AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Del Skrevet 7. april I forhold til rus, kriminalitet, mobbing osv. Må se meg om etter et rimeligere området, men vil jo så klart det skal være veldig barnevennlig. Områder jeg såvidt har sett på; Nardo, Charlottenlund, Risvollan, Utleira, Tiller, Flatåsen, Saupstad.. Har ikke bil, så må ha det mest nødvendige i nærheten. Anonymkode: 6b319...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april Ville styrt unna Flatåsen og Saupstad. Nitriste ghettoer. Nardo, Risvollan og Utleira er bra likeså Byåsen, Ranheim Anonymkode: 7cbce...ee3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april Jeg ville styrt unna Saupstad. Flatåsen kan være ok, litt avhengig av hvor. Har venner som bor der som stortrives, men det kan være ymse i forhold til akkurat hvor man havner. Nardo er jo sentralt og greit, dog litt sjelløst. Finere på Charlottenlund, Jakobsli, og Reppe/Ranheim, men det er jo smak og behag Anonymkode: c8b1a...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Del Skrevet 7. april Hele sør/vestsiden. Dvs. Tiller, Saupstad, Heimdal, Flatåsen. Byåsen er unntaket, men ville heller sett mot østsiden (Strindheim, Charlottenlund, Lade, Ranheim) Anonymkode: b758a...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Del Skrevet 7. april Bare du holder deg unna Trondheims "karachi" på Saupstad så er du good to go… Anonymkode: 65d9b...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare du holder deg unna Trondheims "karachi" på Saupstad så er du good to go… Anonymkode: 65d9b...d0b Vil dette si hele Saupstad? Ellers takk for svar, dere! Vil helst på østsiden av byen, men siden økonomi også er en stor faktor, må jeg være litt mer åpen. Anonymkode: 6b319...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Del Skrevet 7. april Lademoen og møllenberg. Kolstad, saupstad og flatåsen ville jeg også styrt unna. Anonymkode: 8f11e...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Del Skrevet 7. april Vi bodde noen år på Tiller, og stortrivdes. Alt i nærheten, lett å komme seg til byen. Bra barnehager og trygge gangveier uansett hvor man skal. Vi flytta før barna med skolebarn da (flyttet til en annen by), så vet ikke hvordan skolene er. Anonymkode: 3fb07...ec7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #9 Del Skrevet 7. april Det er flere fine nabolag på Tiller, men det er kaldt og ikke så veldig pent der. Anonymkode: ef184...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #10 Del Skrevet 7. april Nardo ❤️ Anonymkode: 48dad...94a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #11 Del Skrevet 7. april Hva er budsjettet ditt da, TS, og hva trenger du? Anonymkode: c8b1a...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:11 #12 Del Skrevet onsdag kl 05:11 Kattem Anonymkode: 701ba...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:18 #13 Del Skrevet torsdag kl 06:18 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 14.03): Jeg ville styrt unna Saupstad. Flatåsen kan være ok, litt avhengig av hvor. Har venner som bor der som stortrives, men det kan være ymse i forhold til akkurat hvor man havner. Nardo er jo sentralt og greit, dog litt sjelløst. Finere på Charlottenlund, Jakobsli, og Reppe/Ranheim, men det er jo smak og behag Anonymkode: c8b1a...2f5 Jeg har familie (med barn) som bor på Nardo, de trives godt. Fornøyde med skole, sentralt. Det er ikke særlig pent der, da. Helt enig i at Charlottenlund, Jakobsli og Reppe/Ranheim er penere, men det merkes jo også på prisen… Anonymkode: 0c51d...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:06 #14 Del Skrevet fredag kl 18:06 Lademoen, Kolstad, Heimdal, Saupstad og Risvollan synes jeg er trist! Rosenborg, Lade, Ranheim og Charlottenlund er fint, men dyrere Anonymkode: c46a9...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ili Skrevet fredag kl 21:16 #15 Del Skrevet fredag kl 21:16 Jakobsli eller Charlottenlund som det kalles nå er et av de beste stedene i byen her. Tidlig vår blant annet. Når det er maaser av snø sør og vest i Trondheim er det krokus i hagene her.. Som oftest ihvertfall . Har alltid blitt kalt byens solside🌞 Hilsen meg som er født her og alltid har bodd her😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:28 #16 Del Skrevet fredag kl 21:28 Vi bor på Risvollan. Trist bebyggelse, men veldig praktisk, og opplever ikke noe negativt i form av bråk, rus eller lignende. Trivelige naboer. Liker at det er nære marka og mange lekeplasser til ungene. Vi har ett barn på Utleira og ett barn på Steindal skole - vi er mye mer fornøyd med Steindal. Utleira er så stort, og det fremstår som mye kaos med nye kontaktlærere hvert år, veldig trange/uegnede arealer med tanke på antall barn osv. Anonymkode: c511b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:53 #17 Del Skrevet i går, 06:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi bor på Risvollan. Trist bebyggelse, men veldig praktisk, og opplever ikke noe negativt i form av bråk, rus eller lignende. Trivelige naboer. Liker at det er nære marka og mange lekeplasser til ungene. Vi har ett barn på Utleira og ett barn på Steindal skole - vi er mye mer fornøyd med Steindal. Utleira er så stort, og det fremstår som mye kaos med nye kontaktlærere hvert år, veldig trange/uegnede arealer med tanke på antall barn osv. Anonymkode: c511b...5b4 Risvollan er fint mtp folkene har jeg hørt, men gud så trist. Tror det minner meg for mye om bebyggelsen i oppveksten min på 90-tallet med sånne kassehus. Men er liksom så lite fin natur og mye asfalt rundt også.. Anonymkode: c46a9...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #18 Del Skrevet i går, 07:18 Nardo/Nidarvoll er veldig bra med barn😊 Ev også området mot Fossegrenda. Anonymkode: a1c7b...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #19 Del Skrevet i går, 07:42 Nå skal det sies at de "værste stedene" i Trondheim tilsvarer gode trygge steder på østlandet. Det er ingen ordentlige gettoer eller dårlige steder i Trondheim... Hilsen innflytter fra østlandet.. Anonymkode: 4635f...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:22 #20 Del Skrevet i går, 09:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Risvollan er fint mtp folkene har jeg hørt, men gud så trist. Tror det minner meg for mye om bebyggelsen i oppveksten min på 90-tallet med sånne kassehus. Men er liksom så lite fin natur og mye asfalt rundt også.. Anonymkode: c46a9...474 Ja, veldig trist bebyggelse. Og det hjelper ikke med alle de nye blokkene som bygges rundt heller, synes faktisk rekkehusene fremstår koselige i sammenligning 😆 Hvis man går rundt i området vil man se at noen rekkehus har mye bedre beliggenhet enn andre, med store grøntområder rett utenfor. For meg er det veldig verdifullt når vi uansett ikke har råd til enebolig i dette området - i de nye byggeprosjektene er det jo knapt en gressflekk og en grussti som skiller byggene. Anonymkode: c511b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå