AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:07 #1 Del Skrevet mandag kl 09:07 I Norge. Går det an å leie prest ute så det blir en utendørsseremoni? Anonymkode: 56f6b...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:10 #2 Del Skrevet mandag kl 09:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I Norge. Går det an å leie prest ute så det blir en utendørsseremoni? Anonymkode: 56f6b...a30 Jaa. Anonymkode: 6d0bb...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet mandag kl 09:10 #3 Del Skrevet mandag kl 09:10 Det er forholdsvis enkelt å finne en vigsler utenom kirken som kan ta en slik vielse, men en prest i den norske kirke er det ikke så enkelt med. Der må det godkjenning til og presten må også ville det selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 09:20 #4 Del Skrevet mandag kl 09:20 Finn ett trosamfunn som har rett til å vigsle, og hør om de vil stille opp. Min erfaring er at de fleste utenom DNK stiller opp på sånn. Så er det og noen unntak innad i DNK så det er verdt å høre der dersom dere har sterk tilhørighet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:29 #5 Del Skrevet mandag kl 09:29 Takk for svar! Har lyst til å gifte oss gjennom kirken så skal forhøre meg i lokale menigheter Anonymkode: 56f6b...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:27 #6 Del Skrevet i går, 19:27 Ja, jeg kjenner noen som giftet seg ombord på familiens skøyte. De ble ikke viet av en prest, men kjenner til flere prester som hadde vært positive til noe lignende. Anonymkode: 689c1...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Her jeg bor vier prester kun på bestemte vigslede steder. Humanistene er mer fleksible. Anonymkode: 91cf9...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå