Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat blitt kunde hos Ice og har nå fått første fakturaen, på e-faktura, og den er på forventet beløp, utenom fakturagebyret som er på 7,69… ikke store summen, men jeg trodde at gebyr ikke var på e-faktura kun for papirfaktura?? Noen som vet?

Anonymkode: 630cc...275

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater gebyrer og hadde faktisk klaget, uansett antall kroner på gebyret. Det er en uting å sette gebyr på et betalingsdokument som folk får for å BETALE firmaet!

Send en vass epost til dem og klag og spør om dette faktisk medfører riktighet. For gjør det det, kan det tenkes at du ikke blir værende så lenge som kunde....kanskje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

E-faktura er en tjeneste det koster å bruke for firmaer. Din mobiloperatør ønsker at du skal stå for kostnaden, så de slipper. 

Anonymkode: f65ac...1af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde byttet leverandør av prinsipp, dette sendes ut rimelig automatisk. Jeg jobber bl.a. med fakturering , B2B, og vi tar ikke gebyr før vi sender inkassovarsel. 

Anonymkode: d6f9b...6ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Akkurat blitt kunde hos Ice og har nå fått første fakturaen, på e-faktura, og den er på forventet beløp, utenom fakturagebyret som er på 7,69… ikke store summen, men jeg trodde at gebyr ikke var på e-faktura kun for papirfaktura?? Noen som vet?

Anonymkode: 630cc...275

Da hadde jeg ikke giddet mer, og funnet en annen teleoperatør. 
Sørlig når dette er et selskap som er så aggressiv i sin markedsføring. 
Å bruke tid på dette er bare tull, men du kan ringe Forbrukerrådet og få en juridisk vurdering på gebyret.

Anonymkode: 19bf1...629

• Liker 1
Skrevet

Lurt å klage, vi får ikke gebyr fra ICE men de greide å legge på gebyr ved en feil en gang. De fikset straks opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme som TS. Skjønner ikke at de har lov til å ta gebyr. Fikk fakturaen rett i vipps/nettbanken, og ikke i posten. 

Anonymkode: 5558a...f42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg titta på min faktura fra ICE, og har ikke fått fakturagebyr. 

Anonymkode: d2b56...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...