Gå til innhold

Ny kjæreste som smatter og slurper noe helt grusomt.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Tror ikke du liker han godt nok. Da hadde du elsket alt ved han. Iallefall i begynnelsen 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KloggeHeidi skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du liker han godt nok. Da hadde du elsket alt ved han. Iallefall i begynnelsen 

Beklager å måtte si at der tar du feil, jeg er en av mange som ikke hadde taklet å sitte ved matbordet å høre på en som smatter og slurper

Anonymkode: b7d2c...e0d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KloggeHeidi skrev (6 minutter siden):

De med litt vett i toppen dropper umiddelbart ved slike uvaner, eller andre røde flagg, før følelser utvikles. 

Resten - de som kun velger å leve i den rosa boblen i begynnelsen - finner du på samlivsforumet her inne. 

Anonymkode: 0847a...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så fordi hun syns det er irriterende med slurping og slafsing så er hun følsom? Wtf?! Det er en helt normal ting å legge av seg. Det er groteskt ekkelt å høre på slafsingen fra andre som spiser og de fleste får beskjed om å legge fra seg sånne ekle vaner innen de er åtte år gamle. Det er garantert lyder i livet du også finner irriterende helt uten at noen skal kalle deg «følsom» av den grunn. 

Anonymkode: 03918...f5f

Som sagt så har jeg ikke lagt merke til at folk slurper og slafser, - er det virkelig noen som gjør det? Følsom for lyder/lydsensitiv må man jo være da, og det er det jo noen som er. Jeg finner ingen lyder irriterende faktisk.

Anonymkode: c19e0...0af

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ellers er han en fin fyr. Men dette gir meg totalt avsmak på ham.

Innafor å dumpe noen bare fordi de smatter og slurper? Men jeg blir gal av det, takler ikke spiselyder. 

Anonymkode: 69a73...73c

Jeg hadde også en fyr som smattet og slurpet noe voldsomt. Jeg gav han beskjed om at det var veldig avtennende og at han ikke fikk praktisere noe oralsex på meg hvis han fortsatte slik.

Anonymkode: b0665...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som sagt så har jeg ikke lagt merke til at folk slurper og slafser, - er det virkelig noen som gjør det? Følsom for lyder/lydsensitiv må man jo være da, og det er det jo noen som er. Jeg finner ingen lyder irriterende faktisk.

Anonymkode: c19e0...0af

Ja, hadde en kollega som jeg ikke klarte å spise lunsj med. Han smattet og slurpet verre en en liten unge. Du er heldig om du aldri har truffet på noen som ikke har god bordskikk.

Anonymkode: 1ee0d...010

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en eks som mente jeg spiste og drakk såååå høyt. Prøvde faktisk å tilpasse meg en del. Men jeg kunne jo ikke spise mat uten å bruke tenner, tunge og spytt liksom. Jeg trodde oppriktig at jeg spiste skikkelig høyt.

Har aldri hørt det av andre kjærester. 

Anonymkode: f936b...68b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen kulturer er det å smatte og slurpe normalen. Er han fra en annen kultur kanskje?

Anonymkode: fcdb1...f99

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Your just not that into him.

Anonymkode: b9b44...fda

Det er jo ikke så rart når han spiser slik. Man skal jo liksom kunne tenne på mannen man dater, og slikt er avtennende og ekkelt. 

Anonymkode: b876d...3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hadde en kollega som jeg ikke klarte å spise lunsj med. Han smattet og slurpet verre en en liten unge. Du er heldig om du aldri har truffet på noen som ikke har god bordskikk.

Anonymkode: 1ee0d...010

Samme her. I tillegg løftet han hele speilegget med gaffelen og spiste det fra midten på den måten. Mannen hadde skjegg, og store deler av eggegugg ble hengede fast i skjegget på dette viset. 

Nei jeg hadde nok ikke datet menn som ikke klarer å spise på grei måte. Orker ikke selv, og orker ikke mann jeg stadig hadde vært flau over. 

Anonymkode: b876d...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, men noe slikt hadde jeg ikke orket fra en date.

Litt halvveis relatert så har jeg hatt et par arbeidskollegaer som alltid satt og snøyt seg ved lunsj bordet etter de hadde spist... Noe så javla nasty. Omtrent på samme nivå som alle de som driver å snyter seg ned på gulvet i felles dusjen. Også skal vi andre gå å tråkke i gørra deres etterpå...

Anonymkode: 48324...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man smatter og slurper etter barnehagealder må det være en skade av noe slag. Hadde ikke orket. 

Anonymkode: 1028c...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta han som han er,for slike vaner er vanskelig å forandre. Prøv selv å f.eks forandre måten du går på, måten du snakker på ... Du vil greie det en stund men så faller man tilbake. 

Eller så får du dumpe han for en bagatell. For er mannen bra så ER det en bagatell. 

Anonymkode: 1a601...f94

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt, sånt er turn off. Tenker at folk som gjør dette er evneveike. Greit nok at man ikke har lært bordskikk hjemmefra, men med et minimum av sosiale intelligens, bør man ha oppfattet allerede i ungdomsårene at man ikke holder på sånn. 

Anonymkode: 79344...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 12.15):

Exen min gjorde dette, men hadde en medisinsk årsak til at han ikke greide å spise stille. 

Anonymkode: 297e1...9c5

Hvilken medisinsk årsak? Visste ikke at det gikk an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 11.01):

Ellers er han en fin fyr. Men dette gir meg totalt avsmak på ham.

Innafor å dumpe noen bare fordi de smatter og slurper? Men jeg blir gal av det, takler ikke spiselyder. 

Anonymkode: 69a73...73c

Gjør det samme tilbake og sjekk reaksjonen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er innafor å dumpe med den grunnen DU synest. Men tenker at du egentlig ikke er så veldig interessert / forelsket i han.

Anonymkode: 4c992...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...