda mer å lade? Jeg synes bare trådløse lamper er så fint. Men akk det lade greiene..🫣 Anonymkode: 51d40...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Leste at på full styrke varer de i va 5 timer, lenger på lavere styrke. Er litt lei av alt som skal lades. Så kanskje vi angrer på enda mer å lade? Jeg synes bare trådløse lamper er så fint. Men akk det lade greiene..🫣 Anonymkode: 51d40...dbc Dette er produkter som er så dårlig utviklet at styr unna. Lading er langt mer styr, og så kommer du og har glemt å lade, og alt er mørkt, at det er en bagatell med en ledning. Anonymkode: f1c00...895 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april Jeg har noen oppladbare LED-lys med timer i lykter og lysestaker, men vegglampene går på strøm. Anonymkode: 9f290...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Vi har en som ekstralys til badet, og bruker det bare til sminke/barbering ol., men synes ikke det holder spesielt lenge. Så å ha dette til lamper som man bruker hver dag i flere timer, det høres ikke helt fornuftig ut. Dvs om det er mulig å koble til stikk der, så ville jeg gjort det, for det blir uansett mye tid med ledning når de lampene skal lades hver dag. Anonymkode: 004b9...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå