AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:30 #1 Del Skrevet søndag kl 21:30 Datteren vår går i 8. kl. På barneskolen hadde hun en bestevenn. Etterhvert som hun ble større ønsket hun å være med i en gjeng. Tror hun har sett for mye på tiktok etc hvor glamorøst dette ser ut til å fortone seg. Vel, på ungdomskolen dannet hun og 5 andre en gjeng, lykken var stor. Men nå er det bare intriger. Hun blir så lei og sier..alt jeg vil er at vi alle skal være en gjeng og ha det fint sammen. Det jeg da lurer på er hvor mye lykke er det i din datters gjeng i 8. kl, eller er det ofte intriger? Anonymkode: 08932...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:38 #2 Del Skrevet søndag kl 21:38 Det er ofte intriger i jente gjenger på den alderen. De er i den fasen hvor de lærer å bryte ut av narsissistiske barnlige trekk. Samt at de løsriver seg fra barndommen og blir mer selvstendige. Konflikter gjør at de må lære å skvære opp og si unnskyld. De lærer mye empati av det også. Betyr at de går fra å være barn til tenåring. Helt normalt. Bare trøst datteren din og gi veilende råd ettersom hva problemet er. Baksnakking, utestenging etc er så mye som skjer. Man må bare holde seg oppdatert å være til stede Anonymkode: 9fe90...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:39 #3 Del Skrevet søndag kl 21:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Datteren vår går i 8. kl. På barneskolen hadde hun en bestevenn. Etterhvert som hun ble større ønsket hun å være med i en gjeng. Tror hun har sett for mye på tiktok etc hvor glamorøst dette ser ut til å fortone seg. Vel, på ungdomskolen dannet hun og 5 andre en gjeng, lykken var stor. Men nå er det bare intriger. Hun blir så lei og sier..alt jeg vil er at vi alle skal være en gjeng og ha det fint sammen. Det jeg da lurer på er hvor mye lykke er det i din datters gjeng i 8. kl, eller er det ofte intriger? Anonymkode: 08932...e37 Null intriger i min datters "gjeng", men det er kun fordi hun skyr klassiske jentegjenger som pesten. Hennes gjeng er en blanding av snille og gode gutter og jenter som har felles interesser. De har vært gode venner siden barneskolen og tar godt vare på hverandre. Anonymkode: af970...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:46 #4 Del Skrevet mandag kl 08:46 Null intriger og drama foreløpig. De er en "fast" gjeng på 6 jenter, men hun er sammen med flere også. De er lite opptatt av tik toc og likes. De spiller fotball og roblox med gutta, shopper og går turer på fritiden. Hun forteller at i "bertegjengen" på skolen er det mye drama og intriger😆 Anonymkode: 19bb7...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:49 #5 Del Skrevet mandag kl 08:49 Ungdomsskolen er 90% drama, 8% søvn og 2% glede. Det er venninnedrama, kjærestedrama, leksedrama, det-regner-i-dag-drama og drama over alle mulige bagateller. Anonymkode: 5a96f...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå