Gå til innhold

SJALUSI

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg 28, har vert sammen med mann 31i 5 måneder nå. Kjæresten min var den første som spurte om vi skulle bli sammen, han viser meg frem og vi er en god match. Jeg har nå sett at topplisten på Snapchat er jenter plutselig. Han som ikke hadde hatt det før. Her om dagen chattet han med kollegaen og de sendte lyd-meldinger frem og tilbake osv. jeg har opplevd emosjonelt utroskap og derfor er dette veldig vanskelig for meg. Han skjuler det ikke og jeg kan se at meldingene ikke er flørtete men hverdagslige(Eksempelvis «hva het den sangen?»), men jeg er ganske sikker på at han kommer til å skjule det dersom jeg viser at jeg sliter voldsomt med dette. Når jeg spurte om hun visste om vi var et par svare han «jeg tror det». Dette er foresten en plass han jobber ved siden av studiet. Jeg har selv aldri behov for å chatte med menn når jeg er i en relasjon. Jeg har gode veninner og kjæresten min.. Men jeg tror det er vanskelig å forvente det samme i en partner. Hva skal jeg gjøre? Jeg har det forferdelig tungt fordi vi er i avstandsforhold og jeg ikke vet hvor mye de snakker.. og jeg vil ikke vere en usikker kjæreste 

jeg tror jeg har et voldsomt sjalusi problem. Jeg sa jeg ikke likte det så godt, så får han bestemme selv hva han vil gjøre. Har noen tips for hvordan man håndterer sjalusi, for jeg har det veldig vondt?

Anonymkode: 20235...e36

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan vet du hva som er hans toppliste på Snapchat?

Anonymkode: 47d1e...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan vet du hva som er hans toppliste på Snapchat?

Anonymkode: 47d1e...1a7

Hei, jeg såg tilfeldigvis på telefonen hans da han skulle sende en snap. Og da var det to 2 damer der

Anonymkode: 20235...e36

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...