Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Tenker litt generelt her...hva synes dere om forhold mellom mann på 23 år og kvinne på 31? Vet ikke hvor seriøst det er men uansett, kortvarig flørt eller langvarig romanse, hva mener dere egentlig om en så stor aldersforskjell?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har blitt så gammel at jeg faktisk ikke bryr meg med andres forhold så lenge de har det bra sammen. Men jeg er enda ikke blitt gammel nok til å være fullstendig i stand til å overse alle de som bare må mene noe om meg og mitt. Av den grunn ville jeg nok vært en smule overnervøs om aldersforskjellen skulle gå for mye "den gale veien". Når det gjelder modenhet kommer det helt og holdent an på de involverte partene. Og det er da heller ingen andre som har noe med det. Forøvrig har vi da et par, tre kjendispar her i norge som åpenbart klarer seg strålende med ca. 10 års aldersforskjell der mannen er yngst. Så det er fullt mulig å få det til å fungere. Lykke til.
Gjest gamla Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Jeg er 11 år eldre enn min kjære og jeg er kvinnen. Jeg slet litt med dette i begynnelsen men tenker ikke på det nå. Jeg elsker han og han elsker meg. Vi har det bra og ingen vet hva fremtiden vil bringe så dersom du føler deg vel med dette, bare kjør på! Lykke til uansett.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Jeg er 25 år, og jenta mi er 33.. Det er 7 år og 8 måneder mellom oss... Det er helt fantastisk - et nydelig samspill og det er dette begge vil ha!! Så, hvis du føler at den andre personen er "den rette" for deg - så kjør på!! Uansett, det er verre å angre på noe man IKKE har gjort - enn på noe man har gjort!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Glemte en ting til... Ikke bry deg om hva andre eventuelt kan mene - det er ingen hensikt!!! For i det store og hele, aksepteres "slike" forhold uten noe "men"...! Det er et helt normalt forhold mellom to personer som vil ha hverandre, som elsker hverandre!!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Egentlig er jo dette den beste løsningen! Kvinner lever lengre enn menn, så når man tenker på det, er det lurere for en kvinne å velge en yngre mann; slik får man mer av livet sammen! I familien min er det flere som har slike forhold. Hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå