Gjest King James Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Tenk dere at dere kunne fått laget en film, Og kunne ta vilken som helst med i den av skuespillere. Til og med de som er døde hvem som helst av dagen skuespillere og de store klassiske skuespillerene. Hvilken skuespillere ville dere hat med ? Jeg hadde tat med Laurence Olivier Bette Davis Glark Gabel Vivien Leigh Humpery Bogart Maureen O`Sullivan Gregory Peck Myrna Loy
Gjest LoisLane Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Ingrid Bergmann og Christopher Reeve. Jeg hadde nok bevilget meg selv en liten birolle også, tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Da ville jeg ha hatt med alle disse, i større eller mindre sroller: - William Hurt - Julianne Moore - Pierce Brosnan - Robert Redford - Sean Connery - Michelle Pfeiffer - Stellan Skarsgård - Marita fra årets Idol (selv om hun ikke er skuespiller..) - Meryl Streep - Matt Damon - Paul Newman - Gwyneth Paltrow - Renè Zellwegger - Hun franske fra "Before sunrise", Julie Duply (?)
Anglofil Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hvis jeg skal velge blant de døde; Mannlig hovedrolle: Står her mellom Gregory Peck og Humphrey Bogart Kvinnelig hovedrolle: Audrey Hepburn (Regissør: Howard Hawks) Blant de levende; Mannlig hovedrolle: Anthony Hopkins Kvinnelig hovedrolle: Emma Thompson (Regissør: Richard Attenborough) Mvh Yvonne Endret 14. mars 2006 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå