AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei Jeg lagde en tråd tilligere der jeg rpurte h illen playstation som kunne spille fortnite på. Har nå spurt barnet igjen og det var visst xbox og ikke ps. Var bare jeg som husket feil. Så spm er igjen: 1:hvilken type xbox kan spille fortnite? Frodi det finnes xbox 360, xbox s series, xbox 1 osv osv, og jeg kan ikke forskjellen på dem.. 2:må man kjøpe selve fortnite spillet utenom? Eller er maskinen koblet til internett så man kan spille det online. Per idag bruker barnet mobilen for å spille fortnite. Og han skal ikke barr spille det, er andre.spill han vil prøve ut, men hovedinteressen ligger hos fortnite. Var vel bare det...? Vet ikke hva jeg skal spørre etter da det er 20 år siden jeg spilte noe maskin. Har siden internett kom, bare spilt på pc og mobil... Anonymkode: 08faf...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden xbox one, s og x, fortnite er gratis å laste ned er kjøp inne i spillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden trøndermann38 skrev (9 minutter siden): xbox one, s og x, fortnite er gratis å laste ned er kjøp inne i spillet Takk for svar. Mener du at man kan laste ned spillet på selve maskinen? Og trenger ikke kjøpe et fysisk spill i form av cd/disk/chip el liknende? Anonymkode: 08faf...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Mener du at man kan laste ned spillet på selve maskinen? Og trenger ikke kjøpe et fysisk spill i form av cd/disk/chip el liknende? Anonymkode: 08faf...1ee Trenger ikke å kjøpe noe er bare å laste det ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Xbox 360 og One er gamle greier, de som er aktuelle nå er Series S og Series X. Førstnevnte er billigere og svakere, men mye mulig god nok for deg. Anonymkode: 09004...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå