Gå til innhold

Førti feit og ferdig skal begynne å trene, men

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg som en hvalross! Noen som har noen fine treningsklær anbefalinger som sitter fint og strammer litt opp, samtidig som det ikke sklir? Tenkte jeg skulle begynne å jogge/løpe på senteret, men føler meg som en dundre. Kroppen er ca 17 kg tyngre enn da jeg trente aktivt. Nå har jeg ikke trent på mange år for jeg kom i et forhold hvor vi koste oss litt for mye, og de kiloene forsvant ikke når forholdet ble slutt for å si det sånn. Ikke like lett å ta av nå merker jeg enn hva det var før. 

Alle tips for trening, vekttap og treningsklær  som 40 feit og ferdig mottas med stort takk 🙏🏽❤️

Anonymkode: c7371...606

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubbanoa så stygt du snakker om feite kropper. At du strever med selvbildet, og ønsker å gå ned i vekt, greier du helt fint å formidle uten å snakke så stygt om alle feite kropper på den måten. Det er en uting å skulle omtale feite kropper, uansett om det gjelder din egen, på denne måten. 

Anonymkode: 7820f...a86

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gubbanoa så stygt du snakker om feite kropper. At du strever med selvbildet, og ønsker å gå ned i vekt, greier du helt fint å formidle uten å snakke så stygt om alle feite kropper på den måten. Det er en uting å skulle omtale feite kropper, uansett om det gjelder din egen, på denne måten. 

Atte hæ?! Ts snakker kun om hvordan h*n føler seg?.. hva er det du leser mellom linjene her som jeg ikke ser? 😅 

jeg ville tatt en tur på xxl. Der er det stort utvalg av alt fra tightser til joggebukser som sitter godt og er litt høyde på i livet. Ellers ville jeg valgt komfort foran for tight så en joggebukse i passende str og en litt baggy t-skjorte er ofte veldig behagelig å løpe i, spesielt om du har litt ekstra å bære på. Hvis du er kvinne ville jeg investert i ett par gode sportsbher. 

Anonymkode: 61506...ba5

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Var no voldsomt! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det var da voldsomt! TS beskriver hvordan hun følger seg, at du valgte å bli krenket av det får du ta på din egen kappe!

Jeg liker godt klærne til Bara TS :) 

Anonymkode: 9f135...05c

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Atte hæ?! Ts snakker kun om hvordan h*n føler seg?.. hva er det du leser mellom linjene her som jeg ikke ser? 😅 

jeg ville tatt en tur på xxl. Der er det stort utvalg av alt fra tightser til joggebukser som sitter godt og er litt høyde på i livet. Ellers ville jeg valgt komfort foran for tight så en joggebukse i passende str og en litt baggy t-skjorte er ofte veldig behagelig å løpe i, spesielt om du har litt ekstra å bære på. Hvis du er kvinne ville jeg investert i ett par gode sportsbher. 

Anonymkode: 61506...ba5

Tusen takk for tips! ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var da voldsomt! TS beskriver hvordan hun følger seg, at du valgte å bli krenket av det får du ta på din egen kappe!

Jeg liker godt klærne til Bara TS :) 

Anonymkode: 9f135...05c

Tusen takk for tips! ❤️ Hvor selges det merket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og by the Way, det er en u-ting å bare si dette uten å svare på det det blir spurt om. 

Vi er alle forskjellige og jeg kan kalle kroppen min hva jeg vil. At jeg ikke trives som førti feit og ferdig har jeg min fulle rett til! Og så er det ytringsfrihet i dette landet, selv om krenketoget vil noe annet. Så vil jeg slenge på at det er mange vakre «feite kropper» jeg snakker her om min kropp, ikke alle andres! 
Ts

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Følte du deg truffet? Er bare å gjøre noen grep selv da hvis du ikke er fornøyd med kroppen vet du.

Anonymkode: f4bc0...690

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull! Overvekt er dårlig for helsa.

Anonymkode: 81240...324

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å bli annengradskrenka. 😂 Ts snakker om seg selv. Djises. 

Anonymkode: 3fdbc...b20

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tjukk er du da, ts? Innenfor vanlig størrelse eller spesialstørrelser?

Jeg er i fedme-kategorien og bruker helt vanlige, billige treningsklær fra kjedebutikkene. Foretrekker en joggebukse og T-skjorte fra HM. 

Ellers er jeg litt enig med den som sier du skriver stygt om tjukke kropper, selv om du tar utgangspunkt i din egen. Jeg synes det er synd at det er så mange som snakker negativt om det å være tjukk på den måten. 

Anonymkode: 68ef8...2a2

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at du snaker unødvendig stygt om store kropper her, spesielt unødvendig når det er store folk du spør om råd. Som du skriver TS så er det ytringsfrihet, og da må du også tåle og høre folks reaksjon på det du skriver.... 

Jeg liker lindex sitt treningstøy, deres tigts sitter godt og gir god støte. 

Anonymkode: 26aa3...096

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer langt med sunt kosthold, uten sukker og tomme kalorier. Gå en times tur hver dag med rask gange.

Anonymkode: cef78...e6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt tightsen min selges ikke lengre så det blir vanskelig å anbefale den. 

Gå på butikk og prøv, for meg er det viktig at den ikke har sømmer som går på kryss og tvers over lår og legger. Det ser så lite flatterende ut når sømmene skjærer seg inn i låret og skaper valker der jeg i utgangspunktet ikke hadde noen😄

Jeg liker også at de er litt tykkere i stoffet da de holder meg litt mer på plass. Gjennomsiktige tights er no go for meg så ta en titt i speilet mens du sitter på huk så du ikke får noen overraskelser. 

Jeg har bare en litt for stor tilfeldig T-skjorte over. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kommer langt med sunt kosthold, uten sukker og tomme kalorier. Gå en times tur hver dag med rask gange.

Det kommer an på hvor mye man spiser. Kan fint holde overvekt oppe med bare sunne matvarer, om det blir for mye. En times tur er greit nok, og sunt for helsa. Men man blir ikke tynn av det.

Anonymkode: 920d5...1ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å bli slankere: færre kalorier.

For å bli sterkere,sunnere og gladere: trening.

Ellers tenker jeg at treningsklær for overvektige generelt er litt vanskelig å få tak i, dessverre. Det som selges på SATS f eks er altfor smått for meg, som er str 48-50 oppe og 46 nede….

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trur du har noen egne problemer å ordne opp i..

Anonymkode: 6c6ba...f17

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det kommer an på hvor mye man spiser. Kan fint holde overvekt oppe med bare sunne matvarer, om det blir for mye. En times tur er greit nok, og sunt for helsa. Men man blir ikke tynn av det.

Jeg er tynn av det. 

Det er usunt å overspise. Det er helsefarlig. Derfor skrev jeg spise sunt. Å spise sunt betyr ikke bare sunn mat, men sunne porsjoner. 

Å trene fanatisk kun for å kunne fråtse i for mye mat er ikke sunt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er tynn av det. 

Det er usunt å overspise. Det er helsefarlig. Derfor skrev jeg spise sunt. Å spise sunt betyr ikke bare sunn mat, men sunne porsjoner. 

Å trene fanatisk kun for å kunne fråtse i for mye mat er ikke sunt.

Hva betyr den første setningen?

Anonymkode: 34290...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...