AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Hei Jeg lagde en tråd tilligere der jeg rpurte h illen playstation som kunne spille fortnite på. Har nå spurt barnet igjen og det var visst xbox og ikke ps. Var bare jeg som husket feil. Så spm er igjen: 1:hvilken type xbox kan spille fortnite? Frodi det finnes xbox 360, xbox s series, xbox 1 osv osv, og jeg kan ikke forskjellen på dem.. 2:må man kjøpe selve fortnite spillet utenom? Eller er maskinen koblet til internett så man kan spille det online. Per idag bruker barnet mobilen for å spille fortnite. Og han skal ikke barr spille det, er andre.spill han vil prøve ut, men hovedinteressen ligger hos fortnite. Var vel bare det...? Vet ikke hva jeg skal spørre etter da det er 20 år siden jeg spilte noe maskin. Har siden internett kom, bare spilt på pc og mobil... Anonymkode: 08faf...1ee
trøndermann38 Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april xbox one, s og x, fortnite er gratis å laste ned er kjøp inne i spillet
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april trøndermann38 skrev (9 minutter siden): xbox one, s og x, fortnite er gratis å laste ned er kjøp inne i spillet Takk for svar. Mener du at man kan laste ned spillet på selve maskinen? Og trenger ikke kjøpe et fysisk spill i form av cd/disk/chip el liknende? Anonymkode: 08faf...1ee
trøndermann38 Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Mener du at man kan laste ned spillet på selve maskinen? Og trenger ikke kjøpe et fysisk spill i form av cd/disk/chip el liknende? Anonymkode: 08faf...1ee Trenger ikke å kjøpe noe er bare å laste det ned
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Xbox 360 og One er gamle greier, de som er aktuelle nå er Series S og Series X. Førstnevnte er billigere og svakere, men mye mulig god nok for deg. Anonymkode: 09004...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Hei igjen alle. jeg kjøpte xbox s series brukt for 1600kr idag. Tok med hjem og fomlet halvtime med å koble den mot tv og registrere med app osv, deretter lastet ned fortnite som da tok litt over 1t. I alt ca 2t når nedlastingen var ferdig. Nå når jeg skulle slå av konsollen så var den så varmt at jeg nesten brant meg. Slo den av meg engang og tok den til vinduskanten for å kjøle seg ned. Er det vanlig at den blir så varm når man bruker den i bare 2t? Husker i gamle dager med supernintendo ol så spilte jeg og mine brødre i 3-4t i strekk utrn at den ble varm. Skulle tro med dagens teknologi så skulle disse tåle mer? Det jeg er mest redd for er overoppheting og om den skulle starte å brenne.... Anonymkode: 08faf...1ee
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei igjen alle. jeg kjøpte xbox s series brukt for 1600kr idag. Tok med hjem og fomlet halvtime med å koble den mot tv og registrere med app osv, deretter lastet ned fortnite som da tok litt over 1t. I alt ca 2t når nedlastingen var ferdig. Nå når jeg skulle slå av konsollen så var den så varmt at jeg nesten brant meg. Slo den av meg engang og tok den til vinduskanten for å kjøle seg ned. Er det vanlig at den blir så varm når man bruker den i bare 2t? Husker i gamle dager med supernintendo ol så spilte jeg og mine brødre i 3-4t i strekk utrn at den ble varm. Skulle tro med dagens teknologi så skulle disse tåle mer? Det jeg er mest redd for er overoppheting og om den skulle starte å brenne.... Anonymkode: 08faf...1ee Ja de kan bli varme men de skrur seg av automatisk hvis det blir for varmt, men det kan også være at den er full av støv. Husk at den bør plasseres slik at den ikke dekkes til, må ha godt med luft på alle kanter og ikke plasser den i nærheten av en ovn eller lignende. Anonymkode: 6dcea...567 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Skrevet 8. april Hei igjen. En liten oppdatering. Den var helt avkjølt etter 1t. Slo den på og skulle utforske spill, men ble varm igjen etter 20min. Er det normalt? Anonymkode: 08faf...1ee
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja de kan bli varme men de skrur seg av automatisk hvis det blir for varmt, men det kan også være at den er full av støv. Husk at den bør plasseres slik at den ikke dekkes til, må ha godt med luft på alle kanter og ikke plasser den i nærheten av en ovn eller lignende. Anonymkode: 6dcea...567 Den står 1m fra vindu. Og ingenting rundt. Anonymkode: 08faf...1ee
Ulven Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei igjen. En liten oppdatering. Den var helt avkjølt etter 1t. Slo den på og skulle utforske spill, men ble varm igjen etter 20min. Er det normalt? Anonymkode: 08faf...1ee De blir temmelig varme ja. Men sjekk at den er fri for støv og at den står med fri tilgang til luft rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå