AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Del Skrevet 7. april Min umiddelbare tanke er jo at kjæresten er det lett å dumpe og med tiden, forhåpentligvis glemme. Men en bror er man jo tvunget til å omgås selv om man i voksen alder selvsagt kan styre dette en del selv også. Hadde du klart å tilgi? Er det lett å legge all skyld over på den man ikke er i slekt med fordi det er såpass tabu å innlede en relasjon til partner til søsken, at det blir for mye å forholde seg til? Anonymkode: 655f8...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april Jeg hadde aldri ttilgit noen av dem og kuttet all kontakt med begge. Anonymkode: ef04f...d29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april Ville aldri tilgitt noen av dem, og hadde aldri snakket et ord til min bror igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 7. april #4 Del Skrevet 7. april Aldri 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Del Skrevet 7. april Skjønner tankegangen, men samtidig. Er det så gjennomførbart i praksis? Tenk når foreldrene deres vil samles i høytidene fks og hvis de blir skadelidende fordi deres aldri omgås. Eller hvis de hadde blitt syke og trengt dere begge. Og hvis din bror hadde fått barn, hadde du ikke ønsket å bli kjent med niesen/nevøen din? Anonymkode: 655f8...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april Jeg hadde aldri klart å ha noen relasjon av betydning etter den typen svik. Helt sikker på at mine foreldre også hadde tatt mitt parti. Ikke at jeg hadde forventet at de helt kuttet den andre sønnen sin ut av livene sine, men at de hadde vist forståelse for at jeg ikke ville omgå ham og at det da var jeg som ville prioriteres når ivaretakelse av oss begge var uforenlige størrelser. Jeg tenker ikke at det her er jeg som liksom har tatt valget om å kutte ut broren min og må ta følgene av det. Det er den som bestemmer seg for å ligge med sin brors partner som, helt bevisst, har akseptert at man da i realiteten velger bort det å kunne ha noen fungerende familierelasjon. Han valgte å gjøre dette og aksepterte de følgene det får. Jeg er trygg på at mine foreldre også ville tenkt det: At det er han, ikke jeg, som valgte å ødelegge vår relasjon. Og at det derfor er han, ikke jeg, som må betale prisen for det rent familiemessig. Det er helt irrelevant at han er interessert i en videre relasjon selv, når han så bevisst og åpenbart har dolket meg i ryggen først. Så tenker jeg det hadde vært naturlig å ikke videreføre slik splid gjennom generasjoner. Nå er det selvfølgelig mye lengre vei til at f.eks. mine barn og hans barn vil få noe nært søskenbarnforhold når foreldrene ikke snakker sammen lenger, men jeg ville ikke instruert barna mine om å fortsette familiefeiden i generasjon etter generasjon. Anonymkode: 15c26...d44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Del Skrevet 7. april Hvis det var mens dere var kjærester .... NEI Om det var før .... JA Anonymkode: 03fcf...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner tankegangen, men samtidig. Er det så gjennomførbart i praksis? Tenk når foreldrene deres vil samles i høytidene fks og hvis de blir skadelidende fordi deres aldri omgås. Eller hvis de hadde blitt syke og trengt dere begge. Og hvis din bror hadde fått barn, hadde du ikke ønsket å bli kjent med niesen/nevøen din? Anonymkode: 655f8...394 Om du lurer på hvilke konsekvenser dette kan få og hva folk synes om det, så kan du jo lese litt om Ryan Giggs sin lille affære med brorens kone. Anonymkode: 0c01a...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #9 Del Skrevet 7. april Det er lettere å tilgi folk når man ikke tror fri vilje eksisterer. For meg spørs det veldig på hvor lenge jeg og kjæresten har vært sammen, og hvordan jeg finner ut av det. Å finne hemmelige meldinger blir verre enn hvis han kommer med tårer i øynene og forteller at han har gjort en stor feil. Anonymkode: 5f0ac...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #10 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min umiddelbare tanke er jo at kjæresten er det lett å dumpe og med tiden, forhåpentligvis glemme. Men en bror er man jo tvunget til å omgås selv om man i voksen alder selvsagt kan styre dette en del selv også. Hadde du klart å tilgi? Er det lett å legge all skyld over på den man ikke er i slekt med fordi det er såpass tabu å innlede en relasjon til partner til søsken, at det blir for mye å forholde seg til? Anonymkode: 655f8...394 Dama hadde jo selvsagt vært rett ut, det sier seg selv. Hadde blitt en kjølig relasjon med min bror deretter. Anonymkode: 1fa46...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #11 Del Skrevet 7. april Hadde snudd det andre kinnet til og fått søstra og mora med på en trekant 😂 Anonymkode: f6910...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #12 Del Skrevet 7. april Ingen av de ville fått tilgivelse. Det er en såppas drøy handling at jeg nok aldri ville klart å ha tillitt til noen av de igjen, på noe som helst plan Anonymkode: f8df9...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 7. april #13 Del Skrevet 7. april Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #14 Del Skrevet 7. april Blod er tykkere enn vann, slekt tilgis. Men jeg ville aldri GLEMT. Anonymkode: 2acbc...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #15 Del Skrevet 7. april Hun viser no tydelig at hun liker seg i familien din, og det er jo et bra utgangspunkt for et langvarig forhold. At enkelte familiemedlemmer viser tydelig at de liker din kjæreste, er jo også positivt, det er alltid kjedelig når noen i familien ikke liker din kjæreste. Anonymkode: 174ca...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #16 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hun viser no tydelig at hun liker seg i familien din, og det er jo et bra utgangspunkt for et langvarig forhold. At enkelte familiemedlemmer viser tydelig at de liker din kjæreste, er jo også positivt, det er alltid kjedelig når noen i familien ikke liker din kjæreste. Anonymkode: 174ca...962 Lol Anonymkode: 7e9c9...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå