AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:41 #1 Del Skrevet mandag kl 06:41 Hei. Har kjøpt denne brukt. Men finner ingen lapp inni med serienummer. Har alle tommy hilfiger vesker det, eller har noen ikke? Anonymkode: be9f0...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:58 #2 Del Skrevet mandag kl 06:58 Det er ikke noe marked for uekte Tommy Hilfiger, de som produserer dette går for dyre merker. Så denne er nok ekte. Ang. serinummer så tror jeg ikke TH har det, men kan sjekke når jeg kommer hjem etterpå Anonymkode: 30e1a...f79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:38 #3 Del Skrevet mandag kl 08:38 Tenkte det samme. Men peøvde å finne andre vesker fra samme merke, noen har tags med serienummer mens andre har ikke. Er derfor veldig usikker. Fant dog ikke denne modellen jeg har heller. Anonymkode: be9f0...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:44 #4 Del Skrevet mandag kl 08:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenkte det samme. Men peøvde å finne andre vesker fra samme merke, noen har tags med serienummer mens andre har ikke. Er derfor veldig usikker. Fant dog ikke denne modellen jeg har heller. Anonymkode: be9f0...7e5 Tror ikke du skal bekymre deg for at den er uekte. Skal de tjene noe på en slik produksjon vil kopiene være skikkelig raskt laget, med dårlig materiale og jalle følelse. Skikkelig Tyrkia "special price for you" følese. Så kjennes denne ekte ut og ser ekte ut er den nok ekte. Anonymkode: 30e1a...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:35 #5 Del Skrevet mandag kl 18:35 Ts her. Det er ikke så lett for meg å se, derfor spør jeg her dere som kjenner merket ☺️ Anonymkode: be9f0...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå