carlberner1 Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden https://www.nrk.no/dokumentar/eli-anne-therkildsen-_58_-dode-etter-kosmetisk-kirurgi-pa-norsk-klinikk-1.17364982 Eli Anne Therkildsen (58) ønsket bare å fikse litt på kroppen. Hun ble operert på en norsk skjønnhetsklinikk. Sju måneder senere var hun død [..] I løpet av de neste månedene gikk hun gjennom hele 70 operasjoner på Rikshospitalet for å få infeksjonen under kontroll, men det var ikke mulig å redde livet hennes. – Er det rimelig at de kommersielle aktørene innen kosmetisk kirurgi slipper unna det økonomiske ansvaret? De tjener mye penger, men kostnadene når det blir komplikasjoner dekkes fullt ut av det offentlige. Svaret her er jo ikke så mye å lure på, men det undrer meg at de private klinikkene får holde på, at de har kunder og at ingen(?) partier har "tatt" saken. Hvor er Sylvi når vi trenger henne..? Eller i det minste kanskje litt nytte. Jeg detter av allerede på "ønsket bare å fikse litt på kroppen", men likevel. Jeg skrev her siden det er ne blanding av "helse" og økonoim/politikk, flytt gjenre tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå