AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:31 #21 Del Skrevet tirsdag kl 08:31 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Man trenger å ha tynne gardiner når man bor i 1. etg., for å hindre innsyn, og særlig når det er mørkt ute. Helt normalt. 👍 Anonymkode: 5a20d...9c9 Tynne gardiner hindrer vel neppe innsyn når det er lyst inne og mørkt ute... Anonymkode: fa944...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:29 #22 Del Skrevet tirsdag kl 10:29 Venninna mi har det. Hun har angst. Anonymkode: fc541...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:35 #23 Del Skrevet tirsdag kl 10:35 At de burde montere persienner, solfilm og annet som hindrer innsyn å solskinn på TVn. Anonymkode: fbb75...ee2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet tirsdag kl 10:36 #24 Del Skrevet tirsdag kl 10:36 Bor i øverste etg og har gardinene i stua trukket for stort sett konstant høst/vinter og tidlig vår. For hvis ikke så er det håpløst å se på TV da sola står rett på skjermen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:12 #25 Del Skrevet tirsdag kl 12:12 Jeg har gardinene trukket for hele tiden. Det er i hovedsak fordi jeg er lyssensitiv og får hodepine av mye lys. Anonymkode: b2cfd...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:50 #26 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 Hva skal jeg se ut av vinduet for, egentlig? Anonymkode: c30ac...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå