AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #41 Del Skrevet 12 timer siden Solgte alt sist uke og fikk pengene på konto i dag. Anonymkode: 52451...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12 timer siden #42 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har aldri midler jeg planlegger å bruke de neste tre årene i fond.... Per nå står både penger til ny bil, og neste oppussing, i fastrenteinnskudd. Anonymkode: f85ab...180 Dette. Uansett så har jeg ikke fulgt med og gikk inn for å sjekke 😆 samme verdi som tidligere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #43 Del Skrevet 12 timer siden Det går alltid opp igjen. Alltid. Ingen vits i å stresse, man taper jo ingen penger før man evt. selger. Anonymkode: 63f73...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12 timer siden #44 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): FORDI DETTE ER TOTALT KRISE!!! DET ER SOM 1929 ALL OVER AGAIN!!! Anonymkode: 9ab7d...bd8 Mange investorer ble steinrike under depresjonen. Det var ikke investorer som stod i matkøer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 12 timer siden #45 Del Skrevet 12 timer siden Kjøpte for 10.000 kr i morges, og pilene har allerede snudd til pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #46 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ELLER TAPTE DU MASSE VERDIER I DAG??? Anonymkode: 9ab7d...bd8 NEI JEG HAR IKKE AKSJER OG HAR HELLER IKKE TAPT NOE! Anonymkode: 8204d...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 12 timer siden #47 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Krakket startet for lenge siden, så det er litt seint nå. Tar 3-4 dager å selge fra fond nå så du selger egentlig på torsdag. Endret 12 timer siden av NakenPanda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #48 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ELLER TAPTE DU MASSE VERDIER I DAG??? Anonymkode: 9ab7d...bd8 Vi har da alle visst - med absolutt sikkerhet - at dette ble resultatet av at det amerikanske folket valgte Trump til president. Enhver som tenkte selge seg ut før et fall gjorde det før jul. Hvem mener du var såpass idiot, ts, at han eller hun ikke visste at Trump kom til å forårsake dette? (Utover, altså, sektmedlemmene og tilbedere hans, som uansett ikke har noe plassert verken i fond eller aksjer de kan tenkes tape?) Anonymkode: 74201...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #49 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du vet at det går inntil 5 dager fra du trykker på "selg" til fondsandelene dine blir solgt?! Og det er selvsagt kursen når de faktisk selges som du får.. Anonymkode: b66f7...bfe Vanligvis er det vel neste handelsdag som gjelder mtp pris. Anonymkode: 2bee3...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #50 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Solgte alt sist uke og fikk pengene på konto i dag. Anonymkode: 52451...a10 Du tenker det å sitte med NOK er en god idé i dårlige tider? Anonymkode: 2bee3...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #51 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): NEI JEG HAR IKKE AKSJER OG HAR HELLER IKKE TAPT NOE! Anonymkode: 8204d...edd Slutt👏 å👏rop Anonymkode: 49618...94e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #52 Del Skrevet 11 timer siden Kjøpte mer jeg. Anonymkode: 38875...c90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #53 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjøpte mer jeg. Anonymkode: 38875...c90 Det hadde jeg også gjort, om jeg hadde hatt mer penger å kjøpe for! Hadde litt penger tilgjengelig for å kjøpe BTC da. Anonymkode: 2bee3...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 11 timer siden #54 Del Skrevet 11 timer siden Har ikke tapt ei krone jeg, for jeg har ikke solgt noe. Fortsatt i en solid pluss, og sitter heelt stille i båten. Pengene skal ikke røres på mange år uansett. Skal nok heller kjøpe litt mer etter hvert som det flater ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #55 Del Skrevet 10 timer siden Ja, bant også renta på 1,92% og strømpris på 20 øre Hva andre gjør bryr meg ikke Anonymkode: 43b54...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #56 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slutt👏 å👏rop Anonymkode: 49618...94e KAN "Å" STÅ FORAN IMPERATIV NÅ??? HVA HAR SKJEDD MED VERDEN??? Anonymkode: 9ab7d...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #57 Del Skrevet 7 timer siden Artig at i alle tråder der aksjer er tema, må uttrykket "sitter stille i båten" brukes i fleng😂 Anonymkode: db088...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #58 Del Skrevet 6 timer siden Syns dagen i dag er et perfekt eksempel på hvorfor man ikke burde selge. Så fort kan det snu alle veier. Dette er ikke holdbart i lengden, så noe kommer til å skje. Ville handler aksjer på salg før det snur oppover igjen. Anonymkode: 0ef2e...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 5 timer siden #59 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det går alltid opp igjen. Alltid. Ingen vits i å stresse, man taper jo ingen penger før man evt. selger. Anonymkode: 63f73...358 Det kommer an på hva man har kjøpt. Nei, det er ikke alt som går opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå