Majka Skrevet 13. mars 2006 #41 Skrevet 13. mars 2006 Tja...ganske ofte av kjæresten, men mest generelle kompliment. Får en gang i blandt av andre, f.eks om jeg har satt opp håret på en fiks måte. Jeg er egentlig ikke så veldig billedskjønn, så det forklarer jo at jeg ikke får komplimenter på utseende Ofte ser jeg ut som et takras også...fordi jeg er sliten og stresser rundt.
Gjest 1111 Skrevet 13. mars 2006 #42 Skrevet 13. mars 2006 Hvis vi skal unnlate de komplimentene jeg får fra kjæresten, så får jeg komplimenter av og til. Men de preller som regel av meg, for jeg klarer ikke ta komplimenter seriøst og tro på dem.
Gjest LoisLane Skrevet 13. mars 2006 #43 Skrevet 13. mars 2006 Er det deg det er bilde av i avataren? ← Jaaa... *fiske* Mannen min er usedvanlig dårlig til å gi komplimenter. Har til nød fått halt ut et par fine på nesten atten år! Det plaget meg lenge, og jeg synes fremdeles det er litt leit, men jeg vet jo at det er meg han liker best. Han viser et på andre måter enn å si det.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #44 Skrevet 13. mars 2006 Jaaa... Vel, da har du jo ingenting å klage over Noen menn er vel bare ikke så flinke til å strø rundt seg med komplimenter. De tror nok at man vet selv at de synes du er pen siden de sa det en gang for 10 år siden
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #45 Skrevet 13. mars 2006 Blir jeg også. Heller det enn for utseendet. ← Må man på en måte få komplimenter for bare en av disse tingene? :klø: Når jeg får en kompliment er det som regel for utseendet og for personligheten.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #46 Skrevet 13. mars 2006 Det får jeg sjelden. Jeg vokste opp med å høre fra omgivelsene og familien at jeg var stygg og lite verdt, så når jeg får et positivt kompliment greier jeg ikke å ta det alvorlig.
Gjest gjesti Skrevet 13. mars 2006 #47 Skrevet 13. mars 2006 Det får jeg sjelden. Jeg vokste opp med å høre fra omgivelsene og familien at jeg var stygg og lite verdt, så når jeg får et positivt kompliment greier jeg ikke å ta det alvorlig. ← Hvorfor jobber du ikke med deg selv. Prøver å kjenne etter hvor godt det gjør å få et kompliment. Etterhvert vil du kanskje overvinne barndommens sår og lære deg å sette pris på velmennende kompliment .
Gjest Ester Skrevet 13. mars 2006 #48 Skrevet 13. mars 2006 Sjelden jeg får komplimenter for utseendet, men det ved utseendet jeg har fått mest komplimenter for er rumpa. Jeg er ikke typen som kan sette meg i en bar og så kommer mannfolka strømmende, men jeg er morsom og kan sjarmere de har har lyst til å sjarmere gjennom humor.
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2006 #49 Skrevet 13. mars 2006 Ganske ofte. Og jeg blir alltid glad for det, veldig hyggelig!
Gjest Donna Skrevet 13. mars 2006 #50 Skrevet 13. mars 2006 Veldig ofte tidligere - nå er det helst mannen min som forteller meg hvor sexy og vakker jeg er til gjengjeld så forteller han meg det hver dag
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #51 Skrevet 13. mars 2006 Nå er vi ganske lite sosiale, og det kan gå uker mellom hver gang vi ser andre enn kassadama på Coop og kisen i postskranken, og de er ikke så rå på å gi komplimenter (når det er sagt, så fikk jeg faktisk skryt av kåpen min på posten forrige uke...). Ergo kan det gå ei stund mellom hver gang jeg får en kompliment fra andre enn mannen (men han er flink da). Angående flauhet så har jeg oppdaget at jeg blir flau i neon tilfeller og ikke i andre. Jeg vet jeg har et middels utseende, det kan variere fra takras (oftest disse dager) til "stunning" når anledningen byr seg. Men det har aldri vært et must for meg å se bra ut, så komplimenter på utseendet tar jeg helt greit. Smiler og takker og er ikke brydd. Men hvis noen gir meg komplimenter på dyktigheten min eller intelligensen min, da blir jeg ofte brydd, for det er noe som betyr mye for meg. Jeg innbiller meg at jeg er trygg på meg selv, men når jeg får komplimenter på dette området, har jeg det med å rødme eller blåse av de/gjøre meg selv uanseelig og ikke verdig komplimentet. Det er ikke det at jeg fisker etter mer bekreftelse, men snarere at det er noe som er så viktig for at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det. Rare greier. Det fineste komplimentet jeg har fått er forresten at jeg har en kropp som en gresk statue. Det var fint, fordi det var så lærd (kunster som sa det). (nå rødmer jeg igjen)
Gjest får det hver dag Skrevet 14. mars 2006 #52 Skrevet 14. mars 2006 jeg får høre at jeg er pen hver eneste dag jeg :) jeg for komplimenter får håret mitt. har opplevd at folk har tatt på det for å sjekke om det bare så tjukt ut eller om det virkelig var så stort og fint. har en fin mangke, mykt hår, og det er tjukt. folk har spurt meg om jeg bruker kontaktlinser. det gjør jeg ikke får ofte komplimenter for øynene mine alttså. folk har spurt om jeg har silikonpupper. det har jeg ikke. og så fort jeg tar av BHn så sier guttene at puppene mine er 'stunning'. at de ser bedre ut enn silikonpupper. jeg har blitt kalt vakker, angelina jolie-kopi [noen har sagt jeg er penere enn henne oxo], nydelig, pen, søt, jeg har blitt kalt madonna [som i gudinnen], gudinne. ja gud vet hva. syns det er hyggelig men må dessverre innrømme at jeg har en tendens til å ikke ta det til meg siden jeg hører det så ofte. jeg får vel pepper hvis jeg sier dette, men det er sant. og jeg svarte på spørsmålet som ble stilt i dette innlegget. sist jeg fikk et kompliment var i stad. var på vei hjem hvor en fyr i fra USA spurte om veien. 'are all norwegian girls as beautyful as you are?' kos å høre sånt. jeg takket selvfølgelig for the kompliment.
Gjest Jalileh Skrevet 14. mars 2006 #53 Skrevet 14. mars 2006 Må man på en måte få komplimenter for bare en av disse tingene? :klø: Når jeg får en kompliment er det som regel for utseendet og for personligheten. ← Har aldri sagt at man må det, men hvis jeg skulle velge ville jeg valgt å få for personligheten.
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #54 Skrevet 14. mars 2006 jeg får høre at jeg er pen hver eneste dag jeg :) jeg for komplimenter får håret mitt. har opplevd at folk har tatt på det for å sjekke om det bare så tjukt ut eller om det virkelig var så stort og fint. har en fin mangke, mykt hår, og det er tjukt. folk har spurt meg om jeg bruker kontaktlinser. det gjør jeg ikke får ofte komplimenter for øynene mine alttså. folk har spurt om jeg har silikonpupper. det har jeg ikke. og så fort jeg tar av BHn så sier guttene at puppene mine er 'stunning'. at de ser bedre ut enn silikonpupper. jeg har blitt kalt vakker, angelina jolie-kopi [noen har sagt jeg er penere enn henne oxo], nydelig, pen, søt, jeg har blitt kalt madonna [som i gudinnen], gudinne. ja gud vet hva. syns det er hyggelig men må dessverre innrømme at jeg har en tendens til å ikke ta det til meg siden jeg hører det så ofte. jeg får vel pepper hvis jeg sier dette, men det er sant. og jeg svarte på spørsmålet som ble stilt i dette innlegget. sist jeg fikk et kompliment var i stad. var på vei hjem hvor en fyr i fra USA spurte om veien. 'are all norwegian girls as beautyful as you are?' kos å høre sånt. jeg takket selvfølgelig for the kompliment. ← *leter febrilsk etter "kvalm-jeg-vil-kaste-opp" smilyen*
Gjest Skauta Skrevet 14. mars 2006 #55 Skrevet 14. mars 2006 jeg får høre at jeg er pen hver eneste dag jeg :) jeg for komplimenter får håret mitt. har opplevd at folk har tatt på det for å sjekke om det bare så tjukt ut eller om det virkelig var så stort og fint. har en fin mangke, mykt hår, og det er tjukt. folk har spurt meg om jeg bruker kontaktlinser. det gjør jeg ikke får ofte komplimenter for øynene mine alttså. folk har spurt om jeg har silikonpupper. det har jeg ikke. og så fort jeg tar av BHn så sier guttene at puppene mine er 'stunning'. at de ser bedre ut enn silikonpupper. jeg har blitt kalt vakker, angelina jolie-kopi [noen har sagt jeg er penere enn henne oxo], nydelig, pen, søt, jeg har blitt kalt madonna [som i gudinnen], gudinne. ja gud vet hva. syns det er hyggelig men må dessverre innrømme at jeg har en tendens til å ikke ta det til meg siden jeg hører det så ofte. jeg får vel pepper hvis jeg sier dette, men det er sant. og jeg svarte på spørsmålet som ble stilt i dette innlegget. sist jeg fikk et kompliment var i stad. var på vei hjem hvor en fyr i fra USA spurte om veien. 'are all norwegian girls as beautyful as you are?' kos å høre sånt. jeg takket selvfølgelig for the kompliment. ← Har du et bilde av deg selv?
Gjest Skauta Skrevet 14. mars 2006 #56 Skrevet 14. mars 2006 *leter febrilsk etter "kvalm-jeg-vil-kaste-opp" smilyen* ← Er du ikke så pen som de andre jentene, du? Ikke fortvil, Skauta tar det meste!
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #57 Skrevet 14. mars 2006 Er du ikke så pen som de andre jentene, du? Ikke fortvil, Skauta tar det meste! ← Selvfølgelig er jeg det! :kgblunk: Har kanskje bare ikke sånn behov for å utbrodere det...
Gjest Skauta Skrevet 14. mars 2006 #58 Skrevet 14. mars 2006 Desto bedre! Hvilken restaurant vil du jeg skal spandere en bedre middag for to på deg da?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. mars 2006 #59 Skrevet 14. mars 2006 Egentlig ikke så veldig ofte direkte om utseende. Får av samboeren min ganske ofte da, men da er det gjerne noe som går både på personlighet/utseende eller ikke er spesifisert (søt feks). Får dermed ofte komplimenter om personlighet av samboeren dog (søt, god, snill osv). Får sjelden komplimenter av andre personer dog, med unntak av min mor
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 14. mars 2006 #60 Skrevet 14. mars 2006 Selvfølgelig er jeg det! :kgblunk: Har kanskje bare ikke sånn behov for å utbrodere det... ← hva er det som er galt i det?! Er det ikke sosialt godtatt fordi vi alle skal väre så jordnäre og dype??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå