Gå til innhold

Slå opp eller ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min han er ute og drikker så å si hver helg, med flest jenter og noen av kompisene hans, beste kompisen liker meg ikke. Og han får meg stadig til å føle meg som at jg er dum, han ignorerer meg å unngår meg om det er noe, og tar meg aldri seriøst jg vil ikke slå opp noen tips til hvordan å prate med han om dette?

Anonymkode: 3c0dd...7d0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjæresten min han er ute og drikker så å si hver helg, med flest jenter og noen av kompisene hans, beste kompisen liker meg ikke. Og han får meg stadig til å føle meg som at jg er dum, han ignorerer meg å unngår meg om det er noe, og tar meg aldri seriøst jg vil ikke slå opp noen tips til hvordan å prate med han om dette?

Okri litt feil skrevet av ord ser jeg, mener noen dager føler jg meg dum å at han ikke liker meg over telefonen men helt anderledes når jg er med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så dårlig som han har behandlet deg, så tenker jeg at du ikke skylder ham å møte ham for å gjøre det slutt. Møter du ham så vil han trolig forsøke å manipulere deg, og det tror jeg ikke du skal utsette deg for, for det virker som om du kan komme til å la deg manipulere.

Send ham en melding, si at dette ikke fungerer lenger for deg, at dere har for forskjellige interesser og ønsker så du avslutter hermed forholdet, og ber ham respektere at du ikke ønsker mer kontakt.

Han er ikke snill med deg, og da blir man gjerne nedtrykt og begynner å føle seg dum. Det betyr ikke at du er dum, det er bare at han (og hans kompis) behandler deg på en dum måte.

Du er smartere enn dem, siden du nå forstår at du må slå opp og ikke ha mer med slike folk å gjøre! :)

Anonymkode: e649d...3eb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er på team 'slå opp'. Men det sier jeg til alle som spør hva de skal gjøre med forholdet. Vet ikke hvorfor jeg sier det, kanskje det gir meg en morbid god følelse å vite at jeg har slik påvirkningskraft eller at jeg ikke ønsker at noen skal være i et forhold. 

Anonymkode: 8c6ad...1f0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå før du er helt ødelagt

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sorry men han kjæresten din vanker i et dårlig miljø og kanskje han er utro også. Virker ikke som dette forholdet er det rette for deg Ts. Beklager å si det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor vil du være sammen med en fyr som unngår deg og aldri tar deg "seriøst"? Herregud, du klenger deg jo på noen som ikke vil ha deg? Jeg sier det ikke for å være slem, men mange menn kan holde på damer de egentlig ikke vil ha bare for å ha en sikker kilde til sex når de måtte ønske det. 

Gjør det slutt og ikke la deg behandles som en dørmatte. Stå opp for deg selv, jente!

Anonymkode: 68e19...953

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor vil du være sammen med en fyr som unngår deg og aldri tar deg "seriøst"? Herregud, du klenger deg jo på noen som ikke vil ha deg? Jeg sier det ikke for å være slem, men mange menn kan holde på damer de egentlig ikke vil ha bare for å ha en sikker kilde til sex når de måtte ønske det. 

Gjør det slutt og ikke la deg behandles som en dørmatte. Stå opp for deg selv, jente!

Anonymkode: 68e19...953

Nei for det er sånn bare over telefonen og han tar initiativ til at han vil være med meg eller at han elsker meg og han har ringt meg skrikende flere ganger det er bare over telefonen det er som han nesten har sluttet å prøve å få meg etter vi ble sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei for det er sånn bare over telefonen og han tar initiativ til at han vil være med meg eller at han elsker meg og han har ringt meg skrikende flere ganger det er bare over telefonen det er som han nesten har sluttet å prøve å få meg etter vi ble sammen

På meg virker det som at han (kanskje) snakker dritt bak ryggen din siden hans beste kompis er avvisende i mot deg jeg får en følelse av at han kjæresten din er umoden og at han har det vanskelig hjemme. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...