Gå til innhold

RAKK DU Å SELGE AKSJER OG FOND FØR KRAKKET I DAG????

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

FORDI DETTE ER TOTALT KRISE!!! DET ER SOM 1929 ALL OVER AGAIN!!!

Anonymkode: 9ab7d...bd8

Nei. Verden er helt annerledes nå.

Anonymkode: db697...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og nå sier Trump at hele tollen blir utsatt i nitti dager. Jeg tenker i dag er et godt lavpunkt å kjøpe. 

Anonymkode: a099a...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgte 50% for 1 mnd siden. høyrente, ca 4.7% siden da. men nå er det jo kjøpsmuligheter....vanskelig å treffe for oss som ikke har dette som jobb. usikker på bransje + geo sone valg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Her er det mange hysteriske folk. OSEBX er ned 0,4% i dag.

Litt av et krakk!

Som jeg sa: Buy the dip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er poenget egentlig med å opprette tråd på tråd om dette? 

Anonymkode: 6f003...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke solgt, og kommer ikke til å selge heller. I løpet av dagen har det bare falt 1,60 %. Jeg har bare aksjer i ett selskap, så lett å følge med for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og nå sier Trump at hele tollen blir utsatt i nitti dager. Jeg tenker i dag er et godt lavpunkt å kjøpe. 

Beklager, det er rettet til falske nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke solgt. De har fortsatt gått solid i pluss og sparehorisonten min er ca 30 år. Men jeg vurderer å øke de månedlige innskuddene de neste årene, for jeg forventer solid oppgang jo nærmere den oransje mannens avgang vi kommer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei selger ikke, sitter stille i båten. Skal ikke ha pengene før om rundt 30 år uansett. 

Anonymkode: 49618...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La inn et kjøp i dag jeg. Godt med aksjer på salg. 

Anonymkode: 0ef2e...8e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke fond selv, men de jeg kjenner som sparer i fond sitter alle stille i båten. De skal uansett ikke selge på 20-30 år, så ingen panikkmodus der i gården.

Folk som derimot har som mål å ta ut gevinsten i nærmeste fremtid.. de kan jeg skjønne svetter ganske mye nå..

Anonymkode: 7ea04...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Solgte alt i dag. Nå kan jeg puste lettet ut. Håper alt synker i dass. Når det er i dass kjøper jeg igjen. 😀

Anonymkode: fbd30...330

Du vet at det går inntil 5 dager fra du trykker på "selg" til fondsandelene dine blir solgt?! Og det er selvsagt kursen når de faktisk selges som du får.. 

Anonymkode: b66f7...bfe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
c_buk skrev (18 minutter siden):

Ikke solgt. De har fortsatt gått solid i pluss og sparehorisonten min er ca 30 år. Men jeg vurderer å øke de månedlige innskuddene de neste årene, for jeg forventer solid oppgang jo nærmere den oransje mannens avgang vi kommer. 

Han har flertall i begge kamre, og typisk ham kommer det snart ny lov som gjør det mulig å være president mer en to perioder. Etter ham kommer Vance som er ytre høyre radikal så det holder. Mer trøbbel i vente folkens.

Anonymkode: 46abd...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har flertall i begge kamre, og typisk ham kommer det snart ny lov som gjør det mulig å være president mer en to perioder. Etter ham kommer Vance som er ytre høyre radikal så det holder. Mer trøbbel i vente folkens.

Tviler. Dommedagsprofeter finnes alltid, men enn så lenge har ikke dommedagsprofetier slått til. Jeg setter mine penger på at det stabiliserer seg igjen i løpet av de neste 20-30 årene.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vi som trengte midlene var litt smarte og solgte for et år siden.

Har aldri midler jeg planlegger å bruke de neste tre årene i fond.... Per nå står både penger til ny bil, og neste oppussing, i fastrenteinnskudd. 

Anonymkode: f85ab...180

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
c_buk skrev (2 minutter siden):

Tviler. Dommedagsprofeter finnes alltid, men enn så lenge har ikke dommedagsprofetier slått til. Jeg setter mine penger på at det stabiliserer seg igjen i løpet av de neste 20-30 årene.  

Det er dobbelt så lenge til som jeg regner med at jeg har igjen å leve, så jeg får bare ønske lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...