AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:07 #1 Del Skrevet mandag kl 15:07 Hei. Jeg spiser til vanlig to knekkebrød, men i dag overspiste jeg skikkelig. Spiste blant annet en og en halv plate med sjokolade, og rislunsj og en baguett. Kommer jeg til å gå opp i vekt nå? Anonymkode: ce420...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:09 #2 Del Skrevet mandag kl 15:09 Du spiser vanligvis to knekkebrød i løpet av en dag? Anonymkode: f59a4...09c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:15 #3 Del Skrevet mandag kl 15:15 Det er ikke det du gjør èn gang som er problemet. La være å veie deg etter utskeielse, og spis normalt resten av tiden. Håper for guds skyld du spiser mer enn 2 knekkebrød i løpet av en dag. Anonymkode: 5f78b...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:17 #4 Del Skrevet mandag kl 15:17 Oki, du kan ufattelig lite om kosthold leser jeg. For å få opp i 1 kg vekt trenger du å spise 7000 kalorier mer en du brenner. En vanlig person forbrenner rundt 2000-3000 kalorier på én dag. Så for å gå opp 1 kg FETT på 2 dag så må du spise 9-10.000 kalorier. Det er det ikke i den maten du spiste. Du høres spiseforstyrret ut. Søk hjelp med kosthold Anonymkode: 719c0...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:21 #5 Del Skrevet mandag kl 15:21 Man legger like mye på seg av dette, som man bygger muskler etter en treningsøkt. Det er ikke slik at man får stor muskler av å trene en gang… ei heller at man legger på seg av å spise mer enn vanlig en gang. Det sagt, så håper jeg jo virkelig du spiser mer enn to knekkebrød om dagen. Om ikke anbefaler jeg deg p oppsøke hjelp. Anonymkode: 06a6a...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:03 #6 Del Skrevet mandag kl 17:03 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 15.21): Man legger like mye på seg av dette, som man bygger muskler etter en treningsøkt. Det er ikke slik at man får stor muskler av å trene en gang… ei heller at man legger på seg av å spise mer enn vanlig en gang. Det sagt, så håper jeg jo virkelig du spiser mer enn to knekkebrød om dagen. Om ikke anbefaler jeg deg p oppsøke hjelp. Anonymkode: 06a6a...2bd Ekspander Enig, oppsøk hjelp. Anonymkode: f59a4...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet mandag kl 18:18 #7 Del Skrevet mandag kl 18:18 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette underforumet. Sitat * Diskusjoner om daglig inntak under 1200 kcal tillates ikke. * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Ekspander Vi anbefaler at du heller tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine relatert til dette. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg