AnonymBruker Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dager? Nei, han er ikke interessert. Det er jo så enkelt. Og bare innse det, hadde han vært interessert hadde dere vært på date for lenge siden uansett. Anonymkode: fbec0...178 Vi har vært på en date og planlegger en til da. Anonymkode: 26356...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #22 Del Skrevet 7. april Spør han om han er interessert i å møtes istedenfor å tekste ? Anonymkode: 9d479...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #23 Del Skrevet 7. april Er det blitt gammeldags å snakke sammen på telefonen? Anonymkode: 3f095...8ab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #24 Del Skrevet 7. april Han er nok ikke veldig interessert når har bruker flere dager på å svare. Anonymkode: ac629...687 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #25 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor spør du ikke han hvordan muligheten er for å ha hyppigere kontakt ? Og til de småbarna som mener at "man finner alltid tid" - nei, man gjør faktisk ikke det alltid som en voksen og med ansvar og hvor man også trenger litt tid for seg selv for å lade opp batteriene igjen. Anonymkode: 448f5...2ec Joda å svare på en melding tar 30 sek maks et par minutter, man finner tid til det uansett hvor travel man er hvis man er interessert, ingen er så opptatt at de ikke har tid til å svare på flere dager. Anonymkode: ac629...687 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #26 Del Skrevet 7. april Gratis skrev (1 time siden): Har du hoppet til køys med de du ikke ble sammen med også? Eller forstår du ikke at selve uttrykket "å hoppe til køys med" fordi du valgte å gjøre det, er kun eksklusivt for kvinner? Ingen menn kan date noen som helst og bare si i etterkant "jeg valgte å hoppe til køys med henne" Hææææ? Jeg skjønner helt ærlig ikke hva du prater om. Men jeg ser i flere av dine innlegg at du advarer mot å ligge med menn tidlig i relasjonen. Og utrykk som gi tilgang til kroppen din? Sex er ikke en transaksjon, det er noe som skjer mellom 2 mennesker Anonymkode: fb7f7...c03 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. april #27 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg maser ikke. Han svarer, men veldig tregt. Kan ta noen dager før han svarer. I svarene er han i allefall semi interessert. Anonymkode: 26356...ace Han er nok fortsatt ikke interessert. Det koster knapt nok en kalori å sende et svar. Så det at han bruker flere dager på å svare, er nok fordi han ikke er like investert i dette. Er han semi - interessert, så er det også et tegn på at han ikke tar dette spesielt seriøst. Move on 😊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #28 Del Skrevet 7. april Personlig så er jeg utrolig lei av å snakke på meldinger. Det er ikke det samme som å snakke i virkeligheten. Spesielt om det er noen jeg nettop har møtt, da blir det så falskt. Jeg vet ikke om kvinner har samme opplevelse, men når en mann sender en skikkelig morsom kommentar, så er det godt mulig at han brukte flere minutter på å tenke gjennom hundrevis av mulige svar. Anonymkode: 8dc80...e63 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #29 Del Skrevet 7. april Virker som han holder deg på gress. Å bruke flere dager på å svare er respektløst mot deg. Mulig han har andre han driver på med og du er litt lengre bak på listen. Ville kuttet kontakt. Hadde aldri giddet å skrive til en som ikke svarte på flere dager . Anonymkode: d76db...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:13 #30 Del Skrevet mandag kl 21:13 Det er jo ikke alle som er så ivrige på å skrive meldinger. Noen foretrekker å prate i telefonen isteden. Anonymkode: 9c06e...fd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:14 #31 Del Skrevet mandag kl 21:14 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har hoppa til køys med alle de jeg har vært sammen med tidlig jeg. Det sier jo alt om deg da.... Anonymkode: c2dd4...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet mandag kl 21:25 #32 Del Skrevet mandag kl 21:25 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hææææ? Jeg skjønner helt ærlig ikke hva du prater om. Men jeg ser i flere av dine innlegg at du advarer mot å ligge med menn tidlig i relasjonen. Og utrykk som gi tilgang til kroppen din? Sex er ikke en transaksjon, det er noe som skjer mellom 2 mennesker Anonymkode: fb7f7...c03 Hva er det som er vanskelig å forstå? Vi snakker om en mann og en kvinne på date nummer 1. Når du da sier at "jeg velger å hoppe til køys" så indikerer det at du som kvinne bestemmer at du vil ha sex på date nummer en. Jeg håper du forstår at en mann ikke har et slikt valg? Da hadde det vært sex på første date i 95 av 100 tilfeller. Du forstår at kvinner og menn er ulike, eller har feminismen tatt helt overhånd? Endret mandag kl 21:26 av Gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 21:26 #33 Del Skrevet mandag kl 21:26 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo ikke alle som er så ivrige på å skrive meldinger. Noen foretrekker å prate i telefonen isteden. Anonymkode: 9c06e...fd3 Det er jo greit nok, men det tar jaggu ikke lang tid å svare på en melding 🤔 Det er noe de fleste bør klare å sette av 2-3 minutter til. Uansett hvor travelt man har det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:43 #34 Del Skrevet mandag kl 21:43 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er jo ikke alle som er så ivrige på å skrive meldinger. Noen foretrekker å prate i telefonen isteden. Anonymkode: 9c06e...fd3 Da ringer man hvis man er interessert, noe denne mannen da ikke gjør. Anonymkode: ac629...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:03 #35 Del Skrevet tirsdag kl 05:03 Er det konkrete spørsmål eller sånn ha en fin dag Anonymkode: d5964...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:14 #36 Del Skrevet tirsdag kl 05:14 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da ringer man hvis man er interessert, noe denne mannen da ikke gjør. Anonymkode: ac629...687 Hvorfor kan ikke hun ringe istedenfor å sende meldinger? Om han ikke ønsker noen nærmere relasjon, så finner man ut det da. Anonymkode: 9c06e...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet tirsdag kl 05:36 #37 Del Skrevet tirsdag kl 05:36 Jeg tenker at folk kan være opptatte på dagen med jobb osv .. og kanskje på fritiden og, men er det noen du vil ha i livet ditt så tar du deg tid til å sende en melding eller to i løpet av dagen, enten i matpausen eller noe sånt.. Så kan en heller ta opp kontakten når man kommer hjem fra jobb. Bruke litt tid på en man er interessert i vil jeg se for meg. Så jeg tror ikke han her er spesielt interessert... Jeg er og treg og svare folk jeg ikke har noe interesse av. Men bare prater med lissom. Eller gjør som meg når jeg blir irrtert nok.. spørre hvorfor de svarer så tregt ? bare for å se hva de sier. Da får de og en heads up at du syns de er trege. he he he.. Beste tror jeg å lære seg å være mer direkte med folk. Spør rett ut. Så slipper man å bruke tid på folk som uansett ikke er interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:40 #38 Del Skrevet tirsdag kl 05:40 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor kan ikke hun ringe istedenfor å sende meldinger? Om han ikke ønsker noen nærmere relasjon, så finner man ut det da. Anonymkode: 9c06e...fd3 Hvorfor skal hun måtte endre sin kommunikasjons stil hvis det er sånn at han liker å ringe som du sa? Anonymkode: ac629...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:07 #39 Del Skrevet tirsdag kl 06:07 Mengden meldinger sier egentlig veldig lite om den faktiske interessen hans eller hvor emosjonelt tilgjengelig han er. En mann som er interessert vil treffe deg. Han vil tilbringe tid med deg og finne på ting. Ikke bare se serier og kose på sofaen😄 Så du må se på om han er konsekvent, møter han opp, hvordan behandler han deg. Er det på en måte som gjør deg trygg og slik at du føler deg verdsatt? Ikke alle tekster mye, men er interessert og investert i forhold. Du merker det. Noen er veldig på meldinger, men ikke interessert eller investert. Det kan være vanskelig å merke det om du ikke har opplevd det før, men usikkerheten gnager mellom hver melding. Hvorfor.. er ett spørsmål du stiller deg masse.. Det du skal spørre om er liker jeg dette? Er det dette jeg vil ha? Hvis det ikke er det, gå videre. Anonymkode: e432e...ea2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:47 #40 Del Skrevet tirsdag kl 07:47 Er jo bare så å ikke skrive til han. Skriver han til deg og vil se deg så liker han deg. Hvis han ikke gjør det er han ikke interessert. Det er jo faktisk så enkelt ! Anonymkode: d76db...67d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå