Gå til innhold

Lenzetto antall doser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på Lenzetto og Utrogestan 5.mars. Tar to sprayer Lenzetto pr dag, og det er 56 doser i en pakke. Jeg oppdaget nå at jeg har brukt denne 5 dager mer enn  man skal, men jeg har jo fått ut like mye i hver spray likevel, kjennes det som? Er det litt mer i den enn de 56 dosene? Virker det ikke like godt etter 56 dager? Eller er de 56 dagene bare en indikasjon på hvor mye det er i hver av de? 

Anonymkode: 08e23...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No worries. Ikkje heng deg opp i 56 så lenge du ser at du får ut spray :)

Anonymkode: fd624...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint, jeg har sprayet til jeg ser at det som kommer ut er vesentlig mindre enn normalen.

Anonymkode: 3c382...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier at så lenge det kommer ut spray så er det greit. Selv har jeg opplevd på enkelte beholdere at mengden spray blir mindre mot slutten av de 56 dagene og at effekten avtar. Men så lenge du har god effekt så er det jo greit, jeg merker iallfall fort at symptomene kommer tilbake dersom jeg glemmer et par dager, eller som nevnt mot slutten av en beholder ☺️

Anonymkode: c90cd...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg begynte på Lenzetto og Utrogestan 5.mars. Tar to sprayer Lenzetto pr dag, og det er 56 doser i en pakke. Jeg oppdaget nå at jeg har brukt denne 5 dager mer enn  man skal, men jeg har jo fått ut like mye i hver spray likevel, kjennes det som? Er det litt mer i den enn de 56 dosene? Virker det ikke like godt etter 56 dager? Eller er de 56 dagene bare en indikasjon på hvor mye det er i hver av de? 

Anonymkode: 08e23...70c

Les pakningsvedlegget, eller her https://www.felleskatalogen.no/medisin/lenzetto-gedeon-richter-647011?markering=0

Er du fortsatt i tvil, snakk med apotek eller lege. 

Anonymkode: 82e45...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprayet til det ble tomt. To spray på slutten. Så mengde på hvor vått det ble . Sikkert ikke anbefalt, men dette er ikke en medisin som MÅ tas, så jeg tar sjansen på det

Anonymkode: 24433...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...