AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du legger ord i munnen på meg, selvfølgelig synes jeg ikke det er greit enten det er en mann, dame eller hen. Anonymkode: 974b7...2f5 Ikke hvis vedkommende drikker seg full hver dag og nekter å søke hjelp, heller? Anonymkode: c80ec...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Hadde jo vært fint om du kom med mer info ts. Du har jo fått endel spørsmål her som du kan svare på. Er jo vanskelig å ta stilling til noe med så lite info som du har delt. Anonymkode: da74e...543 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden Høres ut som han leker med deg, og du spiller etter hans pipe av en grunn. At han har et slags tak på deg. Anonymkode: 2561f...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden Interessant hvor raske folk er til å mene mannen er en drittsekk, uten å vite hvorfor han kastet henne ut ... Altså, for all del, det kan jo hende han er en drittsekk, men hadde det vært en mann som skrev her at dama hadde kastet ham ut, så tror jeg svarene hadde vært mer "hva gjorde du?" Så, ts, hva skjedde? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke hvis vedkommende drikker seg full hver dag og nekter å søke hjelp, heller? Anonymkode: c80ec...3a8 Du vet vel selv hvor grensa går. Lag ek egen tråd hvis du lurer på noe i fht til dine partnere. Anonymkode: 974b7...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet vel selv hvor grensa går. Lag ek egen tråd hvis du lurer på noe i fht til dine partnere. Anonymkode: 974b7...2f5 Jeg lurer ikke på noe som helst, men er overrasket over at å «kaste noen ut» er helt uakseptabelt i dine øyne, åpenbart selv om vedkommende skulle være destruktiv for familien. Synes det er merkelig å være så bastant vedrørende dette. Anonymkode: c80ec...3a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå