AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #21 Del Skrevet i går, 14:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): FORDI DETTE ER TOTALT KRISE!!! DET ER SOM 1929 ALL OVER AGAIN!!! Anonymkode: 9ab7d...bd8 Nei. Verden er helt annerledes nå. Anonymkode: db697...738 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #22 Del Skrevet i går, 14:41 Og nå sier Trump at hele tollen blir utsatt i nitti dager. Jeg tenker i dag er et godt lavpunkt å kjøpe. Anonymkode: a099a...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet i går, 14:43 #23 Del Skrevet i går, 14:43 solgte 50% for 1 mnd siden. høyrente, ca 4.7% siden da. men nå er det jo kjøpsmuligheter....vanskelig å treffe for oss som ikke har dette som jobb. usikker på bransje + geo sone valg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amit Skrevet i går, 14:45 #24 Del Skrevet i går, 14:45 Herregud. Her er det mange hysteriske folk. OSEBX er ned 0,4% i dag. Litt av et krakk! Som jeg sa: Buy the dip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #25 Del Skrevet i går, 14:51 Jeg kjøpte mer. Anonymkode: 6f003...16c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #26 Del Skrevet i går, 14:52 Hva er poenget egentlig med å opprette tråd på tråd om dette? Anonymkode: 6f003...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet i går, 14:53 #27 Del Skrevet i går, 14:53 Jeg har ikke solgt, og kommer ikke til å selge heller. I løpet av dagen har det bare falt 1,60 %. Jeg har bare aksjer i ett selskap, så lett å følge med for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:53 #28 Del Skrevet i går, 14:53 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og nå sier Trump at hele tollen blir utsatt i nitti dager. Jeg tenker i dag er et godt lavpunkt å kjøpe. Anonymkode: a099a...7b8 Beklager, det er rettet til falske nyheter. Anonymkode: a099a...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet i går, 14:55 #29 Del Skrevet i går, 14:55 Ikke solgt. De har fortsatt gått solid i pluss og sparehorisonten min er ca 30 år. Men jeg vurderer å øke de månedlige innskuddene de neste årene, for jeg forventer solid oppgang jo nærmere den oransje mannens avgang vi kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet i går, 14:56 #30 Del Skrevet i går, 14:56 Jeg har vært på jobb jeg. Fondene skal jeg sjekke om 30 år. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #31 Del Skrevet i går, 14:56 Null stress. Anonymkode: 2bee3...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:59 #32 Del Skrevet i går, 14:59 Nei selger ikke, sitter stille i båten. Skal ikke ha pengene før om rundt 30 år uansett. Anonymkode: 49618...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:03 #33 Del Skrevet i går, 15:03 La inn et kjøp i dag jeg. Godt med aksjer på salg. Anonymkode: 0ef2e...8e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:05 #34 Del Skrevet i går, 15:05 Har ikke fond selv, men de jeg kjenner som sparer i fond sitter alle stille i båten. De skal uansett ikke selge på 20-30 år, så ingen panikkmodus der i gården. Folk som derimot har som mål å ta ut gevinsten i nærmeste fremtid.. de kan jeg skjønne svetter ganske mye nå.. Anonymkode: 7ea04...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:11 #35 Del Skrevet i går, 15:11 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Solgte alt i dag. Nå kan jeg puste lettet ut. Håper alt synker i dass. Når det er i dass kjøper jeg igjen. 😀 Anonymkode: fbd30...330 Du vet at det går inntil 5 dager fra du trykker på "selg" til fondsandelene dine blir solgt?! Og det er selvsagt kursen når de faktisk selges som du får.. Anonymkode: b66f7...bfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet i går, 15:14 #36 Del Skrevet i går, 15:14 (endret) . Endret i går, 15:18 av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:18 #37 Del Skrevet i går, 15:18 c_buk skrev (18 minutter siden): Ikke solgt. De har fortsatt gått solid i pluss og sparehorisonten min er ca 30 år. Men jeg vurderer å øke de månedlige innskuddene de neste årene, for jeg forventer solid oppgang jo nærmere den oransje mannens avgang vi kommer. Han har flertall i begge kamre, og typisk ham kommer det snart ny lov som gjør det mulig å være president mer en to perioder. Etter ham kommer Vance som er ytre høyre radikal så det holder. Mer trøbbel i vente folkens. Anonymkode: 46abd...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet i går, 15:20 #38 Del Skrevet i går, 15:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har flertall i begge kamre, og typisk ham kommer det snart ny lov som gjør det mulig å være president mer en to perioder. Etter ham kommer Vance som er ytre høyre radikal så det holder. Mer trøbbel i vente folkens. Anonymkode: 46abd...2ca Tviler. Dommedagsprofeter finnes alltid, men enn så lenge har ikke dommedagsprofetier slått til. Jeg setter mine penger på at det stabiliserer seg igjen i løpet av de neste 20-30 årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #39 Del Skrevet i går, 15:22 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi som trengte midlene var litt smarte og solgte for et år siden. Anonymkode: 46abd...2ca Har aldri midler jeg planlegger å bruke de neste tre årene i fond.... Per nå står både penger til ny bil, og neste oppussing, i fastrenteinnskudd. Anonymkode: f85ab...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #40 Del Skrevet i går, 15:26 c_buk skrev (2 minutter siden): Tviler. Dommedagsprofeter finnes alltid, men enn så lenge har ikke dommedagsprofetier slått til. Jeg setter mine penger på at det stabiliserer seg igjen i løpet av de neste 20-30 årene. Det er dobbelt så lenge til som jeg regner med at jeg har igjen å leve, så jeg får bare ønske lykke til. Anonymkode: 46abd...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå