AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hentet et barn på snart 13 som var skikkelig lei seg i dag. Eksen og den nye dama dumpa datteren (4) inne på rommet hans hele søndag. Barnet er klar på at han synes det er slitsomt, og ikke noe særlig hyggelig, og har sagt ifra til far, som sier at sånn er det bare. Jeg blir så lei meg av å se hvor trist barnet er. Synes det er skikkelig ego og pyton oppførsel av de voksne. Jeg tenker at det er mye hyggeligere å gjøre ting sammen, enn å bare dumpe en liten jente inne på rommet til et større barn slik at de skal få være i fred. Er det flere som oppfører seg sånn, eller? Anonymkode: ebdfa...187 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Synes dette er heeeeeelt innafor! Det er nok bare du som er for opptatt av å være venn og likt av barnet ditt så du glemmer og faktisk oppdra det! Barn skal ha ansvar og de skal få arbeidsoppgaver. Jeg ser allerede for meg hvor mammagutt sønnen din blir og hvor oppgitt svigerdatteren din kommer til å være mens du sitter der på sofaen og skjønner ingen verdens ting … Anonymkode: 6aafd...607 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Hva legger du i "den nye dama"? Har de bodd sammen et år eller introduserte de barna forrige uke? Hva gjorde de voksne imens? Det kan være helt greit eller uakseptabelt, det kommer så an på omstendighetene - men jeg må også si at jeg umiddelbart tenker mer på 4-åringen, hvertfall hvis ungene ikke kjenner hverandre noe særlig. For en 13-åring er mye irriterende og slitsomt uansett, det er ikke nødvendigvis familiens rettesnor og i seg selv et tegn på at noe er feil. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg synes ikke det er greit! Kanskje en halvtime her og der av og til, men definitivt ikke en hel dag. Anonymkode: 85f19...149 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes dette er heeeeeelt innafor! Det er nok bare du som er for opptatt av å være venn og likt av barnet ditt så du glemmer og faktisk oppdra det! Barn skal ha ansvar og de skal få arbeidsoppgaver. Jeg ser allerede for meg hvor mammagutt sønnen din blir og hvor oppgitt svigerdatteren din kommer til å være mens du sitter der på sofaen og skjønner ingen verdens ting … Anonymkode: 6aafd...607 At barn skal få oppgaver i hjemmet er jeg helt enig i, men at en far og stemor skal lempe en 4 åring inn til en 13 åring fordi de voksne skal få fri på en søndag er jeg sterkt uenig i. Anonymkode: 60c3b...cef 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Hvordan hadde 4 åringen det da, mon tro? Anonymkode: 21ba9...496 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden En hel dag er for mye. Anonymkode: 6e56b...cc1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Brukte eldste stesønnen min som barnevakt innimellom, men han ble alltid spurt først, fikk betalt om det var mer enn typ en halvtime mens hun sov fordi jeg måtte hente et av søsknene hans på trening osv, og han hadde alltid mulighet til å si nei. Det du beskriver er for mye, særlig hvis det ikke var en ekstremt god grunn som var avtalt på forhånd. Hva du får gjort med det rent praktisk kan jeg ikke svare på.... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Helt umulig å svare på. Erfaringsmessig er en trettenårings gjengivelse av egne lidelseshistorier ofte mer enn upresise. Utover det kommer det helt an på kontekst. Anonymkode: be4c3...6e4 38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hentet et barn på snart 13 som var skikkelig lei seg i dag. Eksen og den nye dama dumpa datteren (4) inne på rommet hans hele søndag. Barnet er klar på at han synes det er slitsomt, og ikke noe særlig hyggelig, og har sagt ifra til far, som sier at sånn er det bare. Jeg blir så lei meg av å se hvor trist barnet er. Synes det er skikkelig ego og pyton oppførsel av de voksne. Jeg tenker at det er mye hyggeligere å gjøre ting sammen, enn å bare dumpe en liten jente inne på rommet til et større barn slik at de skal få være i fred. Er det flere som oppfører seg sånn, eller? Anonymkode: ebdfa...187 Syns ikke det er greit i det hele tatt!! Å passe på 30min ok.. ikke hele søndagen..! Deres barn ikke barnet sitt! Anonymkode: 4f59e...be7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Fra 8 om morgenen til 20 om kvelden? Nei, ikke greit. Og heller ikke at de måtte være på rommet hele dagen. Å passe et småsøsken en times tid er helt greit. Hva skulle de voksne hele dagen? Ingenting? Dama er vel ikke så ny, om hun og eksen din har en 4-åring? Anonymkode: 55dd3...bda 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Dårlig gjort. Far bør prioritere samvær når han har tenåringen sin hjemme, ikke utnytte ham til pause fra begge barna. Hadde klart tatt det opp hvis det ble hyppig, men gjerne ikke krisemaksimert det overfor sønnen hvis det ikke er det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hentet et barn på snart 13 som var skikkelig lei seg i dag. Eksen og den nye dama dumpa datteren (4) inne på rommet hans hele søndag. Barnet er klar på at han synes det er slitsomt, og ikke noe særlig hyggelig, og har sagt ifra til far, som sier at sånn er det bare. Jeg blir så lei meg av å se hvor trist barnet er. Synes det er skikkelig ego og pyton oppførsel av de voksne. Jeg tenker at det er mye hyggeligere å gjøre ting sammen, enn å bare dumpe en liten jente inne på rommet til et større barn slik at de skal få være i fred. Er det flere som oppfører seg sånn, eller? Anonymkode: ebdfa...187 En 13-åring kan fint være barnevakt for mindre søsken så lenge de er forbi spedbarnsstadiet. Men en hel dag er litt lenge. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Det er aldri greit å bruke søsken som barnevakt. Det er ikke bra for relasjonen overhodet. Man skal få lov til å være søsken. Ikke ansvarlig "voksen" en time, og så normal tenåring neste. Anonymkode: ac2ca...310 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden Etter 12 år skal barn bli hørt om samvær. Så da kan jo barnet si til far at han er der for å være med far. Hvis han er der bare for å være barnevakt til fars kjærestes datter, så kan det være det samme. Da gidder han ikke komme på samvær mer. Anonymkode: f14e0...4cd 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Selvsagt ikke greit Anonymkode: 8ffa9...426 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes dette er heeeeeelt innafor! Det er nok bare du som er for opptatt av å være venn og likt av barnet ditt så du glemmer og faktisk oppdra det! Barn skal ha ansvar og de skal få arbeidsoppgaver. Jeg ser allerede for meg hvor mammagutt sønnen din blir og hvor oppgitt svigerdatteren din kommer til å være mens du sitter der på sofaen og skjønner ingen verdens ting … Anonymkode: 6aafd...607 Tullete svar ! Anonymkode: 8ffa9...426 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hentet et barn på snart 13 som var skikkelig lei seg i dag. Eksen og den nye dama dumpa datteren (4) inne på rommet hans hele søndag. Barnet er klar på at han synes det er slitsomt, og ikke noe særlig hyggelig, og har sagt ifra til far, som sier at sånn er det bare. Jeg blir så lei meg av å se hvor trist barnet er. Synes det er skikkelig ego og pyton oppførsel av de voksne. Jeg tenker at det er mye hyggeligere å gjøre ting sammen, enn å bare dumpe en liten jente inne på rommet til et større barn slik at de skal få være i fred. Er det flere som oppfører seg sånn, eller? Anonymkode: ebdfa...187 Her er det først og fremt en såret ex, nemlig deg! Anonymkode: 4aebe...48b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er aldri greit å bruke søsken som barnevakt. Det er ikke bra for relasjonen overhodet. Man skal få lov til å være søsken. Ikke ansvarlig "voksen" en time, og så normal tenåring neste. Anonymkode: ac2ca...310 Det er det dummeste jeg har hørt! Jeg hentet lillesøsteren min i barnehagen mangfoldige ganger. Satt også barnevakt for henne i ny og ne. Var ikke noe problem i det hele tatt! Har ikke fått noen traumer akkurat😂😂😂 Anonymkode: 4aebe...48b 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er det først og fremt en såret ex, nemlig deg! Anonymkode: 4aebe...48b Herlighet , skjerp deg Anonymkode: 8ffa9...426 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå