Gå til innhold

Førti feit og ferdig skal begynne å trene, men

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I XL kan du jo prøve nesten alt av merker. Jeg liker Bara, Eyda, I Can I Will, Aimn, 2XU, Heart of Lule... Utvalget er stort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg har det funket å kutte ned på antallet måltider. Det der «mange små måltider i løpet av dagen for å holde seg stabil» funker ikke for meg. Jeg har lyst til å overspise ved hvert eneste måltid, så jeg orker ikke å utsette meg for måltider, og ta den maktkampen med meg selv mange ganger daglig. Jeg spiser kun to måltider og faster ellers. 

Anonymkode: 683b4...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 7.58):

Hvis du er en "dundre" og en "hvalross" når du har 17 kg for mye så lurer jeg på hva du ville tenkt om meg som trener på treningsstudio og veier 40 kg for mye.

Jeg bruker Adidas treningsbukse (ikke tights) og topp fra samme sted. Synes det er behagelig og sitter godt på en kropp som min.

Anonymkode: 6cbe0...ccf

Forskjellen er denne: "din tanke er fri". At folk tenker sitt om mennesker med fedme kan du ikke styre som et moralpoliti. Det går bare ikke å kreve, fordi det fordi menneskelig natur er å reagere med avsky for avvik. Det eneste du kan kreve er at man ikke prater negativt om eller til andre. 

TS har ikke gjort det, hun prater om seg selv. Og du skjønner vel selv forskjellen? Jeg er 100% på din side om andre behandler eller kommenterer deg negativt. Da er man et søplete menneske uten empati, impulskontroll eller sosial mestring, Men du kan virkelig ikke styre hva som befinner seg i folks hoder. 

Anonymkode: 27153...25d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...