Spanskkurs65 Skrevet mandag kl 15:40 #1 Del Skrevet mandag kl 15:40 Min datter blir 5år i juni, og aner ikke hva jeg skal servere. jeg har spurt henne, men hun vet ikke.. hun har nevnt sushi, pastasalat eller chicken nugget fra maccen.. hun liker ikke pølse, ikke så glad i pizza.. så noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-mamma Skrevet mandag kl 15:55 #2 Del Skrevet mandag kl 15:55 Taco var populært da datteren min hadde det i barneselskap. Hvis jubilanten liker hamburgere kan en mulighet være å grille pølser og hamburgere. Eller hva med spaghetti og kjøttsaus? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:56 #3 Del Skrevet mandag kl 15:56 Til 5 års dagen hadde min datter pannekaker og tomatsuppe. Det ble meget vellykket. Anonymkode: 3bc09...062 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:31 #4 Del Skrevet mandag kl 16:31 Hva med pastasalat og nuggets? Kjøp eller lag selv/fra butikk. Wraps. Standard taco eller med nuggets i. Tacosuppe. Kjøp Toro meksikansk tomatsuppe. Ha mais, ost, tacokjøttdeig, rømme, avokado, tortillachips til. Nachos Ost og pølsegrateng Burgere. Sett frem ulikt tilbehør. Anonymkode: ca37b...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:46 #5 Del Skrevet mandag kl 16:46 Her er det enten noe så enkelt som en kake og litt godtis/frukt. Evnt noe vaffel eller boller/Rundstykker, eller pizzaboller. Mens noen velger da å kjøre på med pølser, men skjønner det er uaktuelt for deg Anonymkode: 9f963...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet mandag kl 16:55 #6 Del Skrevet mandag kl 16:55 (endret) Pølser hos oss. Det har vist seg at familiene som er muslimer (og utenlandske vegetarianere) ikke bruker muligheten til å gi beskjed om mathensyn på oppgitt nummer i invitasjon, så noen måtte starte med kake. Pølser og nuggets kan lett kombineres, med pommes frites i ovn eller potetmos og pølsebrød til. Gjør det enkelt for 5-åringer. Sushi er dyrt og flere vil ikke røre det, og taco er mye gris og kan spares til de blir større. Endret mandag kl 16:57 av Biloba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet mandag kl 17:03 #7 Del Skrevet mandag kl 17:03 Vi kjørte alltid pølser i barnehagealder, og sørget for å ha egen kjele med kyllingpølse. Men ungene fikk servert f.eks pizzaboller, tomatsuppe, hamburger, pasta og nuggets hos andre. Alt funka bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:11 #8 Del Skrevet mandag kl 17:11 Sticks med kylling og grønnsaker/frukt (paprika og ananas) er veldig populært. Kombiner med grønnsaksstenger og en mild hummus. Mini-smoothies. Rå laks er også veldig populært - lager små skåler med ris, laks og edamamebønner. I det hele tatt; små retter, mange farger, er veldig populært. Anonymkode: 9bc3a...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet mandag kl 17:18 #9 Del Skrevet mandag kl 17:18 Taco eller Pølse i lompe/brød med godt tilbehør slo alltid ann når vi var barn ca 31 år siden ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:18 #10 Del Skrevet mandag kl 17:18 Spanskkurs65 skrev (På 7.4.2025 den 15.40): Min datter blir 5år i juni, og aner ikke hva jeg skal servere. jeg har spurt henne, men hun vet ikke.. hun har nevnt sushi, pastasalat eller chicken nugget fra maccen.. hun liker ikke pølse, ikke så glad i pizza.. så noen tips? Ekspander pølser,sjokoladekake/muffins,brus/saft, gele? Anonymkode: ccdd5...1eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:19 #11 Del Skrevet mandag kl 17:19 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 17.18): pølser,sjokoladekake/muffins,brus/saft, gele? Anonymkode: ccdd5...1eb Ekspander Godteposer. Anonymkode: ccdd5...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:23 #12 Del Skrevet mandag kl 17:23 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 17.18): Spanskkurs65 skrev (På 7.4.2025 den 15.40): hun liker ikke pølse, ikke så glad i pizza.. så noen tips? Ekspander pølser,sjokoladekake/ Ekspander For et godt råd, ab 1eb. Servere jenta noe hun ikke liker på 5årsdagen.🙄 Anonymkode: 87509...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:56 #13 Del Skrevet mandag kl 18:56 Spaghetti og kjøttboller Anonymkode: 417db...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:00 #14 Del Skrevet mandag kl 19:00 Min var kresen og ville ha pomfritt. Så vi lagde det, jentene stor koste seg 😅 Anonymkode: b626d...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:43 #15 Del Skrevet mandag kl 19:43 Kyllingnuggets og fries er supert i barnebursdag. Frukt er veldig populært , og 1 kake, eller muffins , det er nok 😊. Mange har ikke tid til å spise, de vil bare leke. Anonymkode: 54993...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #16 Del Skrevet mandag kl 19:52 Min lille Preben vil ha kanapeer og bobler til 5-årsdagen sin, så da får han selvsagt det. Alkoholfrie bobler, selvfølgelig. Anonymkode: 86fbf...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #17 Del Skrevet mandag kl 19:52 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 17.23): For et godt råd, ab 1eb. Servere jenta noe hun ikke liker på 5årsdagen.🙄 Anonymkode: 87509...0fb Ekspander Blir alltid like overrasket over hvor svarkåte folk er 🤠 Det er tydeligvis viktigere å få kommentert, enn å være til hjelp. Anonymkode: 063ae...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:55 #18 Del Skrevet mandag kl 19:55 Kanskje små tacobaguetter kunne vært noe å servere? Kjempegodt, og lett for dere å servere! Anonymkode: 063ae...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:48 #19 Del Skrevet mandag kl 22:48 Var i bursdag en gang hvor det ble servert rundstykker med pålegg. Det var minst like populært som varm mat. Enkelt pålegg som ost,skinke,salami og syltetøy. Agurk og paprika i skåler ved siden av. Anonymkode: 8bd2c...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:50 #20 Del Skrevet mandag kl 22:50 Pastasalat kan serveres som en buffet hvor barna plukker det de vil ha. Mange som ikke rører mat som er blandet med ting de ikke liker... Tror ikke sushi er så lurt om du ikke vet at alle liker det. Anonymkode: 8bd2c...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå