Gå til innhold

Komplimenter for utseendet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg lurer altså på hvor ofte dere får komplimenter for utseendet. Hvor lenge er det siden du fikk et slikt kompliment? Og hvordan tar du det? Blir du lett flau eller tar du det som en selvfølge? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Skikkelig sjelden, ja. Fikk et for tre uker siden, og ble virkelig glad.

Men hva er det vi har Skauta for, da? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får det av og til, mest når menn har drukket litt alkohol. I Norge så tør de jo ikke å si noe som kan oppfattes galt så da er de stumme isteden.

Hvis noen menn skulel driste seg til å gi komplimenter på arbeidsplassen eller ellers så ville det ha vært både velkomment og hyggelig! Jeg gir jo komplimenter til både menn og kvinner, men de gir sjelden noe tilbake. Tror de er nokså innesluttede og usikre. Det er ikek tiltrekkende med folk som må være på fest for å tørre å si noe.

Hilsen Pia, 31

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Nesten hver dag. Nei, jeg blir ikke flau.

Før så ble jeg flau. Nå har jeg lært meg å si tusen takk.

Endret av Seniorita_
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir glad om jeg får kompliment for personligheten min jeg. Hjelper jo ikke å se pen ut om man er dum som et brød.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg blir glad om jeg får kompliment for personligheten min jeg. Hjelper jo ikke å se pen ut om man er dum som et brød.

Blir jeg også. Heller det enn for utseendet. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg får komplimenter for både utseendet og personligheten mer eller mindre daglig.

Gjest Gjest
Skrevet
Skikkelig sjelden, ja. Fikk et for tre uker siden, og ble virkelig glad.

Men hva er det vi har Skauta for, da? ;)

Er det deg det er bilde av i avataren?

Til dere som får komplimenter daglig: Omgås dere mange nye folk for hver dag eller kommer disse komplimentene stort sett fra de samme folka?

Gjest Jalileh
Skrevet
Er det deg det er bilde av i avataren?

Til dere som får komplimenter daglig: Omgås dere mange nye folk for hver dag eller kommer disse komplimentene stort sett fra de samme folka?

Begge deler. Noen ganger i fra de samme, noen ganger i fra nye.

Både og altså.

Gjest synseren
Skrevet (endret)

Jeg fikk et kompliment av min koselige hudpleier. Hun syntes jeg sminket meg så pent, og lurte på om jeg hadde gått på make up kurs (noe jeg ikke har). Dessuten sa hun at jeg hadde ung hud til å være 35 år :sjarmor:.

Gir gjerne komplimenter selv også og synes vi alle burde være flinke til å gi positive tilbakemeldinger til våre medmennesker. Det koster så lite og gir så uendelig mye... :)

Endret av synseren
Gjest StoreSky
Skrevet

Nei det får jeg ikke ofte...ER vel ikke sånn super pen heller da. Mer..søt..??

Men får høre ofte at jeg er sexy, det er da noe... (er singel så jeg har altså ikke kjæreste til å fortelle meg det heller)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg har "fantastiske øyne". De er store og blå.

Gjest Gjest
Skrevet

Ofte - fra samboeren min. At jeg er fin, pen, deilig o.l. Han er stort sett lite spesfikk når det gjelder slike komplimenter, da - "mange" andre har kommentert mer detaljer, på en måte (pene øyne, pen hu e.l, ikke at ikke samboern min har rukket å si det OGSÅ, da..).

Før ble jeg flau over å få komplimenter, nå blir jeg bare glad. Tar det ikke som en selvfølge så lenge den andre MENER det h*n sier.

Skrevet

Får jo komplimenter nå og da, spesiellt for øynene mine! :) -og for det røde håret mitt! :pippi:

Jeg har lært meg for det meste å si takk, så blir ikke så fort flau lengre -men jeg rister nok kraftig på hodet og protesterer hvis jeg er dønn uenig i det selv! :ler:

Skrevet

Jeg får det veldig ofte, av mannen min, av kollegaer og venniner, familie. Før så ble jeg flau da kollegaer sa det, men nå har jeg lært meg å si tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...