Gå til innhold

Hva syns damer på 50-58 om menn som er rundt 10-15 år yngre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva jeg synes? De er kjekke. Fint for en førstekontakt (utveksle mail/tlfnr).
Sex på den hytta? Nei takk. Full av svette med 💩-rester i rumpa etter siste tur på utedassen… Føler man seg ikke fresh til ha noen fremmed til å rote i underlivet og vice versa. 

Anonymkode: 0c888...21d

Ja men det er jo store hytter med innlagt vann med wc, bad og kjøkken.. så det er jo ingen unnskyldning.. men enig i at hygienen er viktig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Note to self; ikke overnatte på en DNT hytte alene. Før man vet ordet av det har en fremmed mann flyttet madrassen sin ned på gulvet ved siden av sengen min og titter forventningsfullt opp 🤣 Grøss! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I den alderen virker ikke 10-15 år å være så stor aldersforskjell. Da er folk på samme sted i livet, ferdig med barn osv. og har kanskje felles interesser.

Jeg hadde reagert mer om mannen hadde vært 25 og kvinnen 35-40.

Anonymkode: 8b1cc...a2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er en jente på 43 som liker menn, både på min egen alder, eldre og yngre. og det kommer jeg nok til å fortsette med, selv om de eldre etter hvert nok ikke vil være like spennende.

jeg liker dog ikke yngre gutter FORDI de er yngre, det er vel heller fordi jeg føler meg ung, evt er de modne.

Anonymkode: c9e50...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (32 minutter siden):

Note to self; ikke overnatte på en DNT hytte alene. Før man vet ordet av det har en fremmed mann flyttet madrassen sin ned på gulvet ved siden av sengen min og titter forventningsfullt opp 🤣 Grøss! 

Om du velger å ta KGs «empiri» på alvor så ja, hold deg langt unna DNT hytter😆 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har dere tenkt på at flørting ikke er det samme som kåtskap? Menn må være passe dumme hvis de tror en kommentar sagt på en flørtete måte betyr jeg har lyst til knulle deg.

Anonymkode: 03939...31d

Helt riktig. Mange menn tror det er flørting med en gang en dame bare ønsker å være hyggelig eller snakke. Dessuten,- de fleste i denne aldersgruppen er ferdig med overgangsalder, og en del av disse har ikke lyst eller behov for sex lenger. Og de er som regel flere i følge på en slik tur, og så skal en eller flere av disse ha "tilfeldig sex"? Dere får fantasere videre.

Anonymkode: 667e4...6e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Maggi2 skrev (2 timer siden):

Du kan ta det helt med ro, har aldri hørt om det og kommer nok aldri til å skje.     Mitt inntrykk er at på fjelltur på selvbetjente hytter, så er sannsynligheten for at menn legger ann på damer minimal. Hyttene er så små at du kan høre de andre snorke, selv om de ligger på et annet rom.  Sannsynligheten for en mann å bli tatt er jo meget stor siden det legges mange digitale stor etter deg.   

Anonymkode: 2dcdf...e76

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de er uaktuelle som partnere, utover det tenker jeg ikke noe spesielt om dem. 

Anonymkode: 97877...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt riktig. Mange menn tror det er flørting med en gang en dame bare ønsker å være hyggelig eller snakke. Dessuten,- de fleste i denne aldersgruppen er ferdig med overgangsalder, og en del av disse har ikke lyst eller behov for sex lenger. Og de er som regel flere i følge på en slik tur, og så skal en eller flere av disse ha "tilfeldig sex"? Dere får fantasere videre.

Det er ganske stor forskjell på å være hyggelig og snakke enn de tingene jeg har opplevd som jeg kaller for flørting.  Det er jo en av de tingene som jeg elsker med fjellturer, at det obligatorisk å være hyggelig mot alle en møter og nesten alle en treffer er pratsomme. Det er helt normalt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg går ofte alene mye fra hytte til hytte (DNT) der vi ofte bare er noen få som deler på hytta.  Av og til opplever jeg kvinner som er 10-15 år eldre som veldig flørtete.

Kvinner i den alderen har ofte god selvtillit med mye livserfaring, og kan kanskje virke litt frampå og ikke så redde for å si ting. 

Det er i mange tilfeller måten å være hyggelig på, og de mener ikke så mye med alt de sier. 

Jeg er stort sett bli og hyggelig mot de fleste, men er ikke dermed sagt jeg legger an på de. 

Anonymkode: 8b1cc...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52, og må innrømme at jeg synes de fleste mannfolk er på sitt beste mellom 35 og 45. Ergo kan jeg som singel irriterende ofte tenke at «han var flott», for så å konkludere med at han er altfor ung for meg. Det skjer relativt ofte 😅. Men nei – på hytte til hytteturer er ikke sex i tankene mine engang, da er det turer, god mat og søvn som gjelder :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
micromaya skrev (18 minutter siden):

Jeg er 52, og må innrømme at jeg synes de fleste mannfolk er på sitt beste mellom 35 og 45. Ergo kan jeg som singel irriterende ofte tenke at «han var flott», for så å konkludere med at han er altfor ung for meg. Det skjer relativt ofte 😅. Men nei – på hytte til hytteturer er ikke sex i tankene mine engang, da er det turer, god mat og søvn som gjelder :). 

Ja, var det som ante meg. Men du har ikke sexleketøy til å trøste deg med i nøden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, var det som ante meg. Men du har ikke sexleketøy til å trøste deg med i nøden da?

Lider overhodet ingen nød i løpet av en ukes fjelltur. Hjemme har jeg mer enn nok til å klare å holde hendene unna folk som er for unge for meg. Vi blir ikke helt hodeløse høns av å fylle 50.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Ei "kåtsara" er ikke som andre kvinner..  for hun er sexpositiv.. lett å prate med.. tar ikke seg selv så høytydelig, og er veldig munter og glad.. Så når jeg bruker ord som "Kåtsara", "Grasjur" eller "Gullhøne", har jeg alltid sett et smil eller glis. Noen ler og føler seg truffet, og noen synes tittelen passer perfekt. Så for dem det et pluss å få høre, for da vet de så mye mere om meg også.

Men hvorfor er dere på opptatt av hva jeg bruker av ord til ei, som faktisk lever opp til tittelen "kåtsara"? Kan dere ikke gå i strupen på mannen som sier "kårsara" om dere..

Da er jeg ei du ville kalt ei kåtsara. Har hatt en del og nyter i dag godene av et åpent forhold.

Måten du uttaler deg på og sier ting kommer nok ikke fra et ondt sted, men en drømmetilværelse der du har ilagt oss frigjorte kvinner tanker og meninger vi ikke har. Det kan være farlig når man ser hva som lurer på disse sidene og deres kvinnesyn..

Mange liker å flørte bare for å flørte, og mange tolker et smil og et hei som flørt. Uansett tenker jeg at du bør ta til deg tilbakemeldingene her og tenke litt på saken..

Anonymkode: 47bf7...b99

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er jeg ei du ville kalt ei kåtsara. Har hatt en del og nyter i dag godene av et åpent forhold.

Måten du uttaler deg på og sier ting kommer nok ikke fra et ondt sted, men en drømmetilværelse der du har ilagt oss frigjorte kvinner tanker og meninger vi ikke har. Det kan være farlig når man ser hva som lurer på disse sidene og deres kvinnesyn..

Mange liker å flørte bare for å flørte, og mange tolker et smil og et hei som flørt. Uansett tenker jeg at du bør ta til deg tilbakemeldingene her og tenke litt på saken..

I øverste ansnittet mitt om "Kåtsara", er kun noe jeg har opplevd av de, som fortjener tittelen og setter pris tittelen.. Så hvorfor skal noen ta fra meg en sann erfaring? Hvorfor tar alle til seg, at alle kvinner er ei "Kåtsara"? 

Ikke driver jeg med personangrep på nettet.. og ikke flørter jeg vilt med fremmede på hytteturer.. og ikke blir jeg hårsår hvis noen kaller meg "Grahoinn", fordi jeg er ikke så ulik ei "Kåtsara".. Så jo.. vi finner hverandre, fordi vi leser hverandre så godt. Ei "Kåtsara" inngår så absolutt i kvinnesynet.. Så jeg ser ingen fare, og heller ingen grunn til å slutte og skrive på forumet. For en spade er en spade, og ei kåtsara er ei kåtsara🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 13.37):

Helt enig.
Tror mye av det som vedkommende skriver er livlig fantasi og ikke forankret i den virkelige verden.
Fantasi kan være en positiv ting så lenge man er klar over at det er alt det er.

Anonymkode: 2bfee...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...