Gjest Tommy86 Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Hei, M37 her, vet ikke om det er unormalt eller normalt men har i lengre tid blitt veldig kåt på eldre kvinner, men problemet er at jeg er ikke modig nok til å ta steget og ta kontakt… Noen som kan dele erfaring og tips?
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Bare søke så kommer det opp masse tråder om temaet Anonymkode: fca22...90e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Estela Malina - Daughters of the Texan Sun 🎶 Music Video - Natural older woman - YouTube Anonymkode: 80512...659
Bamseklemmer Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Et lite tips på veien skader vel ikke..😉 Kvinner generelt som liker deg holder klemmen litt ekstra lenge.. så hvis du slipper klemmen for fort, da gir du et henne et dårlig signal🤭 Hvis du derimot rødmer.. gir du et så tydelig signal, at hun vil klemme deg litt til. Stryker hun deg litt på ryggen, så stryk tilbake.. da svarer du på hennes respons og viser henne omsorg i form av varme. Stryker du henne litt i nakken, kan du se på gåsehud.. Da har du i såfall sett hennes tydelige signal, et lett kyss på kinnet har aldri vært feil. De fleste tilfellen får du et kyss tilbake, for hun svarer på din respons.. Ikke forvente klintango i første forsøk, den kommer senere når dere tar den nødvendige "voksenpraten" Munterhet, vennlighet og rødming er alltid en vinner❣️🪄🥰
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Tommy86 skrev (På 6.4.2025 den 23.00): Takk for det Tommy86 skrev (På 6.4.2025 den 22.42): Hei, M37 her, vet ikke om det er unormalt eller normalt men har i lengre tid blitt veldig kåt på eldre kvinner, men problemet er at jeg er ikke modig nok til å ta steget og ta kontakt… Noen som kan dele erfaring og tips? Ikke noe galt i det;) kvinne på snart 60 her og jeg tenner på yngre , fin alder du da😀🫦 Anonymkode: 8869b...98a 1
bullehurk Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke noe galt i det;) kvinne på snart 60 her og jeg tenner på yngre , fin alder du da😀🫦 Anonymkode: 8869b...98a Signeres ! Vi er ganske mange som tenner på yngre, du må bare jobbe med sjenansen din Kv. 50 2 1
PrivatiserAlt Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Tommy86 skrev (På 6.4.2025 den 22.42): Hei, M37 her, vet ikke om det er unormalt eller normalt men har i lengre tid blitt veldig kåt på eldre kvinner, men problemet er at jeg er ikke modig nok til å ta steget og ta kontakt… Noen som kan dele erfaring og tips? Tinder. Sangkor. (Blanda selvfølgelig. Gjerne dårlig et, med fokus på party) Dansekurs. Matkurs. Ikke noe stress, så lenge barneønske ikke er i bildet, kan dere ha et nydelig liv sammen. bullehurk skrev (1 time siden): Signeres ! Vi er ganske mange som tenner på yngre, du må bare jobbe med sjenansen din Kv. 50 Han jobber jo med sjenansen sin nå. Det er ikke gjort på 1-2-3 å bli kvitt all stigma.
Snok1 Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni (endret) Sånn for info og referanse: Når blir kvinner «eldre»? Er det en absolutt alder eller en relativ alder? Endret 10. juni av Snok1 1
Langline Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni Snok1 skrev (44 minutter siden): Sånn for info og referanse: Når blir kvinner «eldre»? Er det en absolutt alder eller en relativ alder? Relativ selvfølgelig😘 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni Sånn for info: hva synes dere kvinner på 60+ om menn på samme alder? Sammen p.g.a. økonomi eller andre grunner? Betyr en ung fyr/viril kuk alt, eller er det andre ting som betyr mest? Er det kjønnet som styrer? Anonymkode: 80512...659
Langline Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Er sammen med mannen min fordi vi har det veldig bra sammen, mye sex, humor, aktivt liv med gode venner. Så er vår økonomi god og gir muligheter for mye. Sier ikke nei til en ung, viril som «sideligg»😚 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni Er 61, mannen er 7 år yngre. Registrerer at svært mange menn på min alder er gamle på så mange måter. Anonymkode: 99621...376
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Snok1 skrev (12 timer siden): Sånn for info og referanse: Når blir kvinner «eldre»? Er det en absolutt alder eller en relativ alder? Eldre damer er 35+. Anonymkode: 5ac1f...b53
Snok1 Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Eldre damer er 35+. Anonymkode: 5ac1f...b53 Ikke fra mitt perspektiv. Kvinner på 35 kunne lett vært mine døtre. 1
Kargo Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Klikker alltid inn der det er spørsmål om alder. På KG er jo alder et veldig relativt begrep. Hvis man er 18, så er jo en på 25 en olding. Har jo et inntrykk av at mange her ikke er stort eldre. Ha en fortsatt voksen og fin dag 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå