AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:25 #1 Del Skrevet mandag kl 14:25 Jeg går ofte alene mye fra hytte til hytte (DNT) der vi ofte bare er noen få som deler på hytta. Av og til opplever jeg kvinner som er 10-15 år eldre som veldig flørtete. Anonymkode: 2dcdf...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:28 #2 Del Skrevet mandag kl 14:28 De liker de veldig godt og de drømmer om at en yngre mann sniker seg inn i soveposen deres på natta. Anonymkode: dcf46...6a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 15:11 #3 Del Skrevet mandag kl 15:11 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg går ofte alene mye fra hytte til hytte (DNT) der vi ofte bare er noen få som deler på hytta. Av og til opplever jeg kvinner som er 10-15 år eldre som veldig flørtete. Anonymkode: 2dcdf...e76 Ikke så uvanlig at en kvinne i 60 årene er ei kåtsara.. Med riktig oppførsel og "klemme-teknikk" er det ikke så uvanlig at senga knirker litt ekstra senere på kvelden.. Så hvis dere er flere på samme hytte, hadde jeg vurdert å lagt madrassen på gulvet🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:27 #4 Del Skrevet mandag kl 15:27 Bamseklemmer skrev (15 minutter siden): Ikke så uvanlig at en kvinne i 60 årene er ei kåtsara.. Med riktig oppførsel og "klemme-teknikk" er det ikke så uvanlig at senga knirker litt ekstra senere på kvelden.. Så hvis dere er flere på samme hytte, hadde jeg vurdert å lagt madrassen på gulvet🥰 Gud hjelpe meg for et språk! Og en stokk dum idè for å trenge seg på andre inne på ei hytte. Anonymkode: e21ef...e89 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:30 #5 Del Skrevet mandag kl 15:30 15 år er for stor forskjell. Hadde aldri gått med på det. Og det hadde sittet langt inne med ti års forskjell også, men kunne vurdert det om han var en ordentlig fyr. Og hvis han ikke bare var ute etter sex da. Anonymkode: 48676...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 15:49 #6 Del Skrevet mandag kl 15:49 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Gud hjelpe meg for et språk! Og en stokk dum idè for å trenge seg på andre inne på ei hytte. Anonymkode: e21ef...e89 Neida.. du tar skammelig feil, tenker du ikke i det heletatt på den gamle kåtsara? Hvor skal hun gjøre av seg? Eller ble du pottsur for, at hun ikke ville spille Ludo med deg?🤭 DNT har jo singelturer, det tiltrekker seg jo "kåte og ikke-grådige" mennesker som vil dele hudvarmen🥰 Endret mandag kl 15:54 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:08 #7 Del Skrevet mandag kl 16:08 Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Neida.. du tar skammelig feil, tenker du ikke i det heletatt på den gamle kåtsara? Hvor skal hun gjøre av seg? Eller ble du pottsur for, at hun ikke ville spille Ludo med deg?🤭 DNT har jo singelturer, det tiltrekker seg jo "kåte og ikke-grådige" mennesker som vil dele hudvarmen🥰 For en respektløs måte å omtale kvinner på. Anonymkode: 2bfee...970 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 16:16 #8 Del Skrevet mandag kl 16:16 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For en respektløs måte å omtale kvinner på. Anonymkode: 2bfee...970 Er det respektløst å omtale en kvinne som kåtsara hvis hun faktisk er kåt? Omtalen er jo for å hylle kvinner som er kåt, og de jeg kjenner setter pris på det🥰 Og forresten.. jeg spiller ikke Ludo på hytteturer, hvis det er ei kåtsara i nærheten😇 Endret mandag kl 16:18 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:17 #9 Del Skrevet mandag kl 16:17 Har dere tenkt på at flørting ikke er det samme som kåtskap? Menn må være passe dumme hvis de tror en kommentar sagt på en flørtete måte betyr jeg har lyst til knulle deg. Anonymkode: 03939...31d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 16:23 #10 Del Skrevet mandag kl 16:23 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har dere tenkt på at flørting ikke er det samme som kåtskap? Menn må være passe dumme hvis de tror en kommentar sagt på en flørtete måte betyr jeg har lyst til knulle deg. Anonymkode: 03939...31d Jo.. men flørting uten kåthet, er jo bare "uærlige luremuser" som gjør🤭 er det ikke bedre at du viser munterhet du som er så klok, istedet for å forvirre menn som ikke ser forskjellen? Endret mandag kl 16:29 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:42 #11 Del Skrevet mandag kl 18:42 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Neida.. du tar skammelig feil, tenker du ikke i det heletatt på den gamle kåtsara? Hvor skal hun gjøre av seg? Eller ble du pottsur for, at hun ikke ville spille Ludo med deg?🤭 DNT har jo singelturer, det tiltrekker seg jo "kåte og ikke-grådige" mennesker som vil dele hudvarmen🥰 Det språkbruken jeg vemmes over, ikke noe anna! Skjerp deg med hvordan du ordlegger deg! Anonymkode: e21ef...e89 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:46 #12 Del Skrevet mandag kl 18:46 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg går ofte alene mye fra hytte til hytte (DNT) der vi ofte bare er noen få som deler på hytta. Av og til opplever jeg kvinner som er 10-15 år eldre som veldig flørtete. Anonymkode: 2dcdf...e76 Mange desperate cougars der ute… Anonymkode: 13a63...280 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:04 #13 Del Skrevet mandag kl 19:04 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det språkbruken jeg vemmes over, ikke noe anna! Skjerp deg med hvordan du ordlegger deg! Anonymkode: e21ef...e89 Skal si du har en dårlig dag idag... Anonymkode: 18ab2...47c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #14 Del Skrevet mandag kl 19:08 Som en gammel «kåtsara» 🤮🤮🤮 gidder jeg ikke uttale meg. Drittlei av at eldre kvinners seksualitet bestandig skal gjøres til noe morsomt og nedrig. Anonymkode: 61263...d58 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:11 #15 Del Skrevet mandag kl 19:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For en respektløs måte å omtale kvinner på. Anonymkode: 2bfee...970 Enig, det er veldig respektløst. Objektivisering av kvinner. Jeg forstår nå hvorfor flere og flere kvinner jeg kjenner ikke lenger orker å bruke DNT-hytter, fordi flere av dem har hatt ubehagelige opplevelser der. Anonymkode: 65ba9...054 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 02:45 #16 Del Skrevet tirsdag kl 02:45 AnonymBruker skrev (12 timer siden): De liker de veldig godt og de drømmer om at en yngre mann sniker seg inn i soveposen deres på natta. Anonymkode: dcf46...6a1 Da hadde jeg blitt fryktelig redd. Jeg kan selvfølgelig se at menn ofte er flottest i den alderen, men det er det. Jeg hadde foretrukket jevnaldrende menn både angående sex og forhold, og har heldigvis forhold til jevnaldrende mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 03:54 #17 Del Skrevet tirsdag kl 03:54 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som en gammel «kåtsara» 🤮🤮🤮 gidder jeg ikke uttale meg. Drittlei av at eldre kvinners seksualitet bestandig skal gjøres til noe morsomt og nedrig. Anonymkode: 61263...d58 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig, det er veldig respektløst. Objektivisering av kvinner. Jeg forstår nå hvorfor flere og flere kvinner jeg kjenner ikke lenger orker å bruke DNT-hytter, fordi flere av dem har hatt ubehagelige opplevelser der. Anonymkode: 65ba9...054 Ei "kåtsara" er ikke som andre kvinner.. for hun er sexpositiv.. lett å prate med.. tar ikke seg selv så høytydelig, og er veldig munter og glad.. Så når jeg bruker ord som "Kåtsara", "Grasjur" eller "Gullhøne", har jeg alltid sett et smil eller glis. Noen ler og føler seg truffet, og noen synes tittelen passer perfekt. Så for dem det et pluss å få høre, for da vet de så mye mere om meg også. Men hvorfor er dere på opptatt av hva jeg bruker av ord til ei, som faktisk lever opp til tittelen "kåtsara"? Kan dere ikke gå i strupen på mannen som sier "kårsara" om dere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:01 #18 Del Skrevet tirsdag kl 04:01 Ser på dem som en generasjon yngre. Og selvfølgelig uten "partner"-interesse. Anonymkode: 5da36...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:17 #19 Del Skrevet tirsdag kl 04:17 Hva jeg synes? De er kjekke. Fint for en førstekontakt (utveksle mail/tlfnr). Sex på den hytta? Nei takk. Full av svette med 💩-rester i rumpa etter siste tur på utedassen… Føler man seg ikke fresh til ha noen fremmed til å rote i underlivet og vice versa. Anonymkode: 0c888...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 04:20 #20 Del Skrevet tirsdag kl 04:20 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ser på dem som en generasjon yngre. Og selvfølgelig uten "partner"-interesse. Anonymkode: 5da36...fe9 Det er vel muligheter for å treffe de som liker aldersforskjell også.. med eller uten "partner"-interesse. Tror ingen hadde giddet å gått så langt til fjells som singel, uten hensikt å treffe noen. Så det er nok kriblingen, som er den største motivatoren👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå