Tkinkx Skrevet i går, 11:47 #1 Del Skrevet i går, 11:47 Jeg er så lei av de forferdelige loruller med papir man river av etter få rull. Jeg så engang en børste med en knap på, så selve børstehode kunne snus så den kunne brukes begge retninger. Men etter flere Google søk som for de meste ender på temu, tenkte jeg kanskje der var noen her inne der har ide hvor man får tak i en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet i går, 12:08 #2 Del Skrevet i går, 12:08 Ikke en knapp for å snu hodet, men tosidig børster: Her er en fra Lindex (selges også på Kapphal) https://www.lindex.com/no/p/8473810-80-svart-stor-klesborste?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&campaign_id=19696399834&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1_7w8O_FjAMViE-RBR0Y0jBqEAQYASABEgJljPD_BwE Denne fra Trixie er litt større https://www.zooplus.no/shop/hund/hundepleie/hundeborste_hundekam/mobelborste_loborste/1078027?variantId=1078027.0&utm_source=google&utm_medium=google_pmax&utm_campaign=16447595668&utm_term=1078027.0&utm_content=pla&utm_id=16447595668_16447595668&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1_7w8O_FjAMViE-RBR0Y0jBqEAQYCCABEgKFcPD_BwE&gclsrc=aw.ds&activeVariant=1078027.0 Jeg synes disse er mye bedre enn de med knapp, de med knapp for å snu vinkel blir slarkete etter en stund. Men megaflis har iallefall de som er vendbare KLESBØRSTE VENDBAR | Megaflis.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet i går, 14:47 Forfatter #3 Del Skrevet i går, 14:47 @Taluno 1000 takk for tips! Akkurat dette jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet i går, 16:28 #4 Del Skrevet i går, 16:28 Tkinkx skrev (1 time siden): @Taluno 1000 takk for tips! Akkurat dette jeg var på jakt etter. Bestemor solgte klær via homeparties på 90tallet, så jeg er vokst opp med slike børster Papir-ruller holder ikke når jeg har tre katter. Og har prøvd silikonruller som bare skal skylles, men det funker dårlig når de er fulle før man har rullet over en kvart bukse Men for gulvtepper, og andre tekstiler som tåler det, så er det veldig greit å gå over med en helt vanlig kattebørste først, for å få av det verste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:00 #5 Del Skrevet i går, 18:00 Gumminal eller oppvaskhansker kan funke Anonymkode: f3288...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 3 timer siden @Taluno Den fra Lindex gjorde susen. Nesten som jeg har fått nytt teppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå