AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:50 #1 Del Skrevet mandag kl 06:50 Kjøpt ny robotstøvsuger, iRobot. Har 60 kvadrat som skal rengjøres, et par tepper og det er litt kriker og kroker med møbler selv om jeg har plukket opp det jeg kan. Problemet er at roboten henger seg opp i enkelte steder. Altså den har ikke satt seg fast fysisk, og det er ikke hindringer som setter den fast. For eksempel kommer den ikke til i hjørner fordi den er rund. Så den sto en halvtime under sofaen i hjørnet og en halvtime i et hjørne på kjøkkenet. Den har kjørt i tre timer men kun beveger seg over enkelte områder. Hvor mange timer trenger den egentlig? Jeg hadde Neato tidligere og den beveget seg veldig effektivt, gjorde jobben på en time ca. Anonymkode: 8f746...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:00 #2 Del Skrevet mandag kl 07:00 Høres veldig rart ut. Ville klagd på den siden den er ny. Kanskje du kan levere den og få pengene tilbake. Jeg har en neatsvor som jeg tipper bruker 15 min på støvsugerjobben på ca samme flate som deg, og har ikke det problemet med at den henger seg fast i hjørnene. Anonymkode: 04868...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:37 #3 Del Skrevet mandag kl 08:37 Høres litt ut som en feil? Jeg har denne billige roboten og den er imponerende god. Den oppfører seg ikke sånn som din. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/roborock-q5-pro-robotstovsuger-q5pr52-00-sort/720532 Anonymkode: d6d6d...1d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet mandag kl 08:45 #4 Del Skrevet mandag kl 08:45 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres litt ut som en feil? Jeg har denne billige roboten og den er imponerende god. Den oppfører seg ikke sånn som din. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/roborock-q5-pro-robotstovsuger-q5pr52-00-sort/720532 Anonymkode: d6d6d...1d2 Jeg har også denne og er kjempefornøyd! Det må være noe feil med TS sin, for skal ikke oppføre seg sånn. Dessuten er det jo en kost som tar med seg støv o.l. utenfor selve roboten, så ikke noe problem med hjørner eller langs kanter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Irobot har havnet langt bak de kinesiske på programvare, de er nesten konkurs. Om du har mulighet, bytt den inn med en roborock q5/8 som gir mye for pengene. Anonymkode: 504ec...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå