AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg vil reise bort i månedsskiftet mai/juni i forbindelse med min fødselsdag! Hvor bør vi dra? Familie på tre; min mann og jeg og vårt da-halvannet år gammelt barn. Helst barnevennlig uten å bli fullstendig legoland. Ikke spesielt interessert i København, Helsingfors, eller Stockholm. Takk for tips! Anonymkode: e2fe1...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Vi var i Praha i slutten av mai et år, med ettåring. Opplevde det som barnevennlig og fint, med flotte parker, et par lekeplasser i sentrum og folk som tok oss imot med åpne armer. Og mye flott og interessant å se på for oss voksne. Rimelige priser og ikke så lang reisevei (to timer fra Oslo). Anonymkode: 38bb1...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden London? Hyde park med mating av ender er jo alltid gøy for en liten tass, også er det jo også London Zoo med mye gøy Anonymkode: 84177...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Med halvannet år behøver det ikke å være så barnevennlig. Utover at direktefly er greit. Beste tipset herfra er å leie leilighet. Det er så greit med plassen, og kjøkken. Ellers ville jeg bare gått på lavpriskalenderen, bladd deg frem til når det passer dere å reise, direkte fly, og så valgt sted basert på pris og ønsker. Er nydelig litt sørover på den tiden, for eksempel Nice som også er supert med barn da det er veldig enkelt å bare hente ut en bil for å komme seg rundt litt. Anonymkode: 761aa...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #5 Del Skrevet 7 minutter siden Ville anbefalt ett sted i Spania, fantastisk barnevennlig. Anonymkode: 9ab3f...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå