AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:03 #1 Del Skrevet mandag kl 06:03 Gå deg heller en tur, fleste kommunale og privat barnehager har hund forbudt, dette er en plass for barn. plukke opp drit og sigaretter/snus gjør de heller ikke. Anonymkode: 2faec...659 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:46 #2 Del Skrevet mandag kl 06:46 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gå deg heller en tur, fleste kommunale og privat barnehager har hund forbudt, dette er en plass for barn. plukke opp drit og sigaretter/snus gjør de heller ikke. Anonymkode: 2faec...659 Lurer litt på hvor du bor, for dette har jeg aldri sett i mitt nabolag. Og her bor det mange hunder. Om du synes det er så slitsomt så kan du jo minne hundeeiere på at hundene ikke skal være på lekeplass? Anonymkode: 7bafa...f1e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 06:51 #3 Del Skrevet mandag kl 06:51 Er dette virkelig et problem? For dette har jeg aldri sett eller hørt om. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet mandag kl 06:52 #4 Del Skrevet mandag kl 06:52 Hva med å kontakte kommunen om det er en kommunal barnehage eller barnehagen selv og informere dem om problemet? Tror ikke det hjelper stort på problemet å legget det ut på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:58 #5 Del Skrevet mandag kl 06:58 Kontakt kommunen og barnehagen, evt tips lokalavisen til å skrive litt om det. Hvis det er ille (aggressiv hund/eier) kontakt politiet der og da. Enig i at dette er uhørt, men ikke overrasket,folk i dag er egoister. Anonymkode: 4e67c...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:54 #6 Del Skrevet mandag kl 07:54 Hva med at du heller prøver å finne en løsning på det problemet du opplever fremfor å slenge det rundt som om det er et stort problem for alle i Norge og noe de fleste med hunder gjør. For det er det ikke. Anonymkode: 2e4a6...219 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:59 #7 Del Skrevet mandag kl 07:59 Jeg nekter å tro at dette er et vanlig problem. Mulig det er et tilfelle av en galning som har sakt dette, men noe mer enn det er det nok ikke. Anonymkode: 6abe7...014 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet mandag kl 08:04 #8 Del Skrevet mandag kl 08:04 Som mamma til en aktiv type på snart 3 som må ut og leke i helgene kan jeg si vi har lekt i mange barnehager. Aldri sett en eneste hund inne på området til barnehage. Dette må være et veldig lokalt problem som jeg tenker best løses med å ta det opp direkte med aktuell barnehage og hundeeiere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet mandag kl 08:28 #9 Del Skrevet mandag kl 08:28 Dette er ikke et problem her jeg bor i alle fall. Er bare en barnehage der folk pleier å slippe hunder, men den er nedlagt og står til forfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:41 #10 Del Skrevet mandag kl 09:41 Jeg har sett det ja, at hundeeiere slipper bikkja løs inne på barnehageområdet, og det var jo det hun gode uhun som nylig ble bitt også, sto vel i avisa i helga. Ser det oftere i de barnehagene som har litt skjult uteområde, er en barnehage nær sviger med skoguteområde og der er det stadig løse hunder. Jeg har hund selv og synes det er en uting å bruke barnehager og lekeplasser som lekeplass for bikkjer. Da får de heller gå i en hundepark faktisk. Anonymkode: 7d22b...015 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:47 #11 Del Skrevet mandag kl 09:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gå deg heller en tur, fleste kommunale og privat barnehager har hund forbudt, dette er en plass for barn. plukke opp drit og sigaretter/snus gjør de heller ikke. Anonymkode: 2faec...659 Ja, for dette skjer jo ofte🙄 Anonymkode: 56657...538 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:53 #12 Del Skrevet mandag kl 09:53 Herregud hundefolk er så sinnsykt defensive og lett krenka, det er faktisk et problem mange steder selv om det ikke er akkurat der hvor dere bor. I barnehagen til barnet mitt er det til og med skilta med at de ikke ønsker hunder inn på området men folk gjør det allikevel. Det er selvsagt ikke alle, men mange hundeeiere som tror at verden dreier seg rundt den skitne bikkja dems. Anonymkode: e9cb7...979 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:00 #13 Del Skrevet mandag kl 10:00 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud hundefolk er så sinnsykt defensive og lett krenka, det er faktisk et problem mange steder selv om det ikke er akkurat der hvor dere bor. I barnehagen til barnet mitt er det til og med skilta med at de ikke ønsker hunder inn på området men folk gjør det allikevel. Det er selvsagt ikke alle, men mange hundeeiere som tror at verden dreier seg rundt den skitne bikkja dems. Anonymkode: e9cb7...979 Hvor er de som er krenka her? Den eneste aggressive personen i tråden er deg, så jeg heller mot at småbarnsforeldre er de mest navlebeskuende og «lett krenka». Anonymkode: 981f2...fc5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:04 #14 Del Skrevet mandag kl 10:04 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Herregud hundefolk er så sinnsykt defensive og lett krenka, det er faktisk et problem mange steder selv om det ikke er akkurat der hvor dere bor. I barnehagen til barnet mitt er det til og med skilta med at de ikke ønsker hunder inn på området men folk gjør det allikevel. Det er selvsagt ikke alle, men mange hundeeiere som tror at verden dreier seg rundt den skitne bikkja dems. Anonymkode: e9cb7...979 jeg er både hundeeier OG opplever som det beskrives at andre hundeeiere gjerne vil bruke området til barnehagen som luftested fordi det er innegjærdet og de kan slippe løs hunden sin der UTEN at de følger med eller plukker opp.. og det irriterer meg også! Anonymkode: fb474...94c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:07 #15 Del Skrevet mandag kl 10:07 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud hundefolk er så sinnsykt defensive og lett krenka, det er faktisk et problem mange steder selv om det ikke er akkurat der hvor dere bor. I barnehagen til barnet mitt er det til og med skilta med at de ikke ønsker hunder inn på området men folk gjør det allikevel. Det er selvsagt ikke alle, men mange hundeeiere som tror at verden dreier seg rundt den skitne bikkja dems. Anonymkode: e9cb7...979 Hundehatere har generelt lite troverdighet for det skal sååæ ytterst lite til før de blir irritert, bare det å se en hund er ofte nok før de kjefter og smeller. Småbarnsforeldre som bytter bleier i strandsonen og ikke tar med seg bleiene hjem igjen men slenger de ved stranden? Joda de finnes! Katter som driter sandkassen i barnehagen full? Joda de finnes! At det er en hel befolkning med hundeeiere som bruker barnehagen til sitt private lufteområdet til sin hund? Neppe. Det er langt flere av både bleier i naturen og katter i sandkassa enn hundeeiere som bruker barnehagen som sin luftegård. Anonymkode: 2e4a6...219 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:16 #16 Del Skrevet mandag kl 10:16 Jeg er så glad jeg ikke har barnehagebarn lenger for å slippe å krangle med hundeeiere som mener de har like mye rett på å slippe løs bikkja deres i barnehagen som andre barn. Det er 5 barnehager i nærområdet og problemet er like ille på alle barnehagene, så vi møter ikke på samme hundeeiere hver gang. Det nytter heller ikke med forbudt skilt. Hundeeiere bryr seg ikke. Det er nok noen seriøse hundeeiere der ute men de useriøse ødelegger for dere. Det er virkelig ikke rart at hundeeiere ikke er populære. Plukk for guds skyld opp etter bikkja di. Jeg kom nettopp hjem etter en løpetur og møtte på en hundeeier som sa ikke ville plukke opp etter hunden sin for hn hadde ikke pose. Den posen som er festen til båndet var bare til pynt🙄 Heldigvis kom det en annen hundeeier som hadde en ekstra hundepose og kjeft mot den andre hundeeieren😂 Anonymkode: fe3f4...f3f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:21 #17 Del Skrevet mandag kl 10:21 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Herregud hundefolk er så sinnsykt defensive og lett krenka, det er faktisk et problem mange steder selv om det ikke er akkurat der hvor dere bor. I barnehagen til barnet mitt er det til og med skilta med at de ikke ønsker hunder inn på området men folk gjør det allikevel. Det er selvsagt ikke alle, men mange hundeeiere som tror at verden dreier seg rundt den skitne bikkja dems. Anonymkode: e9cb7...979 De fleste som har svart i tråden er småbarnsforeldre. Likevel klarer du å tolke det til at hundefolk er "sinnsykt defensive" og "lett krenka". Anonymkode: 7cc10...b4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:26 #18 Del Skrevet mandag kl 10:26 Her jeg bor (tett befolket boligområde i en av de største byene) er det skiltet ved porten til alle barnehagene, at hunder ikke har adgang. Som jo er en selvfølge spør du meg, uansett om bæsj plukkes opp syns jeg ikke det er greit at lekeapparatene til barna pisses ned heller. Vi har en lekeplass som grenser mot hagen, der ser jeg mye av det. Folk slipper fri hunden og følger ikke med (min toåring har blitt revet ned av en hund «som vil leke»), det er drit overalt og de pisser i tillegg ned alle lekeapparatene. Til tross for skilting om at hund skal holdes i bånd. Noen klarer virkelig å ødelegge for alle andre hundeeiere. Anonymkode: 6a773...294 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:29 #19 Del Skrevet mandag kl 10:29 Gi beskjed til kommunen eller eier av barnehagen, må kunne gå an å stenge porten med en hengelås eller noe, mange hundeeiere er så feite at de vil ha problemer med å klarte over 😆🤭 Anonymkode: 21042...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:12 #20 Del Skrevet mandag kl 11:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor er de som er krenka her? Den eneste aggressive personen i tråden er deg, så jeg heller mot at småbarnsforeldre er de mest navlebeskuende og «lett krenka». Anonymkode: 981f2...fc5 😂 «Jeg ekke krenka, DU ER!» 🫵🥵💥🐕💩 Anonymkode: e9cb7...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå