Abr@xas Skrevet 13. mars 2006 #21 Skrevet 13. mars 2006 Forholdsvis ofte. Jeg tar det overhodet ikke som en selvfølge, og har vel blitt litt flau, men det går seg til. Jeg fikk et kompliment i går.
Ann Mari Skrevet 13. mars 2006 #22 Skrevet 13. mars 2006 Nesten hver dag, for utseende mitt, kroppen min og for personligheten min Av kjærsten Har lært å takke, men blir litt brydd av og til. "Jeg elsker deg ikke fordi du er så vakker, du er vakker fordi jeg elsker deg"
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #23 Skrevet 13. mars 2006 Sjelden. Og når jeg får det blir jeg litt flau, og mest irritert. Flau på grunn av at jeg ikke vet hva jeg skal svare, og irritert på grunn av at jeg ikke tror det er ærlig ment, men at personen (mannen) som gir komplimentet prøver å oppnå noe hos meg, og tror at et kompliment vil få meg på glid. He he, det er vel ikke enkelt å være mann når de møter kvinner som meg
Champagnepiken Skrevet 13. mars 2006 #24 Skrevet 13. mars 2006 Ganske ofte. For håret, måten jeg kler meg på, sminken... mye forskjellig, faktisk. Alltid hyggelig, har stort sett lært meg å smile og si takk.
Gjest 2324 Skrevet 13. mars 2006 #25 Skrevet 13. mars 2006 Så og si hver dag, av sambo. Ikke så ofte av andre. Men fikk et i går, når andre enn sambo gir meg komplimenter blir jeg flau.
Gjest Jalileh Skrevet 13. mars 2006 #26 Skrevet 13. mars 2006 Gir gjerne komplimenter selv også og synes vi alle burde være flinke til å gi positive tilbakemeldinger til våre medmennesker. Det koster så lite og gir så uendelig mye... ← Enig med du.
punktom Skrevet 13. mars 2006 #27 Skrevet 13. mars 2006 I helga. Men av fulle jenter, og vi vet jo alle hva de egentlig er ute etter. Så jeg tar slike kompliment med en klype salt.
Gjest Jalileh Skrevet 13. mars 2006 #28 Skrevet 13. mars 2006 I helga. Men av fulle jenter, og vi vet jo alle hva de egentlig er ute etter. Så jeg tar slike kompliment med en klype salt. ←
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #29 Skrevet 13. mars 2006 For en skikkelig deprimerende tråd! iallefall for meg som nå innser at jeg så si ALDRI får komplimenter for utseende..Jeg kan seriøst ikke huske sist jeg fikk det engang..Men jeg får komplimenter for personligheten men det er vel bare en trøst fordi at jeg tydligvis er øggly som f.... Og til dere som sier at dere heller ville hadd komplimenter for personligheten enn for trynet:joda, jeg skjønner det men det er jo så absolutt ingen hemmelighet at det faktisk er utseende vi ser på først da. Du ser jo ikke på en person og tenker Fy F så øggly, men siden denne personen har så flott en personlighet så....skjønner tegninga?? Og så er det sikkert tusenvis som vil kaste den i trynet mitt at du kan jo bare drite i å lese denne tråden,og joda, det kommer jeg til å gjøre fra nå av! Mere deprimerende tråd skal man lete lenge etter.. Ha en god uke!
Saeria Skrevet 13. mars 2006 #30 Skrevet 13. mars 2006 Ikke så ofte, men det er i grunnen greit. Blir litt flau når noen andre enn samboeren gir meg komplimenter for utseendet mitt. Men nå er ikke jeg smellvakker heller. Mer normalt pen. Jeg får mye oftere ros for alt arbeidet jeg legger igjen på skolen og for de resultater jeg oppnår. Det er litt gøy. Da takker jeg pent. :-D
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 13. mars 2006 #31 Skrevet 13. mars 2006 Jeg for komplimenter for både utseende og jobb.
Karro Skrevet 13. mars 2006 #33 Skrevet 13. mars 2006 Hver dag fra kjæresten min! Og fra jentene i klassen min - de sier jeg er så søt.. Og i helgene får jeg komplimenter fra kompisene til kjæresten min (når vi er ute)... Men synes det er fint å kunne gi komplimenter også jeg...fint å kunne glede andre
nat26 Skrevet 13. mars 2006 #34 Skrevet 13. mars 2006 Relativt ofte. ← Samme her.Og må nok si at jeg blir litt flau ja
Gjest Jalileh Skrevet 13. mars 2006 #35 Skrevet 13. mars 2006 For en skikkelig deprimerende tråd! iallefall for meg som nå innser at jeg så si ALDRI får komplimenter for utseende..Jeg kan seriøst ikke huske sist jeg fikk det engang..Men jeg får komplimenter for personligheten men det er vel bare en trøst fordi at jeg tydligvis er øggly som f.... Og til dere som sier at dere heller ville hadd komplimenter for personligheten enn for trynet:joda, jeg skjønner det men det er jo så absolutt ingen hemmelighet at det faktisk er utseende vi ser på først da. Du ser jo ikke på en person og tenker Fy F så øggly, men siden denne personen har så flott en personlighet så....skjønner tegninga?? Og så er det sikkert tusenvis som vil kaste den i trynet mitt at du kan jo bare drite i å lese denne tråden,og joda, det kommer jeg til å gjøre fra nå av! Mere deprimerende tråd skal man lete lenge etter.. Ha en god uke! ← Jeg vet godt hvordan det er å ikke få komplimenter for utseendet sitt også. Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg var veldig deprimert og jeg la på meg flere kilo. Komplimentene var det få av (så godt som ingen), så jeg forstår godt hva det kan gjøre med en person. Heldigvis har jeg nå smakt litt på begge deler, og har da lært meg å bli mer takknemlig for de komplimentene jeg får nå. Men, som jeg har sagt så blir jeg mer glad for komplimentene jeg får pga min personlighet. Jeg vil bli dømt etter hvordan jeg er og hva jeg gjør. Ikke hvordan jeg ser ut. Snu det på hodet. Hvor gøy tror du det er å bare å få komplimenter for utseendet sitt? Det finnes helt sikkert mange av dem som bare får det også. og det kan da umulig være noe særlig. En mellomting er alltids fint ja.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #36 Skrevet 13. mars 2006 Sjelden for utseende, men får ofte høre jeg har god smak,kler meg fint, fin på håret, er snill og blablabla. Men jeg vil høre at jeg er vakker, jeg!
Titti72 Skrevet 13. mars 2006 #37 Skrevet 13. mars 2006 Det merkligste komplimentet jeg har fått er at jeg har de peneste tærene min venninde har sett. Hun hater tær men kunne gitt meg fotmassasje (!?!)
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #39 Skrevet 13. mars 2006 Det skjer ganske ofte (da regner jeg ikke mannen), og jeg blir nesten uten unntak mer flau enn glad...Typisk norsk?
hecuba Skrevet 13. mars 2006 #40 Skrevet 13. mars 2006 Kjæresten min sier alltid at jeg er pen(og så klyper han meg i nesa og påpeker at han er gald for at jeg har akkurat den nesa. ). Ellers synes mange av venninnene mine at jeg er "herlig". Tror det går mest på personlighet, så det setter man pris på. Ellers er det kommentarer fra fulle menn.. Men det teller liksom ikke like mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå