AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:52 #41 Del Skrevet tirsdag kl 18:52 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor skal hun måtte endre sin kommunikasjons stil hvis det er sånn at han liker å ringe som du sa? Anonymkode: ac629...687 Hvorfor ikke? Jeg liker best å sende meldinger, men da hadde jeg aldri fått kontakt med mannen min som (helst) ikke svarer på meldinger. Vi ringte til hverandre. Anonymkode: 9c06e...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:02 #42 Del Skrevet tirsdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg liker best å sende meldinger, men da hadde jeg aldri fått kontakt med mannen min som (helst) ikke svarer på meldinger. Vi ringte til hverandre. Anonymkode: 9c06e...fd3 Men dere har et etablert forhold, det er noe helt annet og ikke relevant i forhold til ts sin problemstilling. Anonymkode: ac629...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #43 Del Skrevet i går, 16:01 Er han norsk? For da er det vel vanlig? Anonymkode: c9a4a...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #44 Del Skrevet i går, 16:11 En mann som ikke responderer når du tar kontakt er ikke intressert Anonymkode: d5964...46f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet i går, 16:21 #45 Del Skrevet i går, 16:21 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 10.36): Det er vanskelig for meg å tenke at han liker meg. Han virker positiv til å bli bedre kjent, men har kjanskje ikke tid. I mellomtiden svarer jeg da andre bare for å prate med noen. Noen som har opplevd? Anonymkode: 26356...ace Når noen ikke viser interesse ? Da er de ikke interessert. Om det er kvinne eller mann er det akkurat slik. En mann som liker deg og er interessert i deg som i et forhold, vil prioritere deg foran alt ! Ja faktisk kanskje også foran jobb Når det ikke er der, ikke tillegg det noen annet innhold en det faktisk er, manglende interesse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå