Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #61 Skrevet 14. mars 2006 hva er det som er galt i det?! Er det ikke sosialt godtatt fordi vi alle skal väre så jordnäre og dype?? ← Synes bare det ble litt vel overdrevet, så for meg er det kanskje ikke sosialt godtatt, for å bruke dine ord.
Gjest nobilian Skrevet 14. mars 2006 #62 Skrevet 14. mars 2006 Så og si hver gang jeg møter og blir kjent med nye mennesker. 30% går på utseende, 70% på personlighet og væremåte. Like godt hver gang.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #63 Skrevet 14. mars 2006 Synes det er koselig å få komplimenter enten det går på utseende eller personlighet jeg da. Det er letter e å gi komplementer på utseende da... Jeg får som regel hver dag av m in kjære, og har i det siste fått en del fra andre folk rundt meg, familie, og en del på et annet forum jeg holder til på...
Gjest Skauta Skrevet 15. mars 2006 #65 Skrevet 15. mars 2006 er litt for bred over baken til det gitt ← Vakre kvinnelige former er da ingen hindring for meg! Du er vakker, du er en juvel-skjønnhet!
Anglofil Skrevet 27. mars 2006 #66 Skrevet 27. mars 2006 Sjelden. Sist jeg fikk var for noen uker siden, de syntes håret mitt var så fint. Mvh Yvonne
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mars 2006 #67 Skrevet 27. mars 2006 Sist jeg var ute, i helgen, fikk jeg mange mange faktisk. Var helt herlig
Netten Skrevet 28. mars 2006 #68 Skrevet 28. mars 2006 Får komplimenter så å si hver dag av min kjære:) Ellers får jeg endel når jeg er på byn/fest og fra mine skjønne venninner:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå