AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Del Skrevet 7. april Er det noe jeg kan gjøre for å få Pinterest til å slutte og vise meg bare bilder som klart og tydelig er laget av AI? Jeg er interiør-interessert, og skulle gjerne sett ekte saker, designet av ekte folk og fått se hvordan folk har det hjemme. Ikke de tydelige kunstige bildene som alle er halvveis like, fordi jeg har klikket på et par av dem. Ikke sett et ekte bilde på lenge. Jeg prøvde å skrive i søkefeltet på pinterest "green livingroom not AI", men det hadde ingen virkning. Hva kan jeg gjøre? For å få se ekte saker? Anonymkode: 07190...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noe jeg kan gjøre for å få Pinterest til å slutte og vise meg bare bilder som klart og tydelig er laget av AI? Jeg er interiør-interessert, og skulle gjerne sett ekte saker, designet av ekte folk og fått se hvordan folk har det hjemme. Ikke de tydelige kunstige bildene som alle er halvveis like, fordi jeg har klikket på et par av dem. Ikke sett et ekte bilde på lenge. Jeg prøvde å skrive i søkefeltet på pinterest "green livingroom not AI", men det hadde ingen virkning. Hva kan jeg gjøre? For å få se ekte saker? Anonymkode: 07190...10d Får det samme når jeg leter etter inspirasjon. Så irriterende men vet ikke hvordan man får det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april Lille39 skrev (4 timer siden): Får det samme når jeg leter etter inspirasjon. Så irriterende men vet ikke hvordan man får det bort. Så vi er flere som opplever det... trist. Er Pinterest blitt ødelagt av AI? Nei, det kan vel ikke gå an? Ekte folk bruker det jo og laster opp bildene sine ennå, vel? Jeg bare skjønner ikke hvor de er og hva jeg skal søke på for å få ekte bilder. TS Anonymkode: 07190...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:52 #4 Del Skrevet tirsdag kl 06:52 Gå inn på vanlige boligannonser? Tror ikke at de har lov til å bruke AI der (med mindre om huset ikke er bygd enda). Anonymkode: 35d80...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:02 #5 Del Skrevet tirsdag kl 07:02 Pinterest er ødelagt av AI og annonser. Jeg hadde stor glede av Pinterest før som ett sted uten debatter og politiske budskap av ulik karakter, annonser og fjas. Det var en ren feelgood plass å skrolle men den er tapt nå. Anonymkode: 4f328...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:03 #6 Del Skrevet tirsdag kl 07:03 Omg hadde blitt sprø viss stua mi så slik ut. Tv'n bak sofan slik at du ikke ser den. + viss du vil se på tvn sitter du på en krakk med fullt av slyngplanter hengene over tvn så du ikke ser noe. Virkelig en tv stue fra helvette 🤣. Anonymkode: 4625f...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå