AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Del Skrevet 7. april Noen som har noen tips? Litt stor plante? Jeg hadde en som nettopp døde, og det ser så tomt ut i hjørnet der nå. Jeg er ikke akkurat verdens mest ivrige på å vanne heller, så gjerne en som tåler å stå noen dager uten vann 😅 Anonymkode: 8d67a...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april Paraplyplante. Tåler alt Anonymkode: d7a2a...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april Zamioculcas (lange mørkegrønne blader, trenger veldig lite vann) og gullranke funker bra der det er lite lys. Mine overlever år etter år, innerst i stue der dagslys nesten ikke når inn. Anonymkode: bfead...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet 7. april #4 Del Skrevet 7. april Prøv en smaragdpalme, de er fine og er en veldig takknemlig plante. Veldig lite vedlikehold. Arekapalme og yucca palme gir god fylde i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Del Skrevet 7. april Jeg har monstera og gullranke på badet, hvor det ikke er vindu. Hadde tidligere fredslilje i rom uten vinduer, og med lite lys. Anonymkode: 4a6c1...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april Hvis du kjøper plantelys så kan du ha hva du vil der. Anonymkode: 7c1d1...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå