AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hvordan hadde dere reagert om dere fikk servert nudler i konfirmasjon? Anonymkode: 0777b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Er det basert på den andre tråden? Hvis det var en buffet med f.eks lun nudelsalat som en tingene så hadde jeg blitt veldig glad. Samme om det var en skikkelig god asiatisk rett. Anonymkode: e5f7c...70a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det basert på den andre tråden? Hvis det var en buffet med f.eks lun nudelsalat som en tingene så hadde jeg blitt veldig glad. Samme om det var en skikkelig god asiatisk rett. Anonymkode: e5f7c...70a Tenkte om det eneste av mat var nudler, kjøpe inn masse pose nudler og lage til alle. Anonymkode: 0777b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Kun nudler er litt kjedelig, men med godt tilbehør, ja takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenkte om det eneste av mat var nudler, kjøpe inn masse pose nudler og lage til alle. Anonymkode: 0777b...5ad Hvorfor spør du om noe så teit? Hva vil du frem til? Anonymkode: e5f7c...70a 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Jada, kjør på. Selv skal vi koke vann og servere "rett i koppen", forskjellige varianter selvfølgelig. Anonymkode: 32d7a...873 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenkte om det eneste av mat var nudler, kjøpe inn masse pose nudler og lage til alle. Anonymkode: 0777b...5ad Blir vel litt som å kjøpe inn kun 20 kilo poteter. Anonymkode: d322f...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Selvfølgelig er det greit, om det er det konfirmanten vil ha. Det er jo tross alt viktig at en 14-15 åring får bestemme maten!! Anonymkode: 14898...c35 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Regner med at dette bare er trolling. Men man kan lage veldig god ramen hjemme ved kjøp av riktige nudler og tilbehør. Det er absolutt verdig en konfirmasjon, mener jeg. Anonymkode: 07c88...71c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regner med at dette bare er trolling. Men man kan lage veldig god ramen hjemme ved kjøp av riktige nudler og tilbehør. Det er absolutt verdig en konfirmasjon, mener jeg. Anonymkode: 07c88...71c Ikke trolling, elsker nudler 😋🍜 Anonymkode: 0777b...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke trolling, elsker nudler 😋🍜 Anonymkode: 0777b...5ad Jeg også elsker nudler, men jeg regner med du har sosiale antenner nok til å vite svaret på det spørsmålet selv. Anonymkode: e5f7c...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Ser hvor du vil hen, men du drar den litt for langt, så det blir urelevant. Hvis spørsmålet hadde vært å lage en nuddelbuffet med masse digg tilbehør, så vil det bli mer sammenlignbart med en tacobuffet med masse til tilbehør. Selv ville jeg ikke servert noen av delene i konfirmasjon, men meg om det. Hadde jeg fått det servert som gjest ville jeg vært fornøyd. Anonymkode: 4ce08...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Det viktigste av alt (har jeg lært i den andre tråden) er jo at 14/15-åringen får bestemme selv alt som har med konfirmasjonen å gjøre. Og da må han jo få spise favorittmaten sin. Og så klart oppdrar vi ikke ungdommene våre verken til å spise variert på nivået over barnemeny, eller å ta hensyn til gjestene. Anonymkode: 38d1f...c22 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Hadde ikke sagt neitakk til kyllingramen eller pho jeg altså, men litt sært å servere noe sånt i en konfirmasjon. Ferdig nudler i pose er helt uhørt selvfølgelig, men det vet du jo TS siden du bare lager denne tråden for å provosere. Anonymkode: 82908...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Nudler i konfirmanten🤣 Du mener ikke nudler i konfrimaten da? Anonymkode: f8518...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Det er andre tider nå. Dette er konfirmantens dag, så hen bestemmer! Folk må jo bare være takknemlige for at de blir mette. Nudelsalat og asiatisk middag er jo altfor mye jobb. Det er heller ikke det konfirmatnten vil ha, han vil ha YumYum-nudler, så da blir det det. Men skal kjøpe to ulike smaker så gjestene har noe å velge mellom, da blir de nok fornøyd. Anonymkode: e5f7c...70a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Nudler med sauser.. tilbehør.. kylling etc ja Pakker med nudler fra rema..koke og servere uten noe..nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvordan hadde dere reagert om dere fikk servert nudler i konfirmasjon? Anonymkode: 0777b...5ad Er det kokt vann til, eller spises bar? Anonymkode: ddeaf...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Tenker at nudler i konfirmanten skjer uansett altså. Akkurat som at det havner endel annet junk i den samme konfirmanten. Anonymkode: 9ba07...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan hadde dere reagert om dere fikk servert nudler i konfirmasjon? Anonymkode: 0777b...5ad Hvis maten er nudler kommer jeg i joggedress Anonymkode: 0f292...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå