Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tommy86
Skrevet

Hei, M37 her, vet ikke om det er unormalt eller normalt men har i lengre tid blitt veldig kåt på eldre kvinner, men problemet er at jeg er ikke modig nok til å ta steget og ta kontakt… Noen som kan dele erfaring og tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare søke så kommer det opp masse tråder om temaet

Anonymkode: fca22...90e

• Liker 1
Skrevet

Et lite tips på veien skader vel ikke..😉

Kvinner generelt som liker deg holder klemmen litt ekstra lenge.. så hvis du slipper klemmen for fort, da gir du et henne et dårlig signal🤭

Hvis du derimot rødmer.. gir du et så tydelig signal, at hun vil klemme deg litt til. Stryker hun deg litt på ryggen, så stryk tilbake.. da svarer du på hennes respons og viser henne omsorg i form av varme. 

Stryker du henne litt i nakken, kan du se på gåsehud.. Da har du i såfall sett hennes tydelige signal, et lett kyss på kinnet har aldri vært feil. De fleste tilfellen får du et kyss tilbake, for hun svarer på din respons.. 

Ikke forvente klintango i første forsøk, den kommer senere når dere tar den nødvendige "voksenpraten" Munterhet, vennlighet og rødming er alltid en vinner❣️🪄🥰

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Tommy86 skrev (På 6.4.2025 den 23.00):

Takk for det

Tommy86 skrev (På 6.4.2025 den 22.42):

Hei, M37 her, vet ikke om det er unormalt eller normalt men har i lengre tid blitt veldig kåt på eldre kvinner, men problemet er at jeg er ikke modig nok til å ta steget og ta kontakt… Noen som kan dele erfaring og tips?

Ikke noe galt i det;) kvinne på snart 60 her og jeg tenner på yngre , fin alder du da😀🫦

Anonymkode: 8869b...98a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke noe galt i det;) kvinne på snart 60 her og jeg tenner på yngre , fin alder du da😀🫦

Anonymkode: 8869b...98a

Signeres !

Vi er ganske mange som tenner på yngre, du må bare jobbe med sjenansen din

Kv. 50

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tommy86 skrev (På 6.4.2025 den 22.42):

Tinder. 

Sangkor. (Blanda selvfølgelig. Gjerne dårlig et, med fokus på party)

Dansekurs. 

Matkurs. 

Ikke noe stress, så lenge barneønske ikke er i bildet, kan dere ha et nydelig liv sammen. 

bullehurk skrev (1 time siden):

Signeres !

Vi er ganske mange som tenner på yngre, du må bare jobbe med sjenansen din

Kv. 50

Han jobber jo med sjenansen sin nå. Det er ikke gjort på 1-2-3 å bli kvitt all stigma. 

Skrevet (endret)

Sånn for info og referanse: Når blir kvinner «eldre»?

Er det en absolutt alder eller en relativ alder?

Endret av Snok1
  • Liker 1
Skrevet
Snok1 skrev (44 minutter siden):

Relativ selvfølgelig😘

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn for info: hva synes dere kvinner på 60+ om menn på samme alder? Sammen p.g.a. økonomi eller andre grunner? Betyr en ung fyr/viril kuk alt, eller er det andre ting som betyr mest? Er det kjønnet som styrer?

Anonymkode: 80512...659

Skrevet

Er sammen med mannen min fordi vi har det veldig bra sammen, mye sex, humor, aktivt liv med gode venner. Så er vår økonomi god og gir muligheter for mye. Sier ikke nei til en ung, viril som «sideligg»😚

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 61, mannen er 7 år yngre. Registrerer at svært mange menn på min alder er gamle på så mange måter. 

Anonymkode: 99621...376

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (12 timer siden):

Eldre damer er 35+.

Anonymkode: 5ac1f...b53

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Eldre damer er 35+.

Anonymkode: 5ac1f...b53

Ikke fra mitt perspektiv. Kvinner på 35 kunne lett vært mine døtre.

• Liker 1
Skrevet

Klikker alltid inn der det er spørsmål om alder. På KG er jo alder et veldig relativt begrep. Hvis man er 18, så er jo en på 25 en olding. Har jo et inntrykk av at mange her ikke er stort eldre.

Ha en fortsatt voksen og fin dag 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...