Gå til innhold

Førti feit og ferdig skal begynne å trene, men

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I XL kan du jo prøve nesten alt av merker. Jeg liker Bara, Eyda, I Can I Will, Aimn, 2XU, Heart of Lule... Utvalget er stort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg har det funket å kutte ned på antallet måltider. Det der «mange små måltider i løpet av dagen for å holde seg stabil» funker ikke for meg. Jeg har lyst til å overspise ved hvert eneste måltid, så jeg orker ikke å utsette meg for måltider, og ta den maktkampen med meg selv mange ganger daglig. Jeg spiser kun to måltider og faster ellers. 

Anonymkode: 683b4...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 7.58):

Hvis du er en "dundre" og en "hvalross" når du har 17 kg for mye så lurer jeg på hva du ville tenkt om meg som trener på treningsstudio og veier 40 kg for mye.

Jeg bruker Adidas treningsbukse (ikke tights) og topp fra samme sted. Synes det er behagelig og sitter godt på en kropp som min.

Anonymkode: 6cbe0...ccf

Forskjellen er denne: "din tanke er fri". At folk tenker sitt om mennesker med fedme kan du ikke styre som et moralpoliti. Det går bare ikke å kreve, fordi det fordi menneskelig natur er å reagere med avsky for avvik. Det eneste du kan kreve er at man ikke prater negativt om eller til andre. 

TS har ikke gjort det, hun prater om seg selv. Og du skjønner vel selv forskjellen? Jeg er 100% på din side om andre behandler eller kommenterer deg negativt. Da er man et søplete menneske uten empati, impulskontroll eller sosial mestring, Men du kan virkelig ikke styre hva som befinner seg i folks hoder. 

Anonymkode: 27153...25d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 23.56):

Føler meg som en hvalross! Noen som har noen fine treningsklær anbefalinger som sitter fint og strammer litt opp, samtidig som det ikke sklir? Tenkte jeg skulle begynne å jogge/løpe på senteret, men føler meg som en dundre. Kroppen er ca 17 kg tyngre enn da jeg trente aktivt. Nå har jeg ikke trent på mange år for jeg kom i et forhold hvor vi koste oss litt for mye, og de kiloene forsvant ikke når forholdet ble slutt for å si det sånn. Ikke like lett å ta av nå merker jeg enn hva det var før. 

Alle tips for trening, vekttap og treningsklær  som 40 feit og ferdig mottas med stort takk 🙏🏽❤️

Anonymkode: c7371...606

Hva med løst i stedet for stramt? Jeg bruker gjerne fotballshorts og t-skjorte. Behagelig å trene i. Skal jeg på spinning så foretrekker jeg sykkelbukse. Sykkelbukser  er absolutt sklisikre fordi de har innebygde bukseseler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (På 7.4.2025 den 7.52):

Det var ikke det du spurte om, men løping på tredemølla er hardt for knær og ledd på en tung kropp. Anbefaler romaskin for å komme igang, du trener hele kroppen og det er ikke samme monotone belastningen på føttene 

Treningsbh er et must! Ellers  liker jeg 7/8 tights og enkle tynne tskjorter. Tights.no har mye til en billig penge, samme med gymgrossisten.no. 

Bra innlegg. Angående belastning og trening av hele kroppen. Variasjon er fint, og det er mer moro enn enkelttypetrening. På gymmen bruker jeg å ta litt lett kondis/ oppvarming på romaskina og trappemaskina. Begge disse er snille med belastning. Jeg er også med på noen spinningtimer,  og så tar jeg noen styrkeøvelser etteroppvarming/lett kondis. Hvis jeg lar meg pushe på spinningen så kan den  bli litt for heftig slik at jeg ikkehar lyst til å trene  styrke etterpå.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...