AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:30 #1 Del Skrevet mandag kl 11:30 Jeg er for tiden på AAP og skulle bli ringt opp for oppfølging men ingenting.. Skulle hatt et møte med NAV over tlf for 30 min siden men ikke hørt noe.. hvor lenge skal jeg vente før jeg går igang med dagen min? Anonymkode: 22f7f...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:33 #2 Del Skrevet mandag kl 11:33 Ring inn til sentralbordet eller logg inn på min side og spør i chaten. Anonymkode: 8cc7f...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:48 #3 Del Skrevet mandag kl 13:48 Jeg anbefaler å gjøre som 6ab skriver. Send direkte mail til sakbehandleren din inne på dine sider. Eller om du ringer sentralbordet (det er vel stengt nå?), da bør du be dem skrive ned at du har etterlyst samtalen, at du satt klar og ventet på den til avtalt tidspunkt. Årsaken til dette er at jeg opplevde at Nav laget masse krøll for meg og påstod at jeg ikke fulgte opp, når det var de som faktisk ikke overholdt avtalene. Med å skrive inne på din side, eller få sentralbordet til å videresende til saksbehandler, så sørger du for at du får dokumentert at du følger med og holder avtalene. Anonymkode: 6ec70...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Takk til dere som svarte, det visste seg at hun var syk på mandag. Ble ringt opp tidligere idag og hadde en fin prat. Så alt ordnet seg 😊 Eneste negativt er at jeg skulle ønske at en kollega sendte sms og ga beskjed. Men men Anonymkode: 22f7f...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå