AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:47 #1 Del Skrevet mandag kl 08:47 Står på nrk.no i dag; https://www.nrk.no/trondelag/har-du-fetisj-skam__-_nora_-blir-kat-av-sjalusi-og-rader-kvinner-til-a-ta-plass-i-senga-1.17348016 Fram til jeg var 40, så hadde jeg kun en sexpartner, og vi hadde utforskende og fin sex, basert på gjensidig tillit og kommunikasjon. Hun tok plass! Etter bruddet har jeg hatt sex med flere partnere, og selv om jeg har hatt partnere over litt tid, så må jeg ofte 'dra' det ut av damene hva de tenner på eller hva som gir maksimal nytelse. De sier de ikke er vandt til at mannen vil masse deres nytelse, og at det fort blir for voldsomt sex om de begynner å prate om det. Hvordan vil dere kvinner at vi skal møte dere i praten om tenning, at jeg vil at hun skal ta plasd og hvordan skal jeg berolige dere slik at dere forstår at det ikke er kun for min nytelse? Anonymkode: 3e337...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:51 #2 Del Skrevet mandag kl 08:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Står på nrk.no i dag; https://www.nrk.no/trondelag/har-du-fetisj-skam__-_nora_-blir-kat-av-sjalusi-og-rader-kvinner-til-a-ta-plass-i-senga-1.17348016 Fram til jeg var 40, så hadde jeg kun en sexpartner, og vi hadde utforskende og fin sex, basert på gjensidig tillit og kommunikasjon. Hun tok plass! Etter bruddet har jeg hatt sex med flere partnere, og selv om jeg har hatt partnere over litt tid, så må jeg ofte 'dra' det ut av damene hva de tenner på eller hva som gir maksimal nytelse. De sier de ikke er vandt til at mannen vil masse deres nytelse, og at det fort blir for voldsomt sex om de begynner å prate om det. Hvordan vil dere kvinner at vi skal møte dere i praten om tenning, at jeg vil at hun skal ta plasd og hvordan skal jeg berolige dere slik at dere forstår at det ikke er kun for min nytelse? Anonymkode: 3e337...21b Være nysgjerrig og stille spørsmål. Om hun er interessert i å prate om det så kommer det av seg selv. Vise at du er imøtekommende og at du møter henne emosjonelt der hun er. Anonymkode: be3c3...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:21 #3 Del Skrevet mandag kl 09:21 Kjenner meg veldig igjen i det at jeg ikke kjenner mitt eget tenningsmønster. For det har alltid dreid seg om mennene. Jeg aner ikke hva jeg liker, hvordan jeg vil ha det, hvordan jeg skal oppnå det jeg vil ha. Men det begynner å løsne med ny partner som jeg har kjent veldig lenge. Jeg stoler på han men er redd i sengen. Redd for å ikke fungere og redd for å si noe. Anonymkode: e5638...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 12:59 #4 Del Skrevet mandag kl 12:59 Hvordan få kvinner til å ta mer plass i senga? De må spise mer slik at de legger kraftig på seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:01 #5 Del Skrevet mandag kl 13:01 Ha en mindre seng 😂 Da tar de større plass 😂 Anonymkode: be3c3...0e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:03 #6 Del Skrevet mandag kl 13:03 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner meg veldig igjen i det at jeg ikke kjenner mitt eget tenningsmønster. For det har alltid dreid seg om mennene. Jeg aner ikke hva jeg liker, hvordan jeg vil ha det, hvordan jeg skal oppnå det jeg vil ha. Men det begynner å løsne med ny partner som jeg har kjent veldig lenge. Jeg stoler på han men er redd i sengen. Redd for å ikke fungere og redd for å si noe. Anonymkode: e5638...b96 Sliter med det samme. Tror og vi kvinner ikke er flinke å kunne slappe av og bare nyte. Anonymkode: 14d80...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 15:20 #7 Del Skrevet mandag kl 15:20 Det er jo så åpenlyst.. det er bare å la henne være inkluderende i sexen, så føler hun seg elsket og ivaretatt.. Poff, så har du forvandlet henne fra en dame til en drømmedame😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:18 #8 Del Skrevet mandag kl 19:18 Server kremboller til kaffen, så skjer det nok før eller siden… Anonymkode: d9773...f64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:35 #9 Del Skrevet mandag kl 22:35 Gjør henne trygg på at du nyter hennes nytelse. Vi kvinner blir dessverre oppdratt av vår kultur og språk til å være mest opptatt av mannens nytelse. Da jeg fikk mann som så tydelig elsket min nytelse også kunne jeg omsider blomstre opp seksuelt. Tidligere partnere var mest opptatt av sitt utbytte. Ja enkelte til den grad at det var helt ok for dem å påføre meg smerter for sin nytelse. Anonymkode: 12084...50c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet mandag kl 22:38 #10 Del Skrevet mandag kl 22:38 For min del: Åpen og ærlig kommunikasjon. Jeg er ikke så vanskelig av meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet mandag kl 23:55 #11 Del Skrevet mandag kl 23:55 (endret) Kommunikasjon er så viktig, så hvorfor er det mange som ikke kommuniserer og snakker sammen om hva de liker på forhånd? Kommunikasjon er det viktigste. Er det flest i generasjon Z som er så usikre, beskjedne, og tror sex bare handler om at mannen skal nyte og få orgasme? Hvorfor tror noen jenter det i så fall? Det viktige er at begge som har sex sammen nyter. Jenter må slutte å bare tenke på mannens nytelse for at menn skal like de. De må tenke på sin egen nytelse like mye. Fetisj er helt normalt å ha. Nytelse er helt normalt. Orgasme er helt normalt. Så nyt det, vær mer åpne, fortell han du har sex med hva du liker og tenner på, ja ta mer plass, begge kjønn bør ta like mye plass. Hvorfor vil noen kaste bort sin egen nytelse og orgasme når de har sex med en mann og bare tenke på at han skal nyte? Endret mandag kl 23:55 av GlitrendeSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:12 #12 Del Skrevet tirsdag kl 00:12 Et sted å starte er å ikke ha sex med en dame før hun har diskutert hva som potensielt kan gi henne nytelse seksuelt. Og det er for meg viktig at jeg vet han er interessert i å lytte til et slikt tema, men at det er jeg som tar initiativ til å prate om det - fordi det er jeg som vet når jeg føler meg klar for det. Oppsummert, fungerende kommunikasjon som utgangspunkt for at sex i det hele tatt er aktuelt. Anonymkode: fb986...311 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:53 #13 Del Skrevet tirsdag kl 09:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Et sted å starte er å ikke ha sex med en dame før hun har diskutert hva som potensielt kan gi henne nytelse seksuelt. Og det er for meg viktig at jeg vet han er interessert i å lytte til et slikt tema, men at det er jeg som tar initiativ til å prate om det - fordi det er jeg som vet når jeg føler meg klar for det. Oppsummert, fungerende kommunikasjon som utgangspunkt for at sex i det hele tatt er aktuelt. Anonymkode: fb986...311 Åpenbart er løsningen å fraskrive kvinner alt ansvar når det gjelder deres egen nytelse og seksualitet. Skulle bare mangle… at det er mannens ansvar å gjette seg frem til hvordan han skal tilnærme seg hennes dypeste fantasier. Kvinner skal bare stå der som et mehe, uten å vite hva de selv ønsker. Anonymkode: be059...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:35 #14 Del Skrevet tirsdag kl 12:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åpenbart er løsningen å fraskrive kvinner alt ansvar når det gjelder deres egen nytelse og seksualitet. Skulle bare mangle… at det er mannens ansvar å gjette seg frem til hvordan han skal tilnærme seg hennes dypeste fantasier. Kvinner skal bare stå der som et mehe, uten å vite hva de selv ønsker. Anonymkode: be059...617 Det er da slett ikke dette som blir sagt. Ikke alle kvinner ønsker å ta plass i sengen. De menn som ønsker seg kvinner som tar plass i sengen er nødt til å finne andre kvinner. Og de kvinner som ønsker å ta plass i sengen, må finne seg i at de får mindre plass i resten av verden, dvs de kan ikke velge fra øverste hylle hva menn angår. Dette kalles å være voksen. Anonymkode: d9773...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:37 #15 Del Skrevet tirsdag kl 12:37 Sjokolade? Anonymkode: bd91e...6f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå