AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:36 #1 Del Skrevet mandag kl 08:36 Det er vanskelig for meg å tenke at han liker meg. Han virker positiv til å bli bedre kjent, men har kjanskje ikke tid. I mellomtiden svarer jeg da andre bare for å prate med noen. Noen som har opplevd? Anonymkode: 26356...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet mandag kl 08:47 #2 Del Skrevet mandag kl 08:47 (endret) Husk bare å ikke gi han tilgang til kroppen din fordi du ønsker at han skal bli mer glad i deg. Han kan jo være "busy" med jobben, er du sikker på at han er singel? Alle leter vel etter den "beste", men hvem er den "beste"? Har dere vært ute på noen date ennå? Endret mandag kl 08:49 av Gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:52 #3 Del Skrevet mandag kl 08:52 Folk har som regel tid om de virkelig er intressert. Han er nok som deg og bare prater med folk fordi han kjeder seg. Anonymkode: 2edd1...ee3 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 #4 Del Skrevet mandag kl 08:57 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er vanskelig for meg å tenke at han liker meg. Han virker positiv til å bli bedre kjent, men har kjanskje ikke tid. I mellomtiden svarer jeg da andre bare for å prate med noen. Noen som har opplevd? Anonymkode: 26356...ace Han er nok ikke så interessert. Slutt å mas på han og se om han skriver til deg. Hvis han ikke gjør det etter noen uker har du svaret ditt. Anonymkode: d76db...67d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet mandag kl 08:59 #5 Del Skrevet mandag kl 08:59 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:01 #6 Del Skrevet mandag kl 09:01 NakenPanda skrev (Akkurat nå): Hadde man hatt interesse for dama hadde man nedprioritert CS. Gamere er vanlige folk som regel. Anonymkode: 2edd1...ee3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:02 #7 Del Skrevet mandag kl 09:02 Gratis skrev (13 minutter siden): Husk bare å ikke gi han tilgang til kroppen din fordi du ønsker at han skal bli mer glad i deg. Han kan jo være "busy" med jobben, er du sikker på at han er singel? Alle leter vel etter den "beste", men hvem er den "beste"? Har dere vært ute på noen date ennå? Tilgang til kroppen din? Hva er det for et utrykk? Har hoppa til køys med alle de jeg har vært sammen med tidlig jeg. Anonymkode: fb7f7...c03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:09 #8 Del Skrevet mandag kl 09:09 NakenPanda skrev (9 minutter siden): Og derfor er gamere ofte single. Anonymkode: 65df0...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet mandag kl 09:10 #9 Del Skrevet mandag kl 09:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og derfor er gamere ofte single. Anonymkode: 65df0...cb8 Bare til de møter noen de faktisk er interessert i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:13 #10 Del Skrevet mandag kl 09:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og derfor er gamere ofte single. Anonymkode: 65df0...cb8 Jeg har gamet i 12 år nå, og svært få av oss er single. Men gamere har ofte en partner med andre hobbyer enn netflix. Så for å korrigere deg, gamere er heller single enn sammen med folk uten felles eller egne intresser. Det er min erfaring ihvertfall. Anonymkode: 2edd1...ee3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:22 #11 Del Skrevet mandag kl 09:22 Uansett årsak...Hvi du vil ha en som chatter og tekster deg hele tiden...er denne fyren åpenbart feil mann uansett. Uansett om han gamer eller rett og slett har et liv. Kanskje han er dedikert til jobben sin og lar sosiale medier være når han jobber? Kanskje en skikkelig bra fyr. For normale folk vil ikke sitte med mobilen eller pc'n hele tiden hele dagen. Egentlig mye mer å foretrekke enn de som alltid er tilgjengelige...for det er man bare hvis man driver dank egentlig. Anonymkode: fbec0...178 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:26 #12 Del Skrevet mandag kl 09:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uansett årsak...Hvi du vil ha en som chatter og tekster deg hele tiden...er denne fyren åpenbart feil mann uansett. Uansett om han gamer eller rett og slett har et liv. Kanskje han er dedikert til jobben sin og lar sosiale medier være når han jobber? Kanskje en skikkelig bra fyr. For normale folk vil ikke sitte med mobilen eller pc'n hele tiden hele dagen. Egentlig mye mer å foretrekke enn de som alltid er tilgjengelige...for det er man bare hvis man driver dank egentlig. Anonymkode: fbec0...178 Word. Jeg var treig til å svare da jeg traff mannen for 20 år siden. Jeg er treig til å svare å, med mindre noe haster (og da forventer jeg en telefon). Er det bare en "glad i deg, blabla.." melding så svarer jeg ofte ikke i det hele tatt. Alt som detter inn i løpet av dagen tar jeg en runde på utpå kvelden. Hadde det irritert han allerede i datingfasen så hadde dette vært 20 konfliktfylte år for oss.. Anonymkode: 1a191...9ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:39 #13 Del Skrevet mandag kl 09:39 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og derfor er gamere ofte single. Anonymkode: 65df0...cb8 Åja så du er av den typen som tror at de fleste gamere sitter i kjelleren og gamer med vinduene lukket igjen? Og snur døgnet? Ta deg en tur på Twitch, så ser du at mange gamere har et rikt sosialt liv. Anonymkode: 6b6d0...cc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet mandag kl 09:39 #14 Del Skrevet mandag kl 09:39 Jeg har funnet magi med ei under teksting, og det stemte ikke under møtet. Så jeg avventer litt til jeg har møtt vedkommende, og da er jeg mer aktiv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 09:48 #15 Del Skrevet mandag kl 09:48 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanskelig for meg å tenke at han liker meg. Han virker positiv til å bli bedre kjent, men har kjanskje ikke tid. I mellomtiden svarer jeg da andre bare for å prate med noen. Noen som har opplevd? Anonymkode: 26356...ace Har opplevd å bli ghostet. Lenge trodde jeg at det var jeg som hadde sagt eller gjort noe galt. Men han det gjelder valgte bare å slutte å svare på meldinger 🤔 Nå gidder jeg ikke kaste bort mer tid på det og har funnet en som faktisk vil ha kontakt med meg og som jeg hører fra hver dag 🥰 Livet er for kort til å sitte å vente på noen som ikke prioriterer tid på deg. Det koster så utrolig lite å bare sende en melding 🤔 Det er INGEN som er opptatt 24/7. Endret mandag kl 09:51 av Mardina 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet mandag kl 10:16 #16 Del Skrevet mandag kl 10:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilgang til kroppen din? Hva er det for et utrykk? Har hoppa til køys med alle de jeg har vært sammen med tidlig jeg. Anonymkode: fb7f7...c03 Har du hoppet til køys med de du ikke ble sammen med også? Eller forstår du ikke at selve uttrykket "å hoppe til køys med" fordi du valgte å gjøre det, er kun eksklusivt for kvinner? Ingen menn kan date noen som helst og bare si i etterkant "jeg valgte å hoppe til køys med henne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:18 #17 Del Skrevet mandag kl 10:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er nok ikke så interessert. Slutt å mas på han og se om han skriver til deg. Hvis han ikke gjør det etter noen uker har du svaret ditt. Anonymkode: d76db...67d Jeg maser ikke. Han svarer, men veldig tregt. Kan ta noen dager før han svarer. I svarene er han i allefall semi interessert. Anonymkode: 26356...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:24 #18 Del Skrevet mandag kl 10:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg maser ikke. Han svarer, men veldig tregt. Kan ta noen dager før han svarer. I svarene er han i allefall semi interessert. Anonymkode: 26356...ace Dette hadde ikke jeg brukt tid på. Anonymkode: 2edd1...ee3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:24 #19 Del Skrevet mandag kl 10:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg maser ikke. Han svarer, men veldig tregt. Kan ta noen dager før han svarer. I svarene er han i allefall semi interessert. Anonymkode: 26356...ace Dager? Nei, han er ikke interessert. Det er jo så enkelt. Og bare innse det, hadde han vært interessert hadde dere vært på date for lenge siden uansett. Anonymkode: fbec0...178 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:28 #20 Del Skrevet mandag kl 10:28 Hvorfor spør du ikke han hvordan muligheten er for å ha hyppigere kontakt ? Og til de småbarna som mener at "man finner alltid tid" - nei, man gjør faktisk ikke det alltid som en voksen og med ansvar og hvor man også trenger litt tid for seg selv for å lade opp batteriene igjen. Anonymkode: 448f5...2ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå